Op dat 'punkalbum' van 'm na, kan ik alles wel waarderen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lastig om te bepalen wat zijn roots eigenlijk is. Eigenlijk brak hij door met rave / techno en dergelijke. Maar hij ging ook al vrij snel zweverige, ambient-dingen maken. Pas daarna kwam medio jaren 90 dat punkalbum (Animal Rights), dat eigenlijk een grote flop was.
Hij mag net pas een rijbewijs halen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Helemaal top in de auto die Shawn.
Ik luister dat punkalbum ooit nooit meer. Eén van de tracks is trouwens nog door Rollo & Sister Bliss geremixt. Klinkt een stuk beter.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op dat 'punkalbum' van 'm na, kan ik alles wel waarderen.
Vooral z'n techno/rave periode, maar songs als 'Porcelain' of 'We Are All Made Of Stars' kan ik ook goed hebben...
Met de cover van 'That's When I Reach For My Revolver' was Moby ineens iets minder principeel:quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik luister dat punkalbum ooit nooit meer. Eén van de tracks is trouwens nog door Rollo & Sister Bliss geremixt. Klinkt een stuk beter.
Dat is ook de track die Rollo & Sister Bliss hebben geremixt. Ik zal 'm eens op de rol zetten voor mijn show.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de cover van 'That's When I Reach For My Revolver' was Moby ineens iets minder principeel:
Heb je de tekst wel eens beluistert van deze versie?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is ook de track die Rollo & Sister Bliss hebben geremixt. Ik zal 'm eens op de rol zetten voor mijn show.
Zal ik nog eens goed naar luisterenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je de tekst wel eens beluistert van deze versie?
Gatverdamme...
Zoek de verschillen en bedenk waarom...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal ik nog eens goed naar luisteren
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Dit doet me denken aan de opkomstmuziekjes van sommige honkballers.
Mij iets te modern...
Verder nog iets te zeiken?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Dit doet me denken aan de opkomstmuziekjes van sommige honkballers.
Mij iets te modern...
ik ben net geweestquote:
Natnek...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:06 schreef just me het volgende:
Mijn stortbak was overgelopen, dat zeikt niet lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |