heel bizar..dit is normaal mijn ding niet maar ik kijk morgen wel weer denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Best wel bizar maar ook wel intressant. Benieuwd of het efect za; ebben op de kijkcyfers van UTO ook
ja dat stinken is wel apart. Misschien spanningszweet of zo?quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:51 schreef Charmian het volgende:
Ik weet nog niet hoor. Maar ik verbaas me erover dat iedereen al zo'n honger heeft en stinkt.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:51 schreef raptorix het volgende:
PETITIE OM SHEKIE IN HET HUIS TE KRIJGEN.
Het gaat snel ruiken met een grote groep mensen in een kleine ruimte. Daar is geen spanning voor nodigquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat stinken is wel apart. Misschien spanningszweet of zo?
van de Bus?quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:51 schreef raptorix het volgende:
Met zoveel lui daar ingepropt ook, en veel lampen voor tv enzo mssquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Too late...ze vertrekken nu alleen nog maar...denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:51 schreef raptorix het volgende:
Niet kunnen eten van de stress waar je terecht komtquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:51 schreef Charmian het volgende:
Ik weet nog niet hoor. Maar ik verbaas me erover dat iedereen al zo'n honger heeft en stinkt.
twitter:vaanderingmike twitterde op maandag 03-10-2016 om 19:50:14Ik vind het eigenlijk een beetje vieze orgy-tv. #GTFOOMH reageer retweet
twitter:HouseOfReviews1 twitterde op maandag 03-10-2016 om 19:48:21#gtfoomh Marcel neukt gewoon die ¤100.000 in een nacht weg reageer retweet
twitter:marjolijn1994 twitterde op maandag 03-10-2016 om 19:47:50Die slaapplaatsen naast Marcel zullen ongetwijfeld niet gratis zijn voor die twee niet onknappe jonge vrouwen. #gtf #gtfoomh reageer retweet
twitter:Brennyy_x twitterde op maandag 03-10-2016 om 19:47:38Pot "bekende" Nederlanders uitgerukt. Tessa van HNTM, Lammy van Andy&Melisa #GTFOOMH #crazy #wateendrukte #onrust reageer retweet
twitter:DieTukkerfries twitterde op maandag 03-10-2016 om 19:45:34Zou een mooie plottwist zijn als ze Anders Breivik tussen de 100 deelnemers van #gtfoomh hadden gestopt. reageer retweet
I dunno, zou voor mij wel een reden zijn om daar weg te gaan...ik kan zo slecht tegen lijfluchtenquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
die was tofquote:
Vraag me af wat die sukkels dan ook in hun doosje hebben gestopt.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:54 schreef raptorix het volgende:
Dat je gaat stinken is niet zo vreemd, er staan natuurlijk studio lampen op, weet niet of je daar wel eens ondergezet hebt, maar voel als zon van 45 graden.
Slechte coke neerleggen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:56 schreef rubbereend het volgende:
nog even 5 kratjes bier erbij en de boel ontaard
Enjoy!quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:57 schreef Roland_Deschain het volgende:
Jaaaaaa, en hij staat nu al op gemist
Zou best kunnen had er wel iets van weg.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:57 schreef raptorix het volgende:
Was die huisleider nou een bekende van Barbie en haar man? Mijn vriend meende dat te zien.
Yvonne ging er toch als eerst uit, die van Fok!?quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:58 schreef Prisha het volgende:
ik had het idee dat ik heel veel bekende gezichten zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |