Dit is wat meer late night music.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:39 schreef Fogel het volgende:
Oh mooi, vond het al naar dat ik te laat was.
- maal - is +?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een voetballer die op bezoek gaat in de 2e kamer, waarom is dat boeiend?
Naar voetballen kijken, waarom is dat boeiend?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een voetballer die op bezoek gaat in de 2e kamer, waarom is dat boeiend?
Vraag ik me ook al mijn hele leven afquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Naar voetballen kijken, waarom is dat boeiend?
Als beetje afleiding kan ik het nog begrijpen maar al dat gelul ervoor en erna is lachwekkend.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vraag ik me ook al mijn hele leven af
Jammer dat dit gelul nu bij Pauw isquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als beetje afleiding kan ik het nog begrijpen maar al dat gelul ervoor en erna is lachwekkend.
Pauw uit, Piet aanquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jammer dat dit gelul nu bij Pauw is
LoLquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh ik post helemaal in het verkeerde topic haha
Meteen maar even gedaan.quote:
Hadden ze alweer jeuk?quote:
scherp Melting, scherpquote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Hadden ze alweer jeuk?
Beter wassen volgende keer dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |