64 punten, niks mis mee. Wel heel karig dat Ziyech die tweede penalty miste en Sparta toch nog scoorde.quote:Ünal 3
Jørgensen 11
Dolberg 5
Celina 3
Klich 3
Ziyech 4
Van der Meer 9
Bijen 7
Karsdorp 9
Marzo 5
Jones 5
68, weer een prima weekendjequote:Ünal 3
Jørgensen 11
Dolberg 5
Toornstra 12
Ziyech 4
Ramselaar 3
Spierings 2
Van der Meer 9
Karsdorp 9
Marzo 5
Jones 5
Doe jij de punten alleen?quote:Op woensdag 7 december 2016 17:38 schreef Peterselieman het volgende:
ik kan helaas niet onder het account redactie posten
Nee. En ik was afgelopen weekend in Londen, dus geen tijd gehadquote:
Geeft niks hoorquote:Op vrijdag 9 december 2016 18:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee. En ik was afgelopen weekend in Londen, dus geen tijd gehad.
Zal ze er even in knallen. Kan nog net voor deze speelronde.
ik had het ook voor vanavond op de rol staan, dus het is niet erg als je een wedstrijdje open laatquote:Op vrijdag 9 december 2016 18:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee. En ik was afgelopen weekend in Londen, dus geen tijd gehad.
Zal ze er even in knallen. Kan nog net voor deze speelronde.
Primaquote:Op vrijdag 9 december 2016 18:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik had het ook voor vanavond op de rol staan, dus het is niet erg als je een wedstrijdje open laat
73 punten, totaalscore van 136quote:Jørgensen 12
Ünal 5
Dolberg 2
Ziyech 2
Klich 5
Celina 5
Van der Meer 9
Bijen 9
Karsdorp 9
Marzo 5
Jones 10
Ajax en Twente hebben gewonnen??quote:Op zondag 11 december 2016 16:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
79 punten, totaalscore van 142
Oh fuck, ik had al die vijfjes van Twente in m'n kop en ging gewoon door met invullenquote:Op zondag 11 december 2016 19:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ajax en Twente hebben gewonnen??
Heb zelf volgens mij 58 punten (136 totaal) en de top 5 nadert...
Is maar 1 wedstrijd gemis toch? Wisselen kan in verhouding misschien wel duurder zijn.quote:Op maandag 12 december 2016 11:19 schreef SnuggLe het volgende:
Volgensmij vergeten een aantal mensen die nu wisselen de Afrika-cup....
Minstens 3 wedstrijden. Maar misschien dat 3x 0 alsnog beter is dan heen en terug wisselen.quote:Op maandag 12 december 2016 11:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is maar 1 wedstrijd gemis toch? Wisselen kan in verhouding misschien wel duurder zijn.
Ohw. 3 is wel veel. Dan moet ik toch maar even gaan kijken of het de moeite is.quote:Op maandag 12 december 2016 11:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Minstens 3 wedstrijden. Maar misschien dat 3x 0 alsnog beter is dan heen en terug wisselen.
Qua Afrikanen heb ik alleen Ziyech, maar die ga ik er idd uit halen, heeft geen nut om zo'n dure speler te laten staan.quote:Op maandag 12 december 2016 11:19 schreef SnuggLe het volgende:
Volgensmij vergeten een aantal mensen die nu wisselen de Afrika-cup....
Dankjewelquote:Op maandag 12 december 2016 20:07 schreef SnuggLe het volgende:
Er mag best "bedankt" gezegd worden hoor ;-)
Luckassenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vervelend dat die kut Spierings en Jan Scharie geschorst zijn.
Daardoor moet ik WEER 2 weken Luckassen laten staan![]()
![]()
(oh en laten we Viergever en Dijkstra niet vergeten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |