quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:29 schreef workhard12 het volgende:
[..]
[quote]Op dinsdag 4 oktober 2016 20:29 schreef workhard12 het volgende:
[..]
. Ik heb respect voor mensen die moslim zijn.
mond houden takfiriquote:
Respect hebben iemand op basis van zijn geloofquote:
Jawel, maar ik "geloof" niet in sprookjes en haal mijn eigenwaarde ook niet uit sprookjesboeken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jezus is ook een profeet in de Islam,je snapt er ook helemaal niks van he
Wie had het tegen jou ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jawel, maar ik "geloof" niet in sprookjes en haal mijn eigenwaarde ook niet uit sprookjesboeken.
Racistquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw bomgordel? Lukt het een beetje?
bed delen jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je mag niet het bed delen met een man zoals met een vrouw, dat is gruwelijk.
— Leviticus 18:22 NBV[4]
Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten.
— Leviticus 20:13[5]
Rechtstreeks uit de bijbel homi
Definieer 'zoals met een vrouw'?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je mag niet het bed delen met een man zoals met een vrouw, dat is gruwelijk.
— Leviticus 18:22 NBV[4]
Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten.
— Leviticus 20:13[5]
Rechtstreeks uit de bijbel homi
een afkeer hebben tegen homofilie is natuurlijk aangezien homofilie iets onnatuurlijks is !quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Definieer 'zoals met een vrouw'?
Met een andere man is het per definitie anders. Om te beginnen moet je hem ergens anders insteken, waardoor de gehele ervaring al anders schijnt te zijn. Kennelijk had Leviticus geen idee waar hij het over had.
Seniele oude homofobe gek. En jij ook TS.
Komt homofilie voor in de natuur?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
een afkeer hebben tegen homofilie is natuurlijk aangezien homofilie iets onnatuurlijks is !
Neequote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Komt homofilie voor in de natuur?
Leeuwen zijn nep.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee
Voorbeeldje : Leeuwen vechten voor leeuwinnen niet voor een mannetje
Er bestaan ook geen moslim dieren. Conclusie, moslim zijn is onnatuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
een afkeer hebben tegen homofilie is natuurlijk aangezien homofilie iets onnatuurlijks is !
geloof in god is natuurlijk, daar worden baybs namelijk mee geboren.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:23 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Er bestaan ook geen moslim dieren. Conclusie, moslim zijn is onnatuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |