quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan weet je wel genoeg over het niveau in deze wedstrijd.
Vervelende act of niet, Gaviria is medefavoriet voor Doha en een rasechte wielergodquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, Fernando heeft nooit handschoentjes aan, dus die kan je daar alleen al aan herkennen.
Ik sla deze spreekbeurt over.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:31 schreef Slobeend het volgende:
Nu Thomas Dekker op 1 met een monoloog.
Heb ik je boos gemaakt?quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:32 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Vervelende act of niet, Gaviria is medefavoriet voor Doha en een rasechte wielergod
quote:9 oktober: Thomas Dekker
16 oktober: Raymond Joval
23 oktober: Bas van de Goor
30 oktober: Evgeniy Levchenko
6 november: Timothy Beck
13 november: Kim Lammers
20 november: Marcel Bierman
27 november: Björn vd Doelen
Mij krijg je de komende weken niet meer boos. Nu nog medailles voor Kämna en Dumoulin en ik kan de winter weer doorkomenquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb ik je boos gemaakt?
Levchenko, Lammers en Van der Doelen ken ik. Bas van de Goor alleen van die foundationreclame.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Driekwart van dit lijstje ken ik niet eens
Dumoulin zie ik echt niet gebeuren.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:39 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Mij krijg je de komende weken niet meer boos. Nu nog medailles voor Kämna en Dumoulin en ik kan de winter weer doorkomen
Alleen Bierman ken ik niet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Driekwart van dit lijstje ken ik niet eens
Die is dan ook dik van voor jouw tijd.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Bas van de Goor alleen van die foundationreclame.
''De Spuit'' zal vast een meeslepend hoofdstuk worden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik wacht met spanning de bio af van Thomas Dekker af geschreven door Sunfields
oh dat lijkt mij nou just niets, rijkeluiszoontje die toevallig redelijk kon voetballen en nu een beetje de hipster uithangt met zijn bandje.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Björn vd Doelen lijkt me wel leuk, de rest sla ik over.
Dat hij een rijkeluiszoontje is wist ik niet, hij gedraagt zich zo niet in ieder geval.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
oh dat lijkt mij nou just niets, rijkeluiszoontje die toevallig redelijk kon voetballen en nu een beetje de hipster uithangt met zijn bandje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |