Goed bezig! Beviel het?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:54 schreef Renesite het volgende:
Vandaag voor het eerst op de fiets naar t werk geweest. 10km heen em 10km terug
op zich wel. Alleen wat ik kak vind is dat je gewoon bezweet terug komtquote:
Duurt even, daarna heb je dat niet meer. Heb jaren naar school gefietst, was ook 10 km. Alleen op de meest hete en benauwde dagen had ik wat last van zweet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
op zich wel. Alleen wat ik kak vind is dat je gewoon bezweet terug komt
ik ga het niet elke dag doen. Twee keer in de week of zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Duurt even, daarna heb je dat niet meer. Heb jaren naar school gefietst, was ook 10 km. Alleen op de meest hete en benauwde dagen had ik wat last van zweet.
Waarom niet elke dag? Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ga het niet elke dag doen. Twee keer in de week of zo
Verpest je nou zowel de OP als de TT?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:45 schreef Bartjebart het volgende:
Hier verder
http://cdn03.cdn.justjare(...)-mag-full-spread.jpg
Ik moest op de middelbare school ook 2x (vaak 4x trouwens door sport en/of werk) 11 km per dag fietsen, maar kwam in het zesde jaar nog steeds niet 100% droog op school aan eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Duurt even, daarna heb je dat niet meer. Heb jaren naar school gefietst, was ook 10 km. Alleen op de meest hete en benauwde dagen had ik wat last van zweet.
Je zou wel meer gains hebben als je wat vaker zou fitnessen ipv. je spieren afbreken met duursporten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[..]
Voornamelijk het laatste.Drie keer per week rennen (25-30 km per week atm) en een keer per week fitness is het gemiddeld. Probeer wel vaak een keertje vaker dan dat naar de sportschool te gaan. En vaak nog wel gewoon wat 'funsports' met vrienden, dus beetje squashen, voetballen, whatever.
Maar wat voor soort gains zou je dan krijgen? Ik wil geen bodybuilder-achtig lichaam krijgen namelijk of zo. Wil graag een 'sportief gespierd lichaam' hebben, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:43 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je zou wel meer gains hebben als je wat vaker zou fitnessen ipv. je spieren afbreken met duursporten.Mja als je het stukken minder leuk vind is dat ook weer zoiets.
Zo'n schouders krijg je niet van alleen hardlopen hoor. Maar je hebt gelijk wat bodybuild lichaam betreft. Scheelt wel dat je daar flink lang voor naar de sportschool moet gaan, en de meeste normale mensen die intensief sporten (en goed eten) zien er eerder zo uit als die gast op de foto. Zeker als je geen gekke middelen gebruikt, en niet 6x per week gaat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar wat voor soort gains zou je dan krijgen? Ik wil geen bodybuilder-achtig lichaam krijgen namelijk of zo. Wil graag een 'sportief gespierd lichaam' hebben, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ongeveer zoiets is mijn ideaal voor mezelf:
[ afbeelding ]
Omdat die lillike foto eruit is?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Verpest je nou zowel de OP als de TT?
6:45 op de fiets. Winter komt eraan en man rijdt langs mijn werk. Hij moet een dik uur fietsen dus gaat dat niet elke dag doen. Gemak dienst daarin wel de mens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom niet elke dag? Wat is daar mis mee?
Oh, ik vond het juist altijd vet chill om te fietsen. Hoe kouder, hoe beter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
6:45 op de fiets. Winter komt eraan en man rijdt langs mijn werk. Hij moet een dik uur fietsen dus gaat dat niet elke dag doen. Gemak dienst daarin wel de mens.
Ja en nee... denk er volgende week misschien wel anders over. Kwakkel momenteel wel wat ook. Zeurmodusquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik vond het juist altijd vet chill om te fietsen. Hoe kouder, hoe beter.
Zo wispelturig!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja en nee... denk er volgende week misschien wel anders over. Kwakkel momenteel wel wat ook. Zeurmodus
Ik fietste ook altijd gewoon vanaf de borrel op de uni,quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hou op! Ook borrels op van het werk. Dingennnn
Dat lichaam van Pepijn Lanen zou ik bij wijze van morgen wel kunnen hebben joh, die vent heeft daar gewoon geen aanleg voor of zo. Eerlijk gezegd vind ik zelfs dat ik daar al wel op voor loop. Die van Jelmer de Boer vind ik wel een goed streven, die lijkt ook een klein beetje op het ideaal dat ik nastreef. Maar als het een gemiddelde van die De Boer en Matthew McConoughey (?, geen zin om de spelling op te zoeken, die eerste foto in elk geval) wordt dan vind ik het helemaal prima.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:51 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Zo'n schouders krijg je niet van alleen hardlopen hoor. Maar je hebt gelijk wat bodybuild lichaam betreft. Scheelt wel dat je daar flink lang voor naar de sportschool moet gaan, en de meeste normale mensen die intensief sporten (en goed eten) zien er eerder zo uit als die gast op de foto. Zeker als je geen gekke middelen gebruikt, en niet 6x per week gaat.
Kijk bijvoorbeeld naar zo'n Pepijn Lanen, die heeft dus 3 jaar moeten fitnessen voor zijn "nieuwe" look.
Of iemand als Jelmer de Boer, die ook een mooi sportschool lichaam heeft.https://www.instagram.com/p/BJIgftjjly3/?taken-by=geentroep
Jawel. Maar dan word ik wel behoorlijk wispelturig schijnbaar. Zal de leeftijd wel zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik fietste ook altijd gewoon vanaf de borrel op de uni,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |