Tsja ik snap wat je bedoelt, maar zo kijkt er geen enkel wijf naar je met je slippers en bierbuikquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:05 schreef Grems het volgende:
Luisteren naar wat vrouwen zeggen als het gaat om wat ze graag willen
Nee ik bedoel meer dat je niet moet luisteren naar wat ze zeggen maar moet observeren met wie ze daadwerkelijk neuken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:11 schreef topdeck het volgende:
[..]
Tsja ik snap wat je bedoelt, maar zo kijkt er geen enkel wijf naar je met je slippers en bierbuik
Ditquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:05 schreef Grems het volgende:
Nou en?quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:11 schreef topdeck het volgende:
[..]
Tsja ik snap wat je bedoelt, maar zo kijkt er geen enkel wijf naar je met je slippers en bierbuik
quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:17 schreef Grems het volgende:
[..]
Nee ik bedoel meer dat je niet moet luisteren naar wat ze zeggen maar moet observeren met wie ze daadwerkelijk neuken.
Een fiets is makkelijker onder de duim te houden dan een panzerkampfwagenquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:43 schreef Fatoeman het volgende:
Twink, knappe kop en slank. Een homo dus. Ik wist sws wel dat veel vrouwen liever een half wijfje hadden maargoed
Haha, true thatquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:45 schreef GhpH het volgende:
[..]
Een fiets is makkelijker onder de duim te houden dan een panzerkampfwagen
Ach ja, uiteindelijk is er meer dan een mooi sixpackjequote:
ja zoietsquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt zo'n lichaam?
quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
Mannen die een bepaald soort lichaam nastreven speciaal voor de vrouwen zijn per definitie sneu dus daar ga je al TS
was zeker Fatoeman met een dikke negerinquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe was het ook alweer? Op elk potje past een dekseltje. Er zijn vrouwen die van gespierd houden, er zijn ook vrouwen die juist van dik houden (of ergens er tussenin). Ik heb weleens een moddervette, kolossale vrouw van 1 meter 85 zien lopen met een iel mannetje van 1 meter 70 naast zich. Geen gezicht, maar kennelijk zijn die mensen blij met elkaar.
Het was geen negerin.quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:59 schreef topdeck het volgende:
[..]
was zeker Fatoeman met een dikke negerin
Mwa, denk eerder gevalletje we kunnen toch niks beters krijgen dus dan maar elkaar.quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe was het ook alweer? Op elk potje past een dekseltje. Er zijn vrouwen die van gespierd houden, er zijn ook vrouwen die juist van dik houden (of ergens er tussenin). Ik heb weleens een moddervette, kolossale vrouw van 1 meter 85 zien lopen met een iel mannetje van 1 meter 70 naast zich. Geen gezicht, maar kennelijk zijn die mensen blij met elkaar.
Maar jouw geest is ziek, jij denkt niet zoals een normaal mens dat doet. Dat maakt verder niet uit, maar dat moet je wel in gedachten houden.quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mwa, denk eerder gevalletje we kunnen toch niks beters krijgen dus dan maar elkaar.
Oquote:Op maandag 3 oktober 2016 10:36 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Maar jouw geest is ziek, jij denkt niet zoals een normaal mens dat doet. Dat maakt verder niet uit, maar dat moet je wel in gedachten houden.
Hij huilt daar altijd, dus is niets nieuws hoorquote:Op maandag 3 oktober 2016 11:14 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]en nu snel gaan huilen bij je vriendjes in de sc.
Oh wacht... dat heb je al gedaan
Fuck, ik dacht dat ik iets bereikt had, en dat nog wel op een maandagmorgen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:21 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Hij huilt daar altijd, dus is niets nieuws hoor
Geeft niet, de aanhouder wint.quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:22 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Fuck, ik dacht dat ik iets bereikt had, en dat nog wel op een maandagmorgen.
Volgende maandag weer een kans.quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:24 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Geeft niet, de aanhouder wint.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:14 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]en nu snel gaan huilen bij je vriendjes in de sc.
Oh wacht... dat heb je al gedaan
creepsquote:Op maandag 3 oktober 2016 11:21 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Hij huilt daar altijd, dus is niets nieuws hoor
Ik snap best de drang om je beter te presenteren dan je mede kandidaten om een zo goed mogelijk voor de dag te komen. Echter door de primaire focus op uiterlijk vertoon neer te leggen zul je de vissen vangen die primair kijken naar uiterlijk vertoon. Als dat je keuze is, vooral doen, maar dan niet komen zeuren dat iedereen zo oppervlakkig is.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
Mannen die een bepaald soort lichaam nastreven speciaal voor de vrouwen zijn per definitie sneu dus daar ga je al TS
maar jij bent gayquote:Op maandag 3 oktober 2016 12:58 schreef Moofasah het volgende:
Wie denkt TS te zijn om te bepalen wat perfect is?
Ik vind de mannen die jij als NEE bestempeld een stuk mooier dan die dunne sprietjes erboven.
En die Zyzz of hoe hij heet verdiend sowieso geen respect. Dat je zo'n minimaal resultaat weet te behalen met behulp van steroïden.
Omdat je lui bent en geintimideerd voelt door eckte alphas. Geef het nou maar toequote:Op maandag 3 oktober 2016 13:06 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Ik vind geen enkel lichaam in de openingspost aantrekkelijk..
Hoe moet dat ook maar enig argument zijn voor je stelling?quote:
Niet iedereen vindt dat gewoon mooi. Doe mij maar een 'normaal' lichaam.quote:Op maandag 3 oktober 2016 16:16 schreef topdeck het volgende:
[..]
Omdat je lui bent en geintimideerd voelt door eckte alphas. Geef het nou maar toe
> Ronaldoquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:22 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hoe moet dat ook maar enig argument zijn voor je stelling?
Feit blijft dat je nooit en te nimmer een écht gespierd lichaam zou kunnen verkrijgen.
Daarom stel je je doel bij naar beneden door een voorbeeld te nemen en niet-gespierde mannen als Ronaldo en echt-gespierde mannen af te kraken.
Zooo doorzichtig.
wat is normaal?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:40 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt dat gewoon mooi. Doe mij maar een 'normaal' lichaam.
"Meest atletische persoon op de wereld". Omdat hij tegen een balletje kan trappen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:12 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
> Ronaldo
> niet-gespierd
Meest atletische persoon op de wereld, maar hij is 'niet gespierd'.
Sterk, snel, een geweldige vertical jump, uithoudingsvermogen waar je u tegen zegt, uitmuntend spelinzicht?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
"Meest atletische persoon op de wereld". Omdat hij tegen een balletje kan trappen?
Sterk... Gebaseerd op..?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:34 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Sterk, snel, een geweldige vertical jump, uithoudingsvermogen waar je u tegen zegt, uitmuntend spelinzicht?
Wie zou er zo atletisch zijn als Ronaldo dan?
quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt zo'n lichaam?
Niemand!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 01:14 schreef WP8iscool het volgende:
Wwie post er pics van knappe gezonde dames om dit topic wat meer hetero te maken?
Sterk gebaseerd op dat hij niet van de bal afgezet kan worden door topverdedigersquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:53 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Sterk... Gebaseerd op..?
Kan hij turnen? Kan hij zwemmen? Kan hij weightliften?
I guess nee, nee en nee.
Er bestaat meer in het sportleven dan die overgewaardeerde voetbal nonsens.
Het is een van de meest nutteloze activiteiten die er bestaan en totaal onrespectabel in mijn inziens. Een voetballer is never nooit niet de beste atleet van de wereld.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:52 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Sterk gebaseerd op dat hij niet van de bal afgezet kan worden door topverdedigers
'overgewaardeerde voetbal nonsens'
Voetbal is het pinakel van de sportwereld.
Dit. Alsof vrouwen ook maar enig idee hebben wat ze echt willen. Of ze weten het wel, maar liegen er over. Dat kan ook nog.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:05 schreef Grems het volgende:
Volgens mij is dat voor iedereen andersquote:
No shits were given. Ga toch weg met je wannabe tough boy act. Open je eigen topic maar voor die tietenkraamquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:01 schreef WP8iscool het volgende:
Wie geen foto's van vrouwen post is gay, of zelf een vrouw
Wannabe tough boy act?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
No shits were given. Ga toch weg met je wannabe tough boy act. Open je eigen topic maar voor die tietenkraam
Stel die vraag maar aan jezelf. Dit topic gaat over mannelijke lichaamsesthetiek en jij komt ongevraagd aanzetten met een paar goedkope bimbo's. Want je moet ons even allemaal je geaardheid door de strot duwenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:01 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Wannabe tough boy act?gaat ie wel goed met jou?
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:08 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Stel die vraag maar aan jezelf. Dit topic gaat over mannelijke lichaamsesthetiek en jij komt ongevraagd aanzetten met een paar goedkope bimbo's. Want je moet ons even allemaal je geaardheid door de strot duwen
Ain't nobody asked, ain't nobody cares!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |