Ja maar hypocriet, je moet nooit afgeven op je eigen 'soort' natuurlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja dus!? Ze heeft toch gvd ook ogen en oren?
Ja daarom dat jouw mening ook niet van toepassing hoeft te zijn bij mij. shockingggquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij kent geen moslims. Hou op hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat zij dat wel echt serieus meent hoor
Ja maar nutz kom op wees ff reeëlquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar hypocriet, je moet nooit afgeven op je eigen 'soort' natuurlijk.
ben je leip dadelijk ging ze zichzelf opblazen in je huis hamas dingenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:57 schreef jamesdeen het volgende:
Ik heb 1x een moslim gedatet in israel... never again
Dat doen ze alleen bij hoeren.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja maar nutz kom op wees ff reeëlMoslim mannen en "meest respectvol"?
Die lui beginnen van 100 meter afstand al miauwende geluiden te produceren. Ze bekijken je alsof je een stuk vlees op pootjes bent en staren je na alsof dat allemaal maar normaal is. Je WEET gewoon dat er een seksuele opmerking komt als zo een je pad kruist. OOK gewoon als je fatsoenlijk gekleed bent. OOK met een dikke winterjas aan en jawel zelfs als er amper een lichaamsvorm te zien is
Ze kijken bijna je kut uit je broek joh
ze had wel hele rare ideeen, maar als de lieve en respectvolle jongen die ik ben keek ik daar doorheenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:58 schreef Crip het volgende:
[..]
ben je leip dadelijk ging ze zichzelf opblazen in je huis hamas dingen
hijs leuk wallahquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga geen relatie aan die niets gaat opleveren of wil je als ik 3 jaar voor jan lul gaan
Vanavond weer platonisch douchen?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga geen relatie aan die niets gaat opleveren of wil je als ik 3 jaar voor jan lul gaan
Wanneer gaan wij daten, krijge we half moslim half jood babiesquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:59 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ze had wel hele rare ideeen, maar als de lieve en respectvolle jongen die ik ben keek ik daar doorheen
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vanavond weer platonisch douchen?
Ik ken zeker wel moslims, zelfs leuken ook die wel normaal doenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij kent geen moslims. Hou op hoor.
Ja ik vind het net zo achterlijk als jij hoor. Zolang ze het zelf maar geloven en goed praten toch...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja maar nutz kom op wees ff reeëlMoslim mannen en "meest respectvol"?
Die lui beginnen van 100 meter afstand al miauwende geluiden te produceren. Ze bekijken je alsof je een stuk vlees op pootjes bent en staren je na alsof dat allemaal maar normaal is. Je WEET gewoon dat er een seksuele opmerking komt als zo een je pad kruist. OOK gewoon als je fatsoenlijk gekleed bent. OOK met een dikke winterjas aan en jawel zelfs als er amper een lichaamsvorm te zien is
Ze kijken bijna je kut uit je broek joh
Hehehe wowquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vanavond weer platonisch douchen?
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:58 schreef Crip het volgende:
[..]
ben je leip dadelijk ging ze zichzelf opblazen in je huis hamas dingen
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij daten, krijge we half moslim half jood babies
Loop jij mij nu te whiteknighten??quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Loop jij mij nu te whiteknighten??
Ja nee snap wel dat je dat ook niet wilquote:
Dus het was een poging om lollig te zijn?quote:
Goed hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |