quote:Jeane Sorel 10 maanden geleden
this guy reminds me so much of Neil Young in his early days. I'm not comparing their work, it's just that phisically, the atittude, the way he sings.
quote:Lilly Neal 3 jaar geleden
Kurt Vile is pure, raw talent.
quote:
quote:
quote:
quote:Wat luister je nu? #2186 Nowadays everbody wanna talk
http://www.newyorker.com/(...)lack-life-in-americaquote:
Ik weet het, kwam haar hier laatst tegen: Solange: A Seat at the Table – a stately, sprawling celebration of black identityquote:
Nog nooit van haar gehoord, zag je post en even later in mijn feed het artikel van The New Yorker.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik weet het, kwam haar hier laatst tegen: Solange: A Seat at the Table – a stately, sprawling celebration of black identity
Of deze: 'for us by us':quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nog nooit van haar gehoord, zag je post en even later in mijn feed het artikel van The New Yorker.
Dit is ook lekker:
Goede tekst, aangename muziekquote:
quote:In Rusland gaan ze stemmen om Robbie Williams toegang tot het land te ontzeggen. Reden is Williams nieuwe single 'Party like a Russian'.
Als je nog een keer wat ronkends wilquote:
quote:
Cello, mijn favoriete instrumentquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Cello, mijn favoriete instrument
Deze werd laatst gepost door iemand in een sc. Klassiek wel, maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 24% gewijzigd door Kijkertje op 07-10-2016 04:02:47 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 08-10-2016 03:53:34 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Die zekerquote:
Ja, die is prachtig. Zijn stem, zijn muzikaliteit was geweldig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:28 schreef Tem het volgende:
Hij heeft ook wel een toffe Smith's cover gemaakt.
Slaap fijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:58 schreef heracles het volgende:
En bij deze beindig mijn contributie voor vandaag. Welterusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |