Neuh. Objectief was deze race wel leuker.quote:
RIC had een betere start.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, maar gezien dat Max dit weekend continu de betere is geweest had dit eigenlijk Max feestje moeten zijn.
Dit dus, verslagen op de baan door Ric, dat doet pijn.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:38 schreef marcodej het volgende:
Ik ben gewoon teleurgesteld met een tweede plaats. Dat is ook wel wat.
Dat hoop ik ook. Zeggen dat hij baalt, maar blij is met het teamresultaat zou hem sieren. En weer wat krediet brengen na de recente kritiek op z'n onvolwassenheid...quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende: Ik hoop dat Max niet de hard huilie huilie gaat doen over het niet voorbij laten door Ricciardo.
Euh, nee. Maar hij had wel geluk bij de start, ja.quote:
Start van Ves was an sich net zo goed als die van Ric. Vettel kwam alleen binnendoor zeilen.quote:
Ik denk het nietquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:40 schreef Ener-G het volgende:
Max zal echt wel blij zijn met zn P2 hoor
Spanje had de hele race een geweldig gevecht om plekken 1 tot 4. Zelfs toen Ricciardo nog op 1 lag was het geweldig.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh. Objectief was deze race wel leuker.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:40 schreef Ener-G het volgende:
Max zal echt wel blij zijn met zn P2 hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |