Zal wel aan mij liggen, maar snap geen jota van die tekening.quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:53 schreef killer_queen het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de beeldvorming dit is hoe het ervoor staat de kavels en daarbij het gehele gebied welke de brandgang is, ik heb een andere kavel omdat daar een hoek van een doodlopende weg is (grijs) maar ook deze brandgang loopt over mijn kavel. Dat betekend dus dat ik dit stuk ook kan claimen aangezien er niets is vastgelegd in de koopakte, dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat dit is toegestaan, als iedereen dit doet is er geen brandgang meer tussen de woningen en de nooddiensten gaan hier niet mee akkoord.
En ik begrijp dat het in de notariële akte moet staan, is dat voor andere woningen ook inzichtelijk dan kan ik nagaan of het punt wel/niet terecht is.
Juist. Als leek GEEN wetsartikelen noemen, je valt namelijk gelijk door de mand.quote:Op maandag 3 oktober 2016 09:22 schreef Armani XL het volgende:
Waarom zou je artikelen aangeven? Gewoon bij de gemeente aangeven dat een brandgang is afgesloten en vragen of dat correct is. Zo niet, dan moet de gemeente actie ondernemen.
Als jij meteen bij de gemeente met artikelen gaat smijten kom je alleen maar over als een azijnpisser (mijn mening dan).
Ja, ja en ja. Begrijp je het toch beter dan je dachtquote:Op maandag 3 oktober 2016 13:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar snap geen jota van die tekening.
Dat huis in het midden, met die grote tuin rondom is van jou?
En daaromheen staan huizen met hun achtertuin naar jou gericht?
M.a.w. jij hebt, bijna rondom jouw perceel, brandgangen lopen, waarvan alleen het stuk dat uitkomt op de doodlopende straat, van jou is?
Het is een woonblok van 40 jaar oud dan kan ik het bezwaar van recht op overpad iig aangeven toch?quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:05 schreef sirdanilot het volgende:
Als er geen recht van overpad op de brandgang rustte dan was het juridisch gezien helemaal geen brandgang maar gewoon een stuk perceel van je buren dat zij tot die tijd toevallig nog niet gebruikten.
Je kunt dan nog bezwaar maken dat het recht op overpad is ontstaan omdat hier jarenlang wel de facto gebruik van was gemaakt. Maar als de brandgang niet noodzakelijk voor je huis is (dat is zo als je geen andere uitgangen hebt) dan is er geen kans van slagen.
maar wat heb jij er voor last van qua overpad dan? Je kan aan alle andere kanten je tuin in toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 07:41 schreef killer_queen het volgende:
[..]
Het is een woonblok van 40 jaar oud dan kan ik het bezwaar van recht op overpad iig aangeven toch?
Bezwaar maken kan altijd, maar succes heb je alleen als je kunt aantonen dat er daadwerkelijk al jarenlang gebruik van het pad gemaakt wordt EN dat dit gebruik nu ernstig verstoord wordt door de aanpassingen die de grondeigenaar gedaan heeft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 07:41 schreef killer_queen het volgende:
[..]
Het is een woonblok van 40 jaar oud dan kan ik het bezwaar van recht op overpad iig aangeven toch?
Dat hoeft niet, maar als de buren in die tuinverlenging een trampoline gezet hebben kan ik me wel voorstellen dat dat gevolgen kan hebben voor het gevoel van privacy van TS.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:23 schreef tombolafan het volgende:
Heb je toevallig een hekel aan de betreffende buren?
True, maar ga dáár dan t gesprek over aan met de buren, ipv de gemeente in te schakelen mbt de brandgangquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, maar als de buren in die tuinverlenging een trampoline gezet hebben kan ik me wel voorstellen dat dat gevolgen kan hebben voor het gevoel van privacy van TS.
Bijvoorbeeld.
Kan maar ik geef je echt geen schijn van kans.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 07:41 schreef killer_queen het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |