Daar zie ik heb altijd zitten, ik dacht dat hij misschien ook wel eens ergens anders zou zijnquote:
4 jaar geleden of zo al eens langs gereden en toen dacht ik van nou dat is al bijna klaar...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komt dat Nou Mestalla nog eens af?
Ze zijn al vrij ver, maar dan opeens geen geld meer. Kan toch nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
4 jaar geleden of zo al eens langs gereden en toen dacht ik van nou dat is al bijna klaar...
vanaf 2011 is er weinig meer gebeurt als ik Google maps moet gelovenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn al vrij ver, maar dan opeens geen geld meer. Kan toch niet
Vind ik toch raar, zo'n budget regel je toch wel voordat je begint met bouwen lijkt me.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
vanaf 2011 is er weinig meer gebeurt als ik Google maps moet geloven
Nu wordt er in de bouw nog wel eens een budgetje overschredenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik toch raar, zo'n budget regel je toch wel voordat je begint met bouwen lijkt me.
Ze gaan nu zelfs een totaal ander design verzinnen wat ik net las, dat is ook maar raar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu wordt er in de bouw nog wel eens een budgetje overschreden
Ja maar toen was er opeens crisis in de bouw in Spanje... Ik had er bijna nog een huis gekocht voor weinig..quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik toch raar, zo'n budget regel je toch wel voordat je begint met bouwen lijkt me.
Da's op zich opvallend, al zal dit design alweer verouderd zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan nu zelfs een totaal ander design verzinnen wat ik net las, dat is ook maar raar.
Ja kans is groot, want in 2008 zie je al dat er begonnen was met de bouw..quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Da's op zich opvallend, al zal dit design alweer verouderd zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |