Deed ze in het begin überhaupt ook zo? Voor mijn gevoel niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:51 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb nu hetzelfde.
In het begin vond ik haar leuk, maar nu super irritant.
Volgens mij doet die geen vlieg kwaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Akke niet zo sympathiek overkomen.
Nee, ze was ook de hele tijd mijn favoriet omdat ik haar ook leuk vond qua persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Deed ze in het begin überhaupt ook zo? Voor mijn gevoel niet.
Akke is een schatje en op de catwalk vind ik haar super mooi.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:10 schreef female81 het volgende:
[..]
Volgens mij doet die geen vlieg kwaad.
En zo op het oog leken de laatste vijf me allemaal (op z'n minst) best te pruimen.
Ja ik moest 'm nu live kijken, duurt wat langer... Bijna af!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:39 schreef zoem het volgende:
Toeps zal nog wel bezig zijn met de recap?
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:01 schreef Toeps het volgende:
http://www.toeps.nl/blog/(...)016-ep-7-geld-was-op
Die gif van Noorquote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:01 schreef Toeps het volgende:
http://www.toeps.nl/blog/(...)016-ep-7-geld-was-op
Ik vind de opdrachten echt te over-the-top.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:18 schreef Voetstappen het volgende:
Maar ja. Wat verwachten jullie dan eigenlijk omdat jullie het allemaal steeds zo matig vinden? Wat moet er anders?
Afgelopen 2 jaar toen ze naar New York en LA gingen was het concept zo goedkoop als het maar kan. Ookal gingen ze naar het buitenland hadden ze niet echt dingen bereikt. Een cover voor de Grazia en meelopen in Parijs couture week zoals dit seizoen zat er toen echt niet in. En toen hadden ze vanwege het kleine budget ook slechte fotoshoots met hele goedkope bewerking en belichting. En die clown van een Dirk Krikstra als fotograaf jury. Vond de shoot in Ibiza trouwens goed gelukt, Alek Bruessing mogen ze houden volgend seizoen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 11:38 schreef female81 het volgende:
Volgens mij hebben we nog nooit zo weinig buitenlandse ontwerpers/fotografen/modellenbureau-eigenaren/enzovoort gezien als dit seizoen. Die waren zeker te duur.
Voor mijn gevoel kwamen de deelneemsters gewoonlijk íets meer in contact met mensen van buiten het piepkleine Nederlandse wereldje.
Veel wordt ook niet uitgezonden, bij de eliminaties bijvoorbeeld geven ze meer feedback dan dat ze laten zien. Omdat ze maar een uur uitzendtijd hebben moeten ze veel knippen voor op tv.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:23 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ik vind de opdrachten echt te over-the-top.
Ook lijkt het wel alsof de modellen geen enkele tip krijgen maar gewoon voor de camera geduwd worden. Ook feedback achteraf vind ik te summier en vaag.
De nadruk op het social media gebeuren hoeft van mij ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |