We hebben weer gelachen zegquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:58 schreef Anthonie24 het volgende:
Fatoeman is een zure. denkt dat hij zich beter gaat voelen door te blijfen posten, maar tevergeefs.
Dit. Beter bijstand en af en toe een klusjequote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:04 schreef noodgang het volgende:
Af en toe een baantje hebben
Blijf dan gewoon lekker in de bijstand!
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:23 schreef zovty het volgende:
Ik vermoed dat hij een befkoning is. Die zijn er ook, die gasten, die kunnen niks, echt geen zak, willen ook niks, alleen maar blowen.
En beffen. Dat willen ze wel, het liefste de hele dag. Lekker iedere dag je zusje d'r natte kut proberen droog te likken, totdat het schraal wordt. En ik ben er vrij zeker van dan hij ook haar poepertje grondig meeneemt. Hij vindt het niet vies, maar zij vind het lekker.
En dat terwijl ze natuurlijk gehurkt op z'n mond zit, zijn middelmatige penis met lange diepe halen naar binnenslokkend.
Denk ik.
Ik geloof dit.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:23 schreef zovty het volgende:
Ik vermoed dat hij een befkoning is. Die zijn er ook, die gasten, die kunnen niks, echt geen zak, willen ook niks, alleen maar blowen.
En beffen. Dat willen ze wel, het liefste de hele dag. Lekker iedere dag je zusje d'r natte kut proberen droog te likken, totdat het schraal wordt. En ik ben er vrij zeker van dan hij ook haar poepertje grondig meeneemt. Hij vindt het niet vies, maar zij vind het lekker.
En dat terwijl ze natuurlijk gehurkt op z'n mond zit, zijn middelmatige penis met lange diepe halen naar binnenslokkend.
Denk ik.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:23 schreef zovty het volgende:
Denk ik.
Volendammer dusquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:35 schreef PietPossum het volgende:
TS woont in een incestdorp en heeft verkering met zn eigen zusje, bleegh!
half hard netquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:23 schreef zovty het volgende:
Denk ik.
ts klinkt alsof hij juist een relatie met zijn zusje wilquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
Lijkt me kut als je zusje eerder een relatie heeft dan jijzelf
TS is ook een mongooldebiel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:10 schreef wise het volgende:
[..]
ts klinkt alsof hij juist een relatie met zijn zusje wil
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |