Ja daarom kwam ik op de oude afleveringen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:55 schreef female81 het volgende:
En dat vreselijke mens zit nu weer in Get The Fuck Out Of My House.
Waar ze het direct tot hulpje/neukertje van de huisbaas heeft geschopt (voor de niet-kijkers: type Michael-van-Barbie, eng dus).
Lees je dat uit haar instagram?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:37 schreef Voetstappen het volgende:
AKke marije gaat van 29k followers naar 41,7k binnen 2 dagen
Jeeeemig heeft zij ooit ook meegedaan aan HNTM?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:55 schreef female81 het volgende:
En dat vreselijke mens zit nu weer in Get The Fuck Out Of My House.
Waar ze het direct tot hulpje/neukertje van de huisbaas heeft geschopt (voor de niet-kijkers: type Michael-van-Barbie, eng dus).
Beneluxtopmodel 1.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jeeeemig heeft zij ooit ook meegedaan aan HNTM?
Als maker zou ik iemand zo lang als te rechtvaardigen valt in het programma houden.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:10 schreef ato het volgende:
[..]
Beneluxtopmodel 1.
Werd zij er meteen uitgegooid? Of mocht ze nog een paar rondes meedoen?
Drie of vier afleveringen, als ik me niet vergis. Ze werd er iig niet meteen uit gegooid.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:10 schreef ato het volgende:
[..]
Beneluxtopmodel 1.
Werd zij er meteen uitgegooid? Of mocht ze nog een paar rondes meedoen?
Ok dank je, ik heb dat toen niet meegekregen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef female81 het volgende:
[..]
Drie of vier afleveringen, als ik me niet vergis. Ze werd er iig niet meteen uit gegooid.
Goed om te horen dat sommige ex-kandidaten het goed doen als model.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:02 schreef Nectaro22 het volgende:
Sanne de Roo uit het 7e seizoen (2014) is goed op weg als internationaal model. Ze liep dit seizoen internationaal in veel shows, onder andere Emporio Armani, Balmain en ze had de show van D&G geopend![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook Liz Lucasse uit datzelfde seizoen doet het goed als model maar zij boekt dan weer meer tijdschriften dan runways, zij stond o.a. op de cover van de Turkse Elle:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:51 schreef Nectaro22 het volgende:
Ja er zijn toch nog best wat meiden die goed bezig zijn met modellenwerk.
Van de oude seizoenen (2006-2011) zijn(/waren) vooral Sanne Nijhof, Sylvia Geersen, Kim Feenstra, Cecile Sinclair, Patricia van der Vliet, Tamara Weijenberg en Riquelle Pals het meest succesvol, ook in het buitenland. Van de nieuwe seizoenen Sanne de Roo, Liz Lucasse en Lotte Keijser. Ook Aniek Arisse maar daar hoor je minder van en staat ook niet meer bij Elite. Van laatste seizoen hoor je trouwens bijna niks, alleen Rachel doet nog wat modellenwerk en Loiza ook maar meer als "celebrity".
En daarnaast zijn er ook veel meiden die als commercieel model veel doen(Marcia, Anna Marie, Christa, Sophie, Debbie etc.)
Loiza heeft het contract bij Touché ook niet getekend, ik dacht omdat ze zich eerst nog op iets anders wilde richten maar daar kan ik nu niets meer over terugvinden, wel andere redenen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:51 schreef Nectaro22 het volgende:
Ja er zijn toch nog best wat meiden die goed bezig zijn met modellenwerk.
Van de oude seizoenen (2006-2011) zijn(/waren) vooral Sanne Nijhof, Sylvia Geersen, Kim Feenstra, Cecile Sinclair, Patricia van der Vliet, Tamara Weijenberg en Riquelle Pals het meest succesvol, ook in het buitenland. Van de nieuwe seizoenen Sanne de Roo, Liz Lucasse en Lotte Keijser. Ook Aniek Arisse maar daar hoor je minder van en staat ook niet meer bij Elite. Van laatste seizoen hoor je trouwens bijna niks, alleen Rachel doet nog wat modellenwerk en Loiza ook maar meer als "celebrity".
En daarnaast zijn er ook veel meiden die als commercieel model veel doen(Marcia, Anna Marie, Christa, Sophie, Debbie etc.)
Ja ik zag het!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:42 schreef borisz het volgende:
Toeps je staat in de krant, nou ja je naam dan.
http://www.volkskrant.nl/(...)02a044b00d26135fa004
En waarom kunnen we niet stemmen via sosjul miedieaquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:35 schreef Myraela het volgende:
Nu al beginnen aan stemmen? Wat een onzin.
Budget voor volgend jaar moet toch weer omhoog hèquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:35 schreef Myraela het volgende:
Nu al beginnen aan stemmen? Wat een onzin.
Ik kijk eigenlijk bijna niet als het zo moet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:45 schreef SLP_ het volgende:
Krijg nu zo'n vieze bijsmaak aan het programma nu de kijkers moeten stemmen.
Ik was juist blij dat ze daar mee gestopt waren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:45 schreef SLP_ het volgende:
Krijg nu zo'n vieze bijsmaak aan het programma nu de kijkers moeten stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |