quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:03 schreef HPLC het volgende:
O, die vervelende man is er ook al, tot ziens
dat kunnen er zo veel zijn..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:03 schreef HPLC het volgende:
O, die vervelende man is er ook al, tot ziens
ok erg geloofwaardigquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ahh toompjes. Ik ben een beetje vies geworden van dat woord sinds ik bij een kroeg werkte. Daar een viesdik wijf weg zag gaan met een mattie van me. Die vervolgens de volgende dag terug kwam met een doosje met de vraag waar X was. Bleek ze haar excuses aan te willen bieden omdat ze zijn toompje had opengebeten die avond van te voren.
ik droomde dat ik per ongeluk plakjes kipfilet had gekocht en toen dacht, ja dan toch maar opmaken, anders is zonde. maar toen ik een hap nam voelde het zo ugh. en later vergelijkbare droom met rundergehaktquote:
Lekker, wat is haar nummer?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ahh toompjes. Ik ben een beetje vies geworden van dat woord sinds ik bij een kroeg werkte. Daar een viesdik wijf weg zag gaan met een mattie van me. Die vervolgens de volgende dag terug kwam met een doosje met de vraag waar X was. Bleek ze haar excuses aan te willen bieden omdat ze zijn toompje had opengebeten die avond van te voren.
ik weet niet wat ik er van moest vinden alleen het idee; viesdik wijf, mn mattie, toompje, tanden in je lul.. bahquote:
zeker? het is een vrouw maar ze lijkt op Roy Dondersquote:
Zekerquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:13 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
zeker? het is een vrouw maar ze lijkt op Roy Donders
mijn ouders eten het nog als t een week over datum is . Dus zal wel goed komenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:39 schreef -supergirl- het volgende:
Ik eet kwark van 1 dag over datum. Hoop dat ik dit overleef.
Met kwark en yoghurt kan dat ook makkelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mijn ouders eten het nog als t een week over datum is . Dus zal wel goed komen
Als ik zo hoor wat jij van je projectgroep vindt zou ik juist erg veel zin hebben in hun van feedback voorzienquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:27 schreef xcachet het volgende:
Blegh, geen zin meer in school. Moet alle leden uit mijn projectgroepje nog feedback gaan geven deze middag. Wil naar Haus.
Afrekenen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:27 schreef xcachet het volgende:
Blegh, geen zin meer in school. Moet alle leden uit mijn projectgroepje nog feedback gaan geven deze middag. Wil naar Haus.
Stel je niet zo aanquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:27 schreef xcachet het volgende:
Moest/moet voor elk lid een 360 graden feedback formulier met toelichting invullen. Heb ik naar waarheid maar even haarfijn ingevuld he.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:28 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Als ik zo hoor wat jij van je projectgroep vindt zou ik juist erg veel zin hebben in hun van feedback voorzien
Haha lid xDquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest/moet voor elk lid een 360 graden feedback formulier met toelichting invullen. Heb ik naar waarheid maar even haarfijn ingevuld he.
Ja hier word ik een beetje hard vanquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ja hier word ik een beetje hard van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |