UPS zegt dat mijn laptop einde van de dag binnenkomtquote:Op maandag 3 oktober 2016 11:11 schreef just me het volgende:
ja maar die wedstrijd kan alsnog nog afgelast worden
maar goed, het is druk, ik kan ws vanavond niet luisteren, ongeacht wie er gaat draaien
quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
UPS zegt dat mijn laptop einde van de dag binnenkomt
dat blijft altijd spannend !quote:
anders zouden ze dat toch wel meegedeeld hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2016 11:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoop uperhaupt dat hij gerepareerd is
wel eens meegemaakt van nietquote:Op maandag 3 oktober 2016 11:44 schreef just me het volgende:
[..]
anders zouden ze dat toch wel meegedeeld hebben
positief blijven!quote:
regeltjes, regeltjes en regeltjesquote:
dan ben je getrouwd en mag je nog steeds niks voor je partner regelen bij sommige instanties, terwijl je gewoon als partner in hun systeem geregistreerd staat, echt zo bezopen. Nee mevrouw, daar heeft u een schriftelijke machtiging voor nodig. Nou, 2 weken geleden kreeg ik het bij jullie wel voor elkaar....quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:03 schreef just me het volgende:
[..]
positief blijven!
[..]
regeltjes, regeltjes en regeltjes
lekker frustrerendquote:Op maandag 3 oktober 2016 12:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan ben je getrouwd en mag je nog steeds niks voor je partner regelen bij sommige instanties, terwijl je gewoon als partner in hun systeem geregistreerd staat, echt zo bezopen. Nee mevrouw, daar heeft u een schriftelijke machtiging voor nodig. Nou, 2 weken geleden kreeg ik het bij jullie wel voor elkaar....
Doodmoe word je ervan
ik zie op dit moment geen roosteraar hier, da's jammerquote:Op maandag 3 oktober 2016 14:43 schreef Elfletterig het volgende:
Wil iemand mij voor vanavond inroosteren? Eerst maar even provisorisch van 19:30 tot 21:30 uur. Kan ook nog zijn dat ik pas om 20:00 uur begin, afhankelijk van Tailfox en z'n laptop.
19:30 - 21:30 DJ11 - Entertainment
Er duikt er vast wel een keer eentje opquote:Op maandag 3 oktober 2016 14:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zie op dit moment geen roosteraar hier, da's jammer
Goedemiddag.quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:02 schreef knokkels het volgende:
Zo. Na ongeveer een keer of 100 op TAB te hebben geramd, ben ik er
Zie Onder Zijdequote:Op maandag 3 oktober 2016 14:43 schreef Elfletterig het volgende:
Wil iemand mij voor vanavond inroosteren? Eerst maar even provisorisch van 19:30 tot 21:30 uur. Kan ook nog zijn dat ik pas om 20:00 uur begin, afhankelijk van Tailfox en z'n laptop.
Don´t Fear. Knokkels Is Hetrequote:Op maandag 3 oktober 2016 14:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zie op dit moment geen roosteraar hier, da's jammer
quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goedemiddag.![]()
Dat klinkt ernstig....
Ik durf je bijna niet te vragen om bovenstaand roosterverzoek in te willigen...
quote:Programma van vandaag
My pleasurequote:
De show krijgt een hoog bombastisch gehalte én een hoog Rusland-gehalte. En dat allemaal dankzij één artiest die twee nieuwe nummers uit heeft.quote:
Oohh, klinkt apart, interessantquote:Op maandag 3 oktober 2016 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De show krijgt een hoog bombastisch gehalte én een hoog Rusland-gehalte. En dat allemaal dankzij één artiest die twee nieuwe nummers uit heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |