Voor de snelle hap: tinder.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:12 schreef Disconnected26 het volgende:
Hoe vinden jullie potentiële dates? Via Tinder, real life of..?
Ik wilde best daten met haar ja, maar na het skypen wat we gister deden was het voor mij al duidelijk. klik is weg en het voelde nog afstandelijker dan normaal, dat gaf voor mij gewoon net even dat zetje om te zeggen (oke misschien wat hard) Van tot hier en niet verder.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 07:33 schreef Cue_ het volgende:
Vind t wel vreemd, je wil volgens mij wel daten met haar, maar je zegt best hard in die tekst dat de klik weg is.
Snap überhaupt niet waarom je daarop zo hamert. De rest van de tekst zegt genoeg.
Al had ze wel willen afspreken omdat ze je anders echt kwijt raakte. Wil ze dat echt niet meer nu, wantja jij hebt toch al geen klik meermet der.
ben je wel geweest maar goed dat je t nu ook zelf inziet. En laat r verder de tering krijgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik wilde best daten met haar ja, maar na het skypen wat we gister deden was het voor mij al duidelijk. klik is weg en het voelde nog afstandelijker dan normaal, dat gaf voor mij gewoon net even dat zetje om te zeggen (oke misschien wat hard) Van tot hier en niet verder.
Het was al sinds Juni touwtrekken, gaan we elkaar nog zien? Zo ja, wanneer? Weet je al of je mij uberhaupt nog wil zien?
En we hadden vorige maand afgesproken elkaar te gaan zien, en de ochtend dat ik naar haar toe zou gaan krijg ik een appje van hey, ik ben ziek sorry, en 3 uur later zit ze selfies te posten dat ze aan de starbucks zit en weet ik veel wat allemaal.
Dat stapelde zich op een gegeven moment op, wel zeggen dat ze wilde afspreken, maar het niet doen, steeds onduidelijk etc, ja.. Dan is het voor mij ook op een gegeven moment klaar, ik ben geen marionette.
Real life, zelfs Fokquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:12 schreef Disconnected26 het volgende:
Hoe vinden jullie potentiële dates? Via Tinder, real life of..?
Fok! is toch geen reallife?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Real life, zelfs Fok.
Tinder heb ik nog nooit gedaan.
Ergens in een parallel universum...quote:
Ik heb wel eens een goeie scharrel van Fok gehaaldquote:
Hoe dan? Via FOK!userfoto's?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:55 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een goeie scharrel van Fok gehaald.
Daar twijfel ik niet aanquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:55 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een goeie scharrel van Fok gehaald.
Er langer op zitten. Ik moest vanmiddag ook 10 hele minuten wachten op een simpel patatje met... Terwijl ik er van overtuigd ben dat dit ook in 5 min kan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:40 schreef Disconnected26 het volgende:
[..]
Geen match nog.. Ondanks dat ik sinds gisteren Tinder heb.
In een parallel universum wachten nu 10 naakte vrouwen op mij...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ergens in een parallel universum...
Die onzekerheid heb ik ook. Dit geldt dan voor Tinder. Heb geen Happn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
In een parallel universum wachten nu 10 naakte vrouwen op mij...
Goed back on topic:
Hebben andere mensen wel aanspraak op dat Happn? Credits zijn op, en wie gaat daar nu voor betalen? Maar 0,0 matches, terwijl ik echt niet lelijk ben...
Zelden. Krijg wel eens een charm maar dat zijn niet m'n types.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Goed back on topic:
Hebben andere mensen wel aanspraak op dat Happn? Credits zijn op, en wie gaat daar nu voor betalen? Maar 0,0 matches, terwijl ik echt niet lelijk ben...
Hier ook al een hele tijd geen matchesquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Goed back on topic:
2 dagen al zero matches en ik like alles...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier ook al een hele tijd geen matches
Alles likenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:45 schreef Disconnected26 het volgende:
[..]
2 dagen al zero matches en ik like alles...
Beetje de app uittesten. Wanhoopspoging omdat ik al 2 dagen geen matches heb.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alles likenOok de lelijkerds? En als die terugliken?
Lelijkerds hebben ook liefde nodig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alles likenOok de lelijkerds? En als die terugliken?
Waarom liken ze mij dan niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lelijkerds hebben ook liefde nodig.
De term lelijkerds is subjectief.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |