Zou wel met nler kunnen gaan, maar meeste zijn echt trash.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:33 schreef Stimorol- het volgende:
Natuurlijk ga ik voor moslims. Zou nooit met een Nederlander kunnen daten.
Dat is niet wat je gisteren onder de douche zei.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:33 schreef Stimorol- het volgende:
Natuurlijk ga ik voor moslims. Zou nooit met een Nederlander kunnen daten.
Nee man. Zijn gewoon te blank ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Zou wel met nler kunnen gaan, maar meeste zijn echt trash.
Ik accepteer dit als een ja.quote:
als je zo'n nutz hebt wel maar mn ex is bijv echtquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee man. Zijn gewoon te blank ook.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
Wat heerlijk eigenlijk toch als niet moslim, gewoon gaan met iemand die je leuk vind en verder schijt aan hoe of wat
Ik snap je frustratie en boosheid nog steeds hoor maar het grappige is dat ik echt voor alles uit ben gemaakt aan nationaliteit. Maakt deze opmerking weer zo lekker specifiek voor mij, alleen werkt het niet helemaal zoals jij bedoelt.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:37 schreef Crip het volgende:
[..]
als je zo'n nutz hebt wel maar mn ex is bijv echt
Hahahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:38 schreef jamesdeen het volgende:
[..]toch jammer dat je dan moet wegbranden in de hel
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:38 schreef jamesdeen het volgende:
[..]toch jammer dat je dan moet wegbranden in de hel
Heb je al een dikke negerin geneukt?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je druk maken over ras en afkomst
Dit is een grap toch? Naar mijn ervaring hebben mannelijke moslims juist het minste respect (voor vrouwen)quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:31 schreef Crip het volgende:
Moslim mannen hebben wel meeste respect meestal, zijn niet van die sloeries.
Vind ik ook altijd maar raar. Maar goed bij sommigen is inteelt een vereiste. Je kan beter mixenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je druk maken over ras en afkomst
Denk dat zij dat wel echt serieus meent hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dit is een grap toch? Naar mijn ervaring hebben mannelijke moslims juist het minste respect (voor vrouwen)
nee, nog nooitquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:42 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Heb je al een dikke negerin geneukt?
Wtf... HOE DANquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat zij dat wel echt serieus meent hoor
lolquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dit is een grap toch? Naar mijn ervaring hebben mannelijke moslims juist het minste respect (voor vrouwen)
quote:
Zij hem.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:42 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Heb je al een dikke negerin geneukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |