Tegen die tijd is Orellana weer fit. Als hij of Wass in de basis begint tegen Ajax ziet de wereld er al heel anders uit en wint Celta dat no doubt. Als Giuseppi Rossi weer voor de creativiteit moet zorgen wordt het andermaal niets.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Panathinaikos won zelfs bijna, en die waren echt heel slecht.
Die spelers ken ik niet, maar we zullen het zien.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tegen die tijd is Orellana weer fit. Als hij of Wass in de basis begint tegen Ajax ziet de wereld er al heel anders uit en wint Celta dat no doubt. Als Giuseppi Rossi voor de creativiteit moet zorgen wordt het andermaal niets.
Ooit was Rossi zo goed. Zondequote:Op zondag 2 oktober 2016 22:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tegen die tijd is Orellana weer fit. Als hij of Wass in de basis begint tegen Ajax ziet de wereld er al heel anders uit en wint Celta dat no doubt. Als Giuseppi Rossi weer voor de creativiteit moet zorgen wordt het andermaal niets.
Meer Liga kijkenquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die spelers ken ik niet, maar we zullen het zien.
Asi es la Ligaquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was het eigenlijk te verwachten dat Paco Jemez er zo snel werd uitgegooid bij Granada? Ik vind het redelijk vaag allemaal. Het is toch een trainer die tijd nodig heeft.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk viel dat niet te verwachten, het was een ronduit belachelijke beslissing om verschillende redenen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was het eigenlijk te verwachten dat Paco Jemez er zo snel werd uitgegooid bij Granada? Ik vind het redelijk vaag allemaal. Het is toch een trainer die tijd nodig heeft.
Tsja, vorig seizoen kwamen ze ook heel goed weg boven de degradatiestreep. Ik snap echt niet wat ze hiermee denken te bereiken. Kortetermijnbeleid hanteren op een langetermijntrainer..quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Natuurlijk viel dat niet te verwachten, het was een ronduit belachelijke beslissing om verschillende redenen.
1) Het seizoen was zes wedstrijden oud.
2) Granada heeft in het verleden coaches die veel slechter presteerden langer de ruimte gegeven en zijn er om onduidelijke redenen achter blijven staan
3) Jemez is beter dan al het prut dat ze kunnen krijgen
Ter Stegen is, onterecht, de boeman terwijl Lucho zich weer eens laat foppen door Celta en dit keer niet de klasse van Messi heeft om te compenseren. Bij een ongeluk ook nog dat Busquets vreselijk was.quote:Barcelona-doelman Marc-André Ter Stegen ligt in Spanje behoorlijk onder vuur na zijn blunder tegen Celta de Vigo (4-3). De doelman baalde na afloop van zijn fout, maar is niet van plan zijn stijl aan te passen.
Ter Stegen neemt als keeper altijd veel risico met de bal aan de voet en dat kwam hem tegen Celta duur te staan. De Duitser had te veel tijd nodig en schoot de bal tegen Pablo Hernández aan, die vervolgens de 4-2 voor Celta op het scorebord zette. 'Het was mijn fout, het spijt me. Als ik het anders had aangepakt, hadden we de wedstrijd misschien nog gewonnen', ging Ter Stegen na afloop door het stof.
Barcelona was na een 3-0 achterstand teruggekomen tot 3-2, maar door de fout van Ter Stegen zat een gelijkspel er niet meer in. Toch is de sluitpost niet van plan om zijn risicovolle stijl aan te passen. 'Ondanks mijn fout, ga ik mijn spel absoluut niet aanpassen nu het één keer is misgegaan. Maar nogmaals, het was overduidelijk mijn fout. We hadden nog kans om te winnen, deze nederlaag is moeilijk te accepteren.'
Eerder nam trainer Luis Enrique het al op voor Ter Stegen. 'Een Barcelona-keeper is verplicht om risico's te nemen.' Ook Gerard Piqué was lovend over zijn sluitpost, al is de verdediger wel van mening dat Ter Stegen beter zijn momenten moet leren kiezen. 'Misschien is het goed om soms minder risico te nemen, maar heel vaak geeft hij ons juist iets extra's.'
Wat was ik nu graag in Nederland geweest zeg.twitter:AspireFellows twitterde op maandag 03-10-2016 om 11:08:52Master Class by @Frases_M_Bielsa on "Combinative Play between 2 and 3 players - Loosing your Markers - Positional P… https://t.co/bRce8deoow reageer retweet
Mooi statistiekje.quote:
quote:The numbers themselves are as follows: Messi, after seeing his penalty saved against Getafe on Saturday lunchtime, has now missed more spot-kicks (8) than any Barcelona player in La Liga history, surpassing Samuel Eto’o’s mark. Indeed, no player on any La Liga team has missed more penalties than Messi in the last decade while this season he’s scored just three of seven league pens, according to Opta.
Ik kwam er vannacht ook pas achter dat dat congres er was. Opvallend weinig media buiten Telegraaf, Ziggo en AD die hun mannetjes er hadden. Zelfs niet van VI iets gelezen. Wel stukjes met Xavi bij de drie eerstgenoemden.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat was ik nu graag in Nederland geweest zeg.twitter:AspireFellows twitterde op maandag 03-10-2016 om 11:08:52Master Class by @Frases_M_Bielsa on "Combinative Play between 2 and 3 players - Loosing your Markers - Positional P… https://t.co/bRce8deoow reageer retweet
Mooi stadion wel vreemde hoofdtribune. Maar is van het oude stadion dacht ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is La Peineta, het nieuwe stadion van Atlético. Gaat snel de goede kant op, helaas.
Jammer idd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kwam er vannacht ook pas achter dat dat congres er was. Opvallend weinig media buiten Telegraaf, Ziggo en AD die hun mannetjes er hadden. Zelfs niet van VI iets gelezen. Wel stukjes met Xavi bij de drie eerstgenoemden.
Lijkt van boven wel een beetje op:quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is La Peineta, het nieuwe stadion van Atlético. Gaat snel de goede kant op, helaas.
http://sportbild.bild.de/(...)-48259316.sport.htmlquote:Zudem spricht Ribéry über seinen Landsmann Antoine Griezmann. Ob der Stürmer von Atlético Madrid nach einem Jahr mit Top-Leistungen schon auf Weltklasse-Niveau sei?
Ribéry: „Er hat es vergangene Saison gut gemacht. Aber Weltklasse ist es, diese Leistung konstant zu zeigen. Es heißt so schnell nach einem guten Jahr: 'Der Spieler ist überragend, er muss den Goldenen Ball gewinnen.' Aber ich sage: Nein! Qualität ist es, diese Leistung über zehn, zwölf, 15 Jahre zu zeigen. Dann gratuliere ich auch. Okay, ich war neun Monate verletzt im vergangenen Jahr, aber ansonsten war ich die vergangenen zehn Jahre fast immer auf einem Top-Niveau.“
Ga ik wel een x heen. Hoe veel kunnen er in?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
72.000quote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga ik wel een x heen. Hoe veel kunnen er in?
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://sportbild.bild.de/(...)-48259316.sport.html
Heerlijk vol van zelfbevlekking, onze Ribéry.
twitter:partidazocope twitterde op donderdag 13-10-2016 om 22:49:34CEREZO: "Ribery es un poco mayor y hay que perdonarle las cosas que dice". https://t.co/nxbA1fnhzv reageer retweet
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:partidazocope twitterde op donderdag 13-10-2016 om 22:49:34CEREZO: "Ribery es un poco mayor y hay que perdonarle las cosas que dice". https://t.co/nxbA1fnhzv reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |