quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:29 schreef workhard12 het volgende:
[..]
[quote]Op dinsdag 4 oktober 2016 20:29 schreef workhard12 het volgende:
[..]
. Ik heb respect voor mensen die moslim zijn.
mond houden takfiriquote:
Respect hebben iemand op basis van zijn geloofquote:
Jawel, maar ik "geloof" niet in sprookjes en haal mijn eigenwaarde ook niet uit sprookjesboeken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jezus is ook een profeet in de Islam,je snapt er ook helemaal niks van he
Wie had het tegen jou ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jawel, maar ik "geloof" niet in sprookjes en haal mijn eigenwaarde ook niet uit sprookjesboeken.
Racistquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw bomgordel? Lukt het een beetje?
bed delen jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je mag niet het bed delen met een man zoals met een vrouw, dat is gruwelijk.
— Leviticus 18:22 NBV[4]
Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten.
— Leviticus 20:13[5]
Rechtstreeks uit de bijbel homi
Definieer 'zoals met een vrouw'?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je mag niet het bed delen met een man zoals met een vrouw, dat is gruwelijk.
— Leviticus 18:22 NBV[4]
Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten.
— Leviticus 20:13[5]
Rechtstreeks uit de bijbel homi
een afkeer hebben tegen homofilie is natuurlijk aangezien homofilie iets onnatuurlijks is !quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Definieer 'zoals met een vrouw'?
Met een andere man is het per definitie anders. Om te beginnen moet je hem ergens anders insteken, waardoor de gehele ervaring al anders schijnt te zijn. Kennelijk had Leviticus geen idee waar hij het over had.
Seniele oude homofobe gek. En jij ook TS.
Komt homofilie voor in de natuur?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
een afkeer hebben tegen homofilie is natuurlijk aangezien homofilie iets onnatuurlijks is !
Neequote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Komt homofilie voor in de natuur?
Leeuwen zijn nep.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee
Voorbeeldje : Leeuwen vechten voor leeuwinnen niet voor een mannetje
Er bestaan ook geen moslim dieren. Conclusie, moslim zijn is onnatuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
een afkeer hebben tegen homofilie is natuurlijk aangezien homofilie iets onnatuurlijks is !
geloof in god is natuurlijk, daar worden baybs namelijk mee geboren.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:23 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Er bestaan ook geen moslim dieren. Conclusie, moslim zijn is onnatuurlijk.
Er bestaan geen gelovige dieren, dus het is onnatuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
geloof in god is natuurlijk, daar worden baybs namelijk mee geboren.
Is wetenschappelijk bewezen
Oke, wil je nu een koekjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
geloof in god is natuurlijk, daar worden baybs namelijk mee geboren.
Is wetenschappelijk bewezen
jawel ook dieren aanbidden Hun creatorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:33 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Er bestaan geen gelovige dieren, dus het is onnatuurlijk.
Oké dan, vogeltjesdans!quote:
Joo, vogeltjesdans. Hoes de leef?quote:
Neequote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
jawel ook dieren aanbidden Hun creator
super goed manquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Joo, vogeltjesdans. Hoes de leef?
Ben je nog mad?
Honden neuken elkaar gewoon in de kontquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee
vieze honden danquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:45 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Honden neuken elkaar gewoon in de kont
Ervaring mee?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:45 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Honden neuken elkaar gewoon in de kont
Zeer goed, zeer goed, wrm ben je niet meer mad?quote:
Nee, dieren geloven niet. En daarom is het onnatuurlijk. Het klinkt misschien niet leuk, maar het is wel de waarheid.quote:
heb je daar bewijs voor ..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:14 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Nee, dieren geloven niet. En daarom is het onnatuurlijk. Het klinkt misschien niet leuk, maar het is wel de waarheid.
mooi manquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zeer goed, zeer goed, wrm ben je niet meer mad?
Zeer goed, wij zijn allen broeders.quote:
God wel, want anders had Hij er wel voor gezorgd dat de piemel niet in kont past en dat mannen niet opgewonden raken wanneer ze een piemel in hun kont hebben.quote:
Natuurlijk, maar heb jij bewijs. Waarschijnlijk niet, want je praat gewoon onzin.quote:
Laat ik de vraag anders stellen:quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee
pro gay propganda,quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Laat ik de vraag anders stellen:
Jij stelt dat homosexualiteit onnatuurlijk is. Daarmee zeg je letterlijk dat het in de natuur niet voor komt.
Je beweert dus eigenlijk dat het niet bestaat. Wat is het probleem dan?
En voor jouw informatie:
http://nieuws-uitgelicht.(...)teit-bij-dieren.html
Het is heel natuurlijk en komt bij meerdere dierensoorten voor. Wist je dat zelfs transgenders heel natuurlijk zijn? Sommige diersoorten kunnen zelf van geslacht veranderen. Allemaal heel natuurlijk dus.
Homosexualiteit is een afwijking van de norm. Je zou zelfs, en daarmee begeef ik me op zeer glad ijs, kunnen stellen dat het een 'afwijking' in de hersenen is. Maar daarmee is het niet onnatuurlijk en ook niet verkeerd. Het is een fenomeen dat voorkomt, maar afwijkt van de norm. Niets mis mee, niet anders dan mensen die doof geboren worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |