Waar heeft Saúl last van?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Calderón ging tekeer als vanouds, geweldige avond.
Speelden ze vandaag zonder buitenspelers of wat? Ze hebben nauwelijks gebruik gemaakt van de ruimtes die daar werden gelaten door Carvajal en Marcelo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:42 schreef Koffieplanter het volgende:
De door mij voorspelde opmars van Betis gaat hem niet worden met Poyet aan het roer.
Nu al niet meer? Ben je de rest van het seizoen niet in Madrid dan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Misschien mijn allerlaatste bezoek idem foto in Calderón ooit. Huilen.
[ afbeelding ]
Ik ben nog een paar maanden in Spanje, zeker tot vlak voor de kerst, maar dat varieert van Madrid tot Andalusië en Valencia. Ik heb Atléti v PSV nog op de planning staan, maar die week krijg ik bezoek en dat bezoek wil zonodig naar Real Madrid. Een paar dagen voor de kerst keer ik terug naar UUUUU om dingen af te handelen en de feestdagen te vieren, alvorens ik mij hier definitief hoop te settlen, maar tegen die tijd is het seizoen allang voorbij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu al niet meer? Ben je de rest van het seizoen niet in Madrid dan.
Wow das wel hoog bovenin... Kost dat zo'n kaartje?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Misschien mijn allerlaatste bezoek idem foto in Calderón ooit. Huilen.
[ afbeelding ]
Dat is niet waar ik zat. Ik zit in het blauwe gedeelte boven de snelweg, tribuna VIP Norte.quote:Op zondag 16 oktober 2016 02:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow das wel hoog bovenin... Kost dat zo'n kaartje?
Ik zat ooit op hoofdtribune in Mestalla voor 30 Euro tijdens Val-PSV paar jaar terug..
PSVers zaten ook helemaal links boven in een hoekje ...
Si.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:45 schreef Blistering het volgende:
Doelpunt Alaves afgekeurd schijnbaar.
Wiens return? Orellana of het fenomeen?quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Asenjo; Gaspar, Ruiz, Alvaro, Jaume; Castillejo, Bruno, Trigueros, Soriano; Sansone y Bakambu
Sergio; Mallo, Cabral, Sergi, Jonny; Radica, Wass, Orellana; Susto, Bongonda y Aspas
#TheReturn
Bakambu, rentree in de basis.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wiens return? Orellana of het fenomeen?
Feest.twitter:Atleti twitterde op vrijdag 21-10-2016 om 12:18:46🔴⚪️🔴@CarrascoY21 amplía su contrato hasta 2022 ¡Enhorabuena crack! 👏🙌 ➡️ #Carrasco2022… https://t.co/69Yr3NVkCD
reageer retweet
Ze zijn lekker bezig achter de schermen met Atletico.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Feest.twitter:Atleti twitterde op vrijdag 21-10-2016 om 12:18:46🔴⚪️🔴@CarrascoY21 amplía su contrato hasta 2022 ¡Enhorabuena crack! 👏🙌 ➡️ #Carrasco2022… https://t.co/69Yr3NVkCD[ afbeelding ] reageer retweet
Ondertussen wint Betis op bezoek bij Osasuna en nemen ze eventjes afstand van DE STREEP.twitter:elsierd twitterde op vrijdag 21-10-2016 om 21:12:01Valencia-Barcelona zonder Piqué, J. Alba, Arda, Rafinha en Cillesen, geblesseerd. Ziggo Sport, zaterdag 16.15 u. ma… https://t.co/wUbVg6FIBK reageer retweet
Aderlating.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Aduriz niet mee naar Bernabeu morgen.
Ik dacht even wie is die spits.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ter Stegen; Sergi Roberto, Mascherano, Umtiti, Digne; Andre Gomes, Busquets, Iniesta; De Tridente.
Gaat wel slecht in de el dit jaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen betere competitie dan LaLiga.
Op het eind zullen er wel weer minimaal twee Spaanse ploegen in de halve finales staan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat wel slecht in de el dit jaar
Villarreal en Celta gaan wel door. De groep van Athletic is wel goed op niveau.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat wel slecht in de el dit jaar
Genk en Rapid moet je gewoon onder je houden. Het zou een schande zijn mocht en/of boven hen eindigen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Villarreal en Celta gaan wel door. De groep van Athletic is wel goed op niveau.
Tegen Genk werden ze, hoe moeilijk ik de waarheid ook vind, echt afgetroefd op beleving en intensiteit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Genk en Rapid moet je gewoon onder je houden. Het zou een schande zijn mocht en/of boven hen eindigen.
Kenneth zit in Engeland, knakworstquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:52 schreef Tagliano het volgende:
Waar is Kenneth?
Overigens klinkt dit geluid niet lekker
Daar zie ik heb altijd zitten, ik dacht dat hij misschien ook wel eens ergens anders zou zijnquote:
4 jaar geleden of zo al eens langs gereden en toen dacht ik van nou dat is al bijna klaar...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komt dat Nou Mestalla nog eens af?
Ze zijn al vrij ver, maar dan opeens geen geld meer. Kan toch nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
4 jaar geleden of zo al eens langs gereden en toen dacht ik van nou dat is al bijna klaar...
vanaf 2011 is er weinig meer gebeurt als ik Google maps moet gelovenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn al vrij ver, maar dan opeens geen geld meer. Kan toch niet
Vind ik toch raar, zo'n budget regel je toch wel voordat je begint met bouwen lijkt me.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
vanaf 2011 is er weinig meer gebeurt als ik Google maps moet geloven
Nu wordt er in de bouw nog wel eens een budgetje overschredenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik toch raar, zo'n budget regel je toch wel voordat je begint met bouwen lijkt me.
Ze gaan nu zelfs een totaal ander design verzinnen wat ik net las, dat is ook maar raar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu wordt er in de bouw nog wel eens een budgetje overschreden
Ja maar toen was er opeens crisis in de bouw in Spanje... Ik had er bijna nog een huis gekocht voor weinig..quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik toch raar, zo'n budget regel je toch wel voordat je begint met bouwen lijkt me.
Da's op zich opvallend, al zal dit design alweer verouderd zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan nu zelfs een totaal ander design verzinnen wat ik net las, dat is ook maar raar.
Ja kans is groot, want in 2008 zie je al dat er begonnen was met de bouw..quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Da's op zich opvallend, al zal dit design alweer verouderd zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |