Hij is ook geen extremistische gek, denk ik....quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:40 schreef JimmyDean het volgende:
Pence ziet er daarbij ook uit als een staatsman, met z'n witte haar en ferme kaak, en Kaine niet.
Tsja, tuurlijk heeft trump dat wel gezegd, maar dat ga je niet toegeven. Pence is wel slim itt trump en valt clinton aan ipv dat hij Trump verdedigd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:41 schreef OMG het volgende:
O, de deplorables, en doen alsof Trump alles wat Kaine meldde nooit heeft gezegd.
Overigens wel een flut moderator.
Hij vind Trump natuurlijk ook een malloot, het is duidelijk een intelligente man. Dit gaat mogelijk de machtigste VP worden sinds GHWB toen Reagan in het ziekenhuis lag.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja, tuurlijk heeft trump dat wel gezegd, maar dat ga je niet toegeven. Pence is wel slim itt trump en valt clinton aan ipv dat hij Trump verdedigd.
Idee krijg ik ook idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij vind Trump natuurlijk ook een malloot, het is duidelijk een intelligente man. Dit gaat mogelijk de machtigste VP worden sinds GHWB toen Reagan in het ziekenhuis lag.
Gelukkig is het niet Chris Christie geworden. Stel je voor zeg.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Idee krijg ik ook idd.
Van mij mag hij president worden, centrum-rechts, maar duidelijk niet extreem en geneigd tot samenwerking met centrum-links.
Ja, of andere idioten.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet Chris Christie geworden. Stel je voor zeg.
Ja, gelukkig niet maar,let's dispel once and for all with this fiction that Barack Obama doesn't know what he's doing. He knows exactly what he's doingquote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet Chris Christie geworden. Stel je voor zeg.
Had Rubio gewoon gelijk in trouwens. Was een veel betere president geweest dan alle andere kandidaten.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, gelukkig niet maar,let's dispel once and for all with this fiction that Barack Obama doesn't know what he's doing. He knows exactly what he's doing
Rubio was er nog niet klaar voor. Jammer, denk ook wel de beste kandidaat van de republikeinen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:49 schreef JimmyDean het volgende:
Treurige zak Christie heeft dus als enige wapenfeit dat hij een veelbelovende medekandidaat die een goede kans tegen Clinton zou maken heeft beschadigd. Nou, heb je echt wat aan.
Loopt jouw stream achter ofzo?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:52 schreef skysherrif het volgende:
Dit waren wel kaines beste 2 minuten tot nu toe.
Nouja, kaine is nog enigszins sterk omdat trump hem zoveel ammunitie geeft.
Vind ik niet hoor, alles wat hij opsomde doet Obama al en het werkt niet en Pence krijgt niet echt een kans om uit te leggen wat het andere plan is.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:52 schreef skysherrif het volgende:
Dit waren wel kaines beste 2 minuten tot nu toe.
Nouja, kaine is nog enigszins sterk omdat trump hem zoveel ammunitie geeft.
Bedoelde meer hoe hij trump aanviel op zn uitspraken.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor, alles wat hij opsomde doet Obama al en het werkt niet en Pence krijgt niet echt een kans om uit te leggen wat het andere plan is.
nos? Dat is niet livequote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee was meer een reactie op de post van ryan3, ik kijk tv dus is live.
hij lult veel te veel, en de moderator laat ze ook nog.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:58 schreef skysherrif het volgende:
Kaine sukkel je gaat ook echt doorpraten.
Q: Why is Hillary the best candidate?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaat weer nergens naar toe met Kaine.
Hopeloos antwoord idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Q: Why is Hillary the best candidate?
K: Trump taxes racist sexist putin
En dan? Assad of the oppositie? In Iran: shia of sunni? Wel een onafhankelijk Koerdische staat of niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:04 schreef Ryan3 het volgende:
Amerikanen moeten weer terug en hun karwei afmaken, heel die ISIS crashen binnen 14 dagen, maar dat willen ze allebei niet.
Assad afzetten. Isis wegvagen in 2 weken. Iran geen discussie, die blijft intact. Wel een Koerdische vrijstaat in noorden van Irak.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dan? Assad of the oppositie? In Iran: shia of sunni? Wel een onafhankelijk Koerdische staat of niet?
Ik bedoelde Irak met Iran.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Assad afzetten. Isis wegvagen in 2 weken. Iran geen discussie, die blijft intact. Wel een Koerdische vrijstaat in noorden van Irak.
Jawel. En alle andere militia.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:08 schreef JimmyDean het volgende:
Het probleem in het Midden Oosten is niet IS.
Irak is al een groot deel verbeterd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik bedoelde Irak met Iran.
En Assad's supporters? En de FSA? Wie is de consensus kandidaat?
Welke andere milities? De FSA? Hezbollah? YPG? Ah, dus heel Syrie en Irak een VN protectoraat maken?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel. En alle andere militia.
Wegvagen en dan blauwhelmen inzetten om de vrede te bewaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |