Ok doei hequote:Op zondag 2 oktober 2016 15:15 schreef PSVCL het volgende:
Tijd voor echt voetbal : Spurs vs City
Weer genoeg eredivisie troep gezien
Inshallahquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:15 schreef PSVCL het volgende:
Neem je tijd voordat je terugkomt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:15 schreef PSVCL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
madquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:15 schreef PSVCL het volgende:
Helaas deed mijn genante spelfout mij de das om.quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt weer wat PSV'ers mad gemaakt zie ik.
Ga zo door.
enerverend is andersquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:42 schreef GGMM het volgende:
Wat is het rustig hier.
Is de wedstrijd zo kut?
ik betwijfel het. Ik denk dat we de wedstrijd al wel af kunnen schrijven, niks kan dit meer reddenquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk scoort Willem II dan. Dat zou voor de wedstrijd wel goed zijn.
Sow, jij bent effe mad.quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]!
Gister alleen weten te scoren uit een eigen goal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou het is nietof Willem II nu echt de gelijkmaker verdient. Die kunnen er niks vanquote:
Het zit blijkbaar behoorlijk diep dat PSV een puntje meepakte, anders.quote:
Jij hebt af en toe best tekenen van enige intelligentie getoond. Ik blijf het verwonderlijk vinden dat je je hier als een enorme klapjostie presenteert.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:52 schreef Brammess het volgende:
tegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persoonlijk zou ik het zien als twee punten verliezen in plaats van een punt meepakken. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk, ik ben dan ook wat pessimistisch van aardquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zit blijkbaar behoorlijk diep dat PSV een puntje meepakte, anders.
Zit ook gewoon op de uni, daar niet van. Kom hier alleen tijdens wedstrijden omdat het anders vaak gewoon saai is om in je eentje te kijken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt af en toe best tekenen van enige intelligentie getoond. Ik blijf het verwonderlijk vinden dat je je hier als een enorme klapjostie presenteert.
Nouja liever 1 dan 0 punten natuurlijk, maar ik ben er vanzelfsprekend niet gelukkig mee.quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het zien als twee punten verliezen in plaats van een punt meepakken. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk, ik ben dan ook wat pessimistisch van aard
Dat je je verveelt is toch geen reden om je als een totale debiel te gedragen? Of vind je dat grappig?quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zit ook gewoon op de uni, daar niet van. Kom hier alleen tijdens wedstrijden omdat het anders vaak gewoon saai is om in je eentje te kijken.
Mja, het is wel makkelijk, wordt extreem vaak gehapt zo.quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je je verveelt is toch geen reden om je als een totale debiel te gedragen? Of vind je dat grappig?
dat je op uni zit zegt niks over je intelligentiequote:Op zondag 2 oktober 2016 15:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zit ook gewoon op de uni, daar niet van. Kom hier alleen tijdens wedstrijden omdat het anders vaak gewoon saai is om in je eentje te kijken.
En dat blijft zelfs na een half jaar nog leuk?quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mja, het is wel makkelijk, wordt extreem vaak gehapt zo.
Wat is jouw reden dan?quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je je verveelt is toch geen reden om je als een totale debiel te gedragen? Of vind je dat grappig?
Half jaar, voor mn gevoel post ik hier al jarenquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat blijft zelfs na een half jaar nog leuk?
Nu duimen we allemaal voor Kramertquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:57 schreef Mr.Smokey het volgende:
als kramer scoort kom ik rest van 2016 niet meer op fok
SOWquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:57 schreef Mr.Smokey het volgende:
als kramer scoort kom ik rest van 2016 niet meer op fok
Nou nou, het was slechts een vraag uit interesse, dan hoef je niet meteen mad te wordenquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij verspeelt je tijd op de Frontpage, jij hebt echt even geen recht van spreken.
Kramer en gedachten gaan niet zo goed samenquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is de gedachte achter Kramer, oprecht.
Je enige reservespits scherp houdenquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is de gedachte achter Kramer, oprecht.
Maak je geen zorgen, jij doet mij niks.quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou nou, het was slechts een vraag uit interesse, dan hoef je niet meteen mad te worden
quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tapia speelt. Blijkbaar wil Feyenoord niet winnen.
Gelukkig maar, ik maakte me even zorgen. Maar dan is mad gewoon de standaard bij je. Geeft ook niks, zo hebben we altijd wat te lachenquote:Op zondag 2 oktober 2016 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, jij doet mij niks.
Ik ook.quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:03 schreef Caland het volgende:
De Taap
Altijd al gezegd. GGMM kan dit bevestigen.
Ironisch dat jij dit zegt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kuyt heeft meer letters in z'n naam dan jij IQ-punten.
Beetje respect voor Opa Kuyt graag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |