Vanaf maandag 3 oktober, 19:19, RTL5.quote:Nicolette Kluijver presenteert deze dagelijkse realitygameshow waarin honderd mensen de strijd met elkaar aangaan. Ze verblijven in een woning die bedoeld is voor slechts vier personen. Het gebrek aan ruimte en faciliteiten zorgt meteen voor de nodige ontberingen: schaarste aan voedsel, gebrek aan hygiëne en privacy zetten het deelnemersveld van het begin af aan onder druk. In deze snelkookpan vindt een overlevingsstrijd plaats die bol staat van geheime opdrachten, uitdagingen verleidingen en het wegsturen van deelnemers. Degene die na vijftig dagen als laatste overblijft, wint de pot met het overgebleven huishoudgeld. De deelnemers krijgen een huishoudpot van 100.000 euro. Hoe zuiniger de groep leeft, hoe meer geld er overblijft... voor the last (wo)man standing.
ja, denk het welquote:
allang gedaanquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:47 schreef Razor21 het volgende:
Het zou leuk zijn als ze Ismaïl Ilgun de treitervlogger loslaten in het huis.
Ja 60 afleveringen elke werkdag.quote:
wel omschakeling van de luie saaie bedoening in Crailo naar deze chaosquote:
Best wel bizar maar ook wel intressant. Benieuwd of het efect zal hebben op de kijkcyfers van UTO ookquote:
Het is inderdaad even wennen...quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
wel omschakeling van de luie saaie bedoening in Crailo naar deze chaos
heel bizar..dit is normaal mijn ding niet maar ik kijk morgen wel weer denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Best wel bizar maar ook wel intressant. Benieuwd of het efect za; ebben op de kijkcyfers van UTO ook
ja dat stinken is wel apart. Misschien spanningszweet of zo?quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:51 schreef Charmian het volgende:
Ik weet nog niet hoor. Maar ik verbaas me erover dat iedereen al zo'n honger heeft en stinkt.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:51 schreef raptorix het volgende:
PETITIE OM SHEKIE IN HET HUIS TE KRIJGEN.
Het gaat snel ruiken met een grote groep mensen in een kleine ruimte. Daar is geen spanning voor nodigquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat stinken is wel apart. Misschien spanningszweet of zo?
van de Bus?quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:51 schreef raptorix het volgende:
Met zoveel lui daar ingepropt ook, en veel lampen voor tv enzo mssquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Too late...ze vertrekken nu alleen nog maar...denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:51 schreef raptorix het volgende:
Niet kunnen eten van de stress waar je terecht komtquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:51 schreef Charmian het volgende:
Ik weet nog niet hoor. Maar ik verbaas me erover dat iedereen al zo'n honger heeft en stinkt.
twitter:vaanderingmike twitterde op maandag 03-10-2016 om 19:50:14Ik vind het eigenlijk een beetje vieze orgy-tv. #GTFOOMH reageer retweet
twitter:HouseOfReviews1 twitterde op maandag 03-10-2016 om 19:48:21#gtfoomh Marcel neukt gewoon die ¤100.000 in een nacht weg reageer retweet
twitter:marjolijn1994 twitterde op maandag 03-10-2016 om 19:47:50Die slaapplaatsen naast Marcel zullen ongetwijfeld niet gratis zijn voor die twee niet onknappe jonge vrouwen. #gtf #gtfoomh reageer retweet
twitter:Brennyy_x twitterde op maandag 03-10-2016 om 19:47:38Pot "bekende" Nederlanders uitgerukt. Tessa van HNTM, Lammy van Andy&Melisa #GTFOOMH #crazy #wateendrukte #onrust reageer retweet
twitter:DieTukkerfries twitterde op maandag 03-10-2016 om 19:45:34Zou een mooie plottwist zijn als ze Anders Breivik tussen de 100 deelnemers van #gtfoomh hadden gestopt. reageer retweet
I dunno, zou voor mij wel een reden zijn om daar weg te gaan...ik kan zo slecht tegen lijfluchtenquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
die was tofquote:
Vraag me af wat die sukkels dan ook in hun doosje hebben gestopt.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:54 schreef raptorix het volgende:
Dat je gaat stinken is niet zo vreemd, er staan natuurlijk studio lampen op, weet niet of je daar wel eens ondergezet hebt, maar voel als zon van 45 graden.
Slechte coke neerleggen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:56 schreef rubbereend het volgende:
nog even 5 kratjes bier erbij en de boel ontaard
Enjoy!quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:57 schreef Roland_Deschain het volgende:
Jaaaaaa, en hij staat nu al op gemist
Zou best kunnen had er wel iets van weg.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:57 schreef raptorix het volgende:
Was die huisleider nou een bekende van Barbie en haar man? Mijn vriend meende dat te zien.
Yvonne ging er toch als eerst uit, die van Fok!?quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:58 schreef Prisha het volgende:
ik had het idee dat ik heel veel bekende gezichten zag
quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Yvonne ging er toch als eerst uit, die van Fok!?
Woon je in de Schilderswijk?quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:58 schreef Prisha het volgende:
Dat is echt evident bij dit soort programma's.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:58 schreef Prisha het volgende:
Hij lijkt een beetje op die vriend van Michael...maar dan istie wel z'n haagse accent kwijtquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:57 schreef raptorix het volgende:
Was die huisleider nou een bekende van Barbie en haar man? Mijn vriend meende dat te zien.
Wel gebleekte tandjes en gezonde bruine teint.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op die vriend van Michael...maar dan istie wel z'n haagse accent kwijt
quote:
oh ja van waar is die ook al weerquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:04 schreef Roland_Deschain het volgende:
Ben nu 4 minuten aan het kijken en nu al top tvIk zag al een bekend hoofd voorbij komen, een of andere nicht uit Idols of Talents ofzo.
quote:
ik kan het op gemist nog niet vindenquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:04 schreef Roland_Deschain het volgende:
Ben nu 4 minuten aan het kijken en nu al top tvIk zag al een bekend hoofd voorbij komen, een of andere nicht uit Idols of Talents ofzo.
misschien verwachten ze wel een looptijd van 2 wekenquote:
Niet bij SBS kijkenquote:
is nog niet beschikbaarquote:
Anders staat hij hierquote:
Ja Kjeld, deed mee met idols. Waarom weet ik ditquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:04 schreef Roland_Deschain het volgende:
Die andere ook? Ik herkende alleen die tessa, maar inderdaad hoe toevalligquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:31 schreef Urb het volgende:
Dus de huisbaas heeft toevallig 2 dames met RLS ervaring onder zich?
Die Lammy werd hierboven iig meermaals genoemd als uit Any & Melissaquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die andere ook? Ik herkende alleen die tessa, maar inderdaad hoe toevallig
Ik ben helemaal para van die rls geworden. Overal steekt iets achter en toeval bestaat niet.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die andere ook? Ik herkende alleen die tessa, maar inderdaad hoe toevallig
Uitzending staat ook al op RTL XL.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
Om half elf de herhaling maar eens kijken. Jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt
quote:
+1quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
Om half elf de herhaling maar eens kijken. Jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt
eejjjjjjjjquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey D.! Leuk om je weer eens te zien
Nu ik het programma zo bekijk, is dat haast niet live te streamen. Er is niet voor niets een mobiele camera bij en een verslaggever. Het is niet te volgen op stream zelf. Ik denk dat dit de reden is waarom er geen streams op internet zijn.quote:
Denk al, 'jou ken ik'.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:29 schreef Razor21 het volgende:
Hoi Tessa! Get The Fuck Out Of My House #GTFOOMH. Doe je weer mee met een reality-serie?
[ link | afbeelding ]imgupload
quote:
Dit soort mongolen hebben over het algemeen 3 meiden om hun heen lopen die kneuzen als hij aanmoedigen om lekker gek en extravert te doenquote:
Ah, een kennerquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:38 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Jouw UI![]()
Der kleine Maulwurf
daar ken ik haar dus van, zat mij rot te verzinnenquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:29 schreef Razor21 het volgende:
Hoi Tessa! Get The Fuck Out Of My House #GTFOOMH. Doe je weer mee met een reality-serie?
[ link | afbeelding ]imgupload
hij heeft wel mooie ogen, maar de rest is kutquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:50 schreef Paxcon het volgende:
Wat vinden al die vrouwen zo aantrekkelijk aan die huidige leider?
Ik had even gemist waarom hij gekozen is als huisbaas/leider.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:50 schreef Paxcon het volgende:
Wat vinden al die vrouwen zo aantrekkelijk aan die huidige leider?
Alle deelnemers mochten op papier een stem uitbrengen op een inwoner en hij heeft goed gelobbydquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:54 schreef ato het volgende:
[..]
Ik had even gemist waarom hij gekozen is als huisbaas/leider.
Ok dank je..quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alle deelnemers mochten op papier een stem uitbrengen op een inwoner en hij heeft goed gelobbyd
Die lul loopt dus steeds door het beeld als die weet dat de camera's daar zijnquote:
Ja dat laatste is wel een gemis aan een RLSquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:58 schreef iBenny het volgende:
Beste tv-show sinds tijden
Ik mis alleen livestreams
Ben jij die dikke lelijke masseuse soms?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:13 schreef masseuse het volgende:
Een massage met een happy ending is een never ending story..again and again.....Kom maar eens kijken bij die dikke lelijke masseuse..hoe ze er in het echt uit ziet..Tv vervormd nogal !!
De stumperds die deze opmerkingen plaatsen zien er uit alsof ze al jaren droog staan. en wel een flinke slinger aan hun miezerige gedrochtje nodig hebben..maar eerst die frustratie uit die lamgeslagen schoudertjes wegmasseren!
spoilers:(quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:03 schreef Razor21 het volgende:
Lammy (ook bekend van Andy & Melisa) is trouwens ook alweer uit het huis. Ze is druk met haar winkel in Apeldoorn :-)
[ link | afbeelding ]20mb image hosting
Nog 59 afleveringen geloof ik. Denk ook niet dat het eerder stopt, tenzij de kijkcijfers dalen. Voor RTL5 is het ''niet slecht''. Maar het is best slecht. Eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:24 schreef Razor21 het volgende:
Alle tot nu toe bekende acteurs even op een rijtje gezet. Ben benieuwd hoelang dit programma te zien blijft.
Bedoelde eigenlijk hoelang het programma nog te zien is op tv vanwege tegenvallende kijkcijfers :-) (gisteren 287.000 kijkers). Ik geef het maximaal twee weken. Wat een pauper televisie, maar wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:10 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Nog 59 afleveringen geloof ik. Denk ook niet dat het eerder stopt, tenzij de kijkcijfers dalen. Voor RTL5 is het ''niet slecht''. Maar het is best slecht. Eigenlijk.En wtf moet de vrouw van Danny de Munk daar zoeken?
![]()
Heb net even de aflevering gekeken en was ook meteen de laatste voor mij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk hoelang het programma nog te zien is op tv vanwege tegenvallende kijkcijfers :-) (gisteren 287.000 kijkers). Ik geef het maximaal twee weken. Wat een pauper televisie, maar wel vermakelijk.
Die speelt er toch niet in?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:10 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Nog 59 afleveringen geloof ik. Denk ook niet dat het eerder stopt, tenzij de kijkcijfers dalen. Voor RTL5 is het ''niet slecht''. Maar het is best slecht. Eigenlijk.En wtf moet de vrouw van Danny de Munk daar zoeken?
![]()
twitter:RTL5 twitterde op dinsdag 04-10-2016 om 15:15:04Een onrustige eerste nacht: Eten jatten en seks tijdens de eerste nacht in @gtfoomh_RTL! Vanavond 19.20 uur bij… https://t.co/WzZtk7roFe reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:11 schreef luckass het volgende:
twitter:RTL5 twitterde op dinsdag 04-10-2016 om 15:15:04Een onrustige eerste nacht: Eten jatten en seks tijdens de eerste nacht in @gtfoomh_RTL! Vanavond 19.20 uur bij… https://t.co/WzZtk7roFe reageer retweet
Dus Marcel gaat van bil met Tessa en Lammy (quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:11 schreef luckass het volgende:
twitter:coenensander twitterde op maandag 03-10-2016 om 19:58:46.@NicoletteKluijv over #GTFOOMH: 'Binnen 24 uur hadden mensen al seks met elkaar!' Hele fragment >… https://t.co/qghr5joBzG reageer retweet
dat hij dut plaatst betekent dat ie er niet zo heel lang in blijftquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:32 schreef Razor21 het volgende:
Mediageile aandachtshoer![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.facebook.com/(...)eos/637246186456179/
Zie aanvulling in mijn vorige post.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
dat hij dut plaatst betekent dat ie er niet zo heel lang in blijft
Wat een irritant figuur is dit zegquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:32 schreef Razor21 het volgende:
Mediageile aandachtshoer![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.facebook.com/(...)eos/637246186456179/
Volgens mij is Kjeld er ook al uit aangezien hij alle reacties zit te liken van gisteren. Ze hebben toch geen internet in het huis?? De opnames lopen namelijk nog.
Ja een kleine week. Opnamen zijn eind september gestart.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:58 schreef ato het volgende:
Volgens mij zitten ze er alweer een week of langer in..
Ook mijn favorietquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:45 schreef freaky40 het volgende:
John, de pan-man is een kruising tussen Cees en Patrick uit Utopia. Nu al koning. #teamjohn
Met hand en tand.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:01 schreef KoningPils het volgende:
Vanavond eens kijken of panman zijn pannetje in de nacht kan bewaken.
Oh dus knip en plakwerk. Dan is UTO eerlijker met de livestreams. Daar plakken en knippen ze alleen in de uitzending.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja een kleine week. Opnamen zijn eind september gestart.
Of ze verbergen alles achter een stream lockquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dus knip en plakwerk. Dan is UTO eerlijker met de livestreams. Daar plakken en knippen ze alleen in de uitzending.
Wat dacht je van 1 wc voor 100 personenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:36 schreef mario390 het volgende:
sorry maar de produzenten van deze show zijn helemal niet normal, 100 mensen en huis en niks te eten!
ja dat ook maar ze hebben niks te eten ,ze hebben ruzie om en Pan Water,dann hebben ze zich in de episode 2 geslagen dat is niet normal deze show, ik moecht echt weten wat moet gebeuren omdat zij zo en sort show stoppen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat dacht je van 1 wc voor 100 personen
SPOILER: niet echt een spoiler, maar goedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:31 schreef zoem het volgende:
Gisteren vertelde Nicolette op de radio datargh ook maar spoiler doenSPOILER: niet echt een spoiler, maar goedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
argh ook maar spoiler doen
waarom is op gemist.nl episode 2 al te bekijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je die al kijken? Nee toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom is op gemist.nl episode 2 al te bekijken?
yep nu kijk ik van gisteren op episode 2 gaa ik wachten of ik betaal moet ik overlegenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kun je die al kijken? Nee toch?
Oh wacht. Als je premium betaalt kun je het al zien of zo?
Ik zit er wel klaar voor.....en dit soort programma's is mijn ding helemaal niet, maar vond het zó bizarquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:16 schreef IkFok het volgende:
het gaat zo weer los hier als programma bezig is denk ik
zelfs een countdown (of is dat altijd?)quote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
zelfs een countdown (of is dat altijd?)
goed voor de kindertjes..leren ze hoe het moet, overleven in de grote boze wereldquote:
en ze doen het ook nog!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:21 schreef Fylax het volgende:
Wat een dictatuur dat je alles moet inleveren
Dat zie je goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:22 schreef richolio het volgende:
Maar aan het eind heb je dan toch geen prijzengeld meer over?Of zie ik dat verkeerd
Denk het ook nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:22 schreef richolio het volgende:
Maar aan het eind heb je dan toch geen prijzengeld meer over?Of zie ik dat verkeerd
avontuurquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
Onbegrijpelijk dat mensen daar vrijwillig gaan zitten
Idd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:23 schreef F1gamer het volgende:
Het is toch zijn eigen tandpasta. Ik zou het ook niet inleveren
quote:
da's wel helder in elk gevalquote:
Nee. Er is maar 1 winnaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:26 schreef D. het volgende:
Als er 10 mensen overblijven moeten ze dan de pot delen?
zo klinkt ie welquote:
blijkbaarquote:
gohquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:31 schreef chufi het volgende:
Tessa heeft spierpijn en last van dr kaak
Maar wel hoerig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:31 schreef MissJ het volgende:
op zich wel slim van Tessa. Beetje aan zijn pik trekken en dan krijgt ze in ruil een extra bammetje met pindakaas ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |