Ook niet te reageren dus als we er niks mee opschieten.quote:
Jezus, neem jij altijd zo snel aanstoot? Je moet niks chick, figure of speech.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:28 schreef RobinOok het volgende:
En Japanse vrouwen blijven prima op hun streefgewicht met het eten van konjac.
Slechts 3.5% van de Japanners is obees. Dus ga hun lekker vertellen wat ze "moeten" om op gewicht te blijven.
Snoepfabrikant Katja heeft lange tijd drop en ander snoep verkocht met daarop groot de aanprijzing "0% vet!".quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Denk dat ik maar eens flessen water duur ga verkopen met claims als Glutenvrij en 0% vet
Ik weet, chuba chub lollys ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:07 schreef Farenji het volgende:
[..]
Snoepfabrikant Katja heeft lange tijd drop en ander snoep verkocht met daarop groot de aanprijzing "0% vet!".
Een heel erg irritante figure of speech.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus, neem jij altijd zo snel aanstoot? Je moet niks chick, figure of speech.
Och meid toch.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:22 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Een heel erg irritante figure of speech.
Als je altijd zo goed bent in uitdelen moet je niet janken als je eens getracteert wordtquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:22 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Een heel erg irritante figure of speech.
Biefstuk met broccoliquote:Op maandag 3 oktober 2016 18:39 schreef sweetlake92 het volgende:
[..]
Ja veel aan het zoeken en proberen.
Als iemand nog carb free gerechten weet, alles is welkom.
Haal ik het bloed onder je kruidnagels vandaan?quote:
Robin en draaien al jaren kibbelend om elkaar heen, in werkelijkheid zijn we eigenlijk vreselijk verliefd op elkaar.quote:
Als t zo makkelijk is, waarom zijn er dan nog dikke mensen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat dacht je van minder eten en meer bewegen? Net alsof je honger moet lijden om af te vallen.Meestal is het opgeven van snacks en wat vaker een rondje hardlopen genoeg. Moet je wel geduld hebben natuurlijk.
Ik stel nergens dat zelfcontrole makkelijk is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:31 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Als t zo makkelijk is, waarom zijn er dan nog dikke mensen?
Zero kcal eten, dus ook deze 'rijst', kan prima helpen bij t afvallen en t langzaam aanleren van een 'betere' eetgewoonte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |