abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165726693
M'n motto was voor de zwangerschap ook al dat ik meer dingen moet doen waar ik gelukkig van word :) En het werkt echt. Ook bijv. vanaf 38 weken zwangerschap wilde iedereen nog even op de koffie komen, want nu kon het nog zo spontaan zonder baby. Nou, ik heb ze aangegeven dat ik nu ook m'n rust en dutjes wilde pakken en iedereen begreep het. En het gaf mij rust!
:)
pi_165726804
Nazil, bluh :*

Uni, ik zou ook CB of kraamzorg voor een lactatiekundige benaderen.

Arja. Wat goed van je meisje! Hier worden vooral knuffels gegrepen en stevig vastgehouden. Wel volgt F al haar voetjes. En moest ze gister keer op keer hard lachen als zus zich na het springen liet vallen op de trampoline. O+ O+

Wij hebben samen een bankhangdagje F en ik. Zus is naar kdv en ik kom bij van het weekend en geniet van F. Die afwisselend, slaapt, drinkt een lacht op mij. Heerlijk genieten.

F moet ws naar de kinderarts binnenkort, ze heeft 5 aardbeienvlekjes (grootste is maar 4x3mm) en dan moet ze volgens protocol naar de kinderarts. Dan gaan ze checken of ze ze niet ook inwendig op haar organen heeft. :{ Helemaal geen zin in.
pi_165726851
Dat klinkt heerlijk Sull.
En bluh voor de aardbeienvlekjes. Hopelijk is het niks vervelends/ ernstigs.
pi_165727592
Sull, het CB had ons ook door willen verwijzen voor het kleine aardbeienvlekje wat J heeft, vanwege protocol. Wij liepen al bij de kinderarts en die heb ik een keer laten kijken en die moest hard lachen dat dat een reden tot doorverwijzing was geweest. Niks bijzonders en kon geen kwaad. Het hóeft dus niet ernstig te zijn. Hopelijk valt 't mee.
  maandag 3 oktober 2016 @ 14:06:00 #105
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165727765
Zo, ik heb weer even tijd. Waar blijft zo'n dag? :o
MAAR we hebben vanmorgen samen gedoucht, Max en ik O+ Onze uitklapcommode in de badkamer zit naast de douchecabine en zo kon ik dat heel makkelijk doen. Ik had verwacht dat hij zou gaan huilen maar hij was helemaal 'tranquillo'. Ws omdat 'ie dichtbij mij was, huid-op-huid en lekker warm natuurlijk. Tijdtechnisch ook nog eens een goed plan :)

Nazil, vervelend als je denkt een grens aan te geven en mensen dan nog niet luisteren. Dan moet het dus nóg duidelijker. Sommige mensen pikken signalen echt niet zo makkelijk op blijkbaar. Succes!

Ik vind het tillen van die grote beer van ons nog wel een dingetje hoor. Pfft, wat een belasting voor mijn rug. Ben erg blij met de squats die ik heb getraind tijdens mijn zwangerschap, maar nog is het soms met pijn en moeite.

Ik heb meneertje voor de grote tuk in de kinderwagen gelegd. Ligt hij alvast klaar voor dé wandeling naar de supermarkt. Morgen doe ik een iets langere wandeling richting een koffietent voor koffie met een vriendin. Zin in!

Mies, leuk dat je al wilt gaan dragen! Voor mij en mijn bekken was het iets te vroeg, zei mijn heup. Maar misschien gaat het bij jou veel soepeler. Luisteren naar je lichaam als je pijntjes voelt hoor. Die gaan dus niet vanzelf weg dan :P
pi_165727878
Quoi wat heerlijk O+ Heb je dan hulp die Max bij je brengt onder de douche? Of ga je daarna met jouw natte toko Max weer kleertjes aantrekken? :) Moet het even voor me zien, want heb het zelf tot nu toe samen gedaan met vriendlief.

En ooo wat lijkt me dat wandelen met de kleine heerlijk. Zo'n supermarktbezoekje lijkt me dan weer spannend. (Straks huilt hij alles bij elkaar.) Ik denk dat ik het eerste supermarktbezoekje doe met iemand samen.
pi_165727988
Quoi wij douchen ook heel vaak met L. Stuk makkelijker en sneller dan in het badje. L vindt het heerlijk en kan er echt van genieten, maar we moeten wel altijd met zn tweeën zijn. Ene gaat onder de douche staan (meestal man) en een geeft L aan en pakt hem later ook weer aan om aan te kleden (meestal ik want man vindt aankleden van L vreselijk. Al die spartelende armpjes en vingertjes die door zo'n krap mouwtje moeten :'))

Soof vindt hij de wandelwagen fijn? Hier heeft hij nog niet een keer alles bij elkaar gehuild. Een keertje in de draagzak bij de kassa vond hij dat we te lang stil stonden maar iedereen om mij heen vond het alleen maar lief. Vindt jij het irritant als er een klein baby'tje huilt? Denk het niet? Kan hij niks aan doen, denk je dan.
(en altijd speen mee hier. Heel belangrijk.)

Verwarming, deken en baby. Zolang hij stil is, heerlijk. Maar zo ineens kan hij beginnen te huilen en zo ken ik hem eigenlijk niet. Misschien dat er wat dwars zit.
  maandag 3 oktober 2016 @ 14:23:12 #108
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165728056
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 14:13 schreef Soof-87 het volgende:
Quoi wat heerlijk O+ Heb je dan hulp die Max bij je brengt onder de douche? Of ga je daarna met jouw natte toko Max weer kleertjes aantrekken? :) Moet het even voor me zien, want heb het zelf tot nu toe samen gedaan met vriendlief.

En ooo wat lijkt me dat wandelen met de kleine heerlijk. Zo'n supermarktbezoekje lijkt me dan weer spannend. (Straks huilt hij alles bij elkaar.) Ik denk dat ik het eerste supermarktbezoekje doe met iemand samen.
Fotootje van de douchecabine en commode:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat hem daar in luier en in badcape eventjes liggen en douche zelf. Daarna pak ik 'm (zonder luier uiteraard). Daarna leg ik 'm terug, dek 'm weer af met badcape en droog mezelf snel af en dan hem.

Zo'n supermarktbezoek doe ik vaak na een grote fles, zodat ik weet dat hij voorlopig even tukt. En anders heb ik altijd een flesje bij me en moet ik maar ergens gaan zitten. Maar de supermarkt is hier op 300m oid, dus snel naar huis speren is dan misschien ook een optie.

Gewoon een keertje proberen :Y

Bonusfoto van een spekkies kwekende Max:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een ondeugend ventje wordt het! O+ :D en ik wacht heel ongeduldig tot de pukkeltjes weggaan
  maandag 3 oktober 2016 @ 14:27:35 #109
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_165728115
Bah Sull, hopelijk valt het mee.

Ik bedenk me net dat ze bij t cb niks meer gezegd hebben over doorverwijzing wegens stuitligging. Die zouden we met 3 maanden krijgen. Volgende keer even naar vragen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 3 oktober 2016 @ 14:29:54 #110
52229 Chanty
pi_165728144
Ahwww is hij rossig of lijkt dat maar? O+

En hou er rekening mee dat hij op een gegeven moment gaat rollen. De een is daar een stuk vlotter mee dan de ander. Persoonlijk zou ik hem op een aankleedkussen op de grond leggen :@
pi_165728221
Nazil, geen idee of hij dat prettig vindt. Misschien een keertje thuis oefenen. Ik 'mag' pas naar buiten met hem als hij boven z'n geboortegewicht zit. :) En nee, ik vind zelf huilende babietjes niet erg. ;)

Quoi, wat een gezond uitziende knul zeg!! Knappie!! En ah, zo doe je dat met douchen dus. Ik moet vanaf de douche dan naar de babykamer lopen in mijn natte toko, vandaar dat ik dat niet handig vind. :) Met z'n tweeën kan dat uiteraard prima hiero!
  maandag 3 oktober 2016 @ 14:41:10 #112
52229 Chanty
pi_165728307
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 14:34 schreef Soof-87 het volgende:
Nazil, geen idee of hij dat prettig vindt. Misschien een keertje thuis oefenen. Ik 'mag' pas naar buiten met hem als hij boven z'n geboortegewicht zit. :) En nee, ik vind zelf huilende babietjes niet erg. ;)

Quoi, wat een gezond uitziende knul zeg!! Knappie!! En ah, zo doe je dat met douchen dus. Ik moet vanaf de douche dan naar de babykamer lopen in mijn natte toko, vandaar dat ik dat niet handig vind. :) Met z'n tweeën kan dat uiteraard prima hiero!
Baby op aankleedkussen op de grond lekker in een handdoek gewikkeld. Eerst zelf douchen. Dan baby pakken en douchen. Baby in handdoek wikkelen en zelf een handdoek om /badjas aan. Baby in de warme badkamer drogen en aankleden (ja dat kan ook gewoon met aankleedkussen op de grond :P) en dan jezelf fiksen :)
pi_165728487
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 13:09 schreef Sull het volgende:
Uni, ik zou ook CB of kraamzorg voor een lactatiekundige benaderen.
Kraamzorg is al weg inmiddels ;). En ik heb al een ibclc-lactatiekundige op bezoek gehad dus kan haar zo weer contacteren.
pi_165728532
Goede tips chanty! Ga ik binnenkort proberen zo. Klinkt prima te doen en makkelijker dan badje (die is eigenlijk te zwaar om te dragen voor mij als er water in zit)

Soof omdat het kouder is? Wij mochten op dag 2 al naar buiten.. Maar toen was het ook 30 graden :p als hij zichzelf maar op temperatuur kon houden. Verschilt dus nogal wanneer je naar buiten mag :p

En wat quoi zegt: na een fles, minste kans op huilen.
  maandag 3 oktober 2016 @ 15:02:45 #115
52229 Chanty
pi_165728657
Ik schep het bad altijd leeg met een emmer. Maar badje is binnenkort klaar want ze zet zich af tegen de rand: klots klots :') gaan we wel samen in het grote bad O+
pi_165728664
Klopt Nazil. Temperatuur is hier verder prima, maar hij moet nu z'n energie gebruiken om te groeien ipv om zich buiten warm te houden.

Dus ik wacht wel braaf ;)
pi_165728685
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 15:03 schreef Soof-87 het volgende:
Klopt Nazil. Temperatuur is hier verder prima, maar hij moet nu z'n energie gebruiken om te groeien ipv om zich buiten warm te houden.

Dus ik wacht wel braaf ;)
ah vandaar, dus idd verschil in temperatuur buiten.
pi_165728827
:Y
  maandag 3 oktober 2016 @ 15:15:10 #119
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165728833
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 14:29 schreef Chanty het volgende:

En hou er rekening mee dat hij op een gegeven moment gaat rollen. De een is daar een stuk vlotter mee dan de ander. Persoonlijk zou ik hem op een aankleedkussen op de grond leggen :@
En of hij rossig is! Wenkbrauwen en wimpers ook O+ Toch ook iets moois van zijn moeder gekregen.

Ja, dat is idd iets om op te letten. Op dat moment het aankleedkussen op de grond leggen is dan een goed idee ja :)

Soof, lekker met z'n tweetjes (of drietjes natuurlijk) doen dan. Hoeveel g tot zijn geboortegewicht nog trouwens?
  maandag 3 oktober 2016 @ 15:18:06 #120
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165728883
Ik krijg trouwens als ik een broek aan heb en een stukje wandel rode bultjes op mijn (vooral boven-) benen. Die jeuken ontzettend. En dan verdwijnen ze weer. Weer iets nieuws :{ Is sinds de bevalling.
pi_165728995
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 15:15 schreef Quoi het volgende:

[..]

En of hij rossig is! Wenkbrauwen en wimpers ook O+ Toch ook iets moois van zijn moeder gekregen.

Ja, dat is idd iets om op te letten. Op dat moment het aankleedkussen op de grond leggen is dan een goed idee ja :)

Soof, lekker met z'n tweetjes (of drietjes natuurlijk) doen dan. Hoeveel g tot zijn geboortegewicht nog trouwens?
Nog 180 grammetjes te gaan!
pi_165729047
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 15:18 schreef Quoi het volgende:
Ik krijg trouwens als ik een broek aan heb en een stukje wandel rode bultjes op mijn (vooral boven-) benen. Die jeuken ontzettend. En dan verdwijnen ze weer. Weer iets nieuws :{ Is sinds de bevalling.
Hmm. Is het een broek die je al maaaaanden niet hebt aangetrokken?

Ik loop nog steeds in joggingsbroeken. :+ Eind vd week eens een poging tot eigen kleding aantrekken.
pi_165729083
Wat stoer dat je alleen met M. gedoucht hebt, Quoi! Ik vind alles nog maar eng om zelf/alleen te doen. Gelukkig is vriend een stuk stoerder wat dat betreft O+ Lekker ventje trouwens!

Soof, ben ook wel benieuwd hoeveel gram je beeb nu weegt en woog bij de geboorte.
pi_165729101
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 14:29 schreef Chanty het volgende:

En je weet dus nooit wat de eerste keer gaat zijn (en dan is de badkamervloer wel erg rottig). Onze oudste rolde al wel toen ik haar midden op het bed had liggen. Ineens rolde ze door, boem van het bed. Dat ging zo snel :'(

Chanty, je kunt net zo goed huisarts ff bellen. Ik kreeg een briefje die ik naar de huisarts moest brengen en die schreef de verwijzing, lekker omslachtig. Is gewoon protocollair namelijk.

Quoi, is het geen wrijving? Misschien zijn je bovenbenen iets dikker geworden? Of nieuw wasmiddel?
  maandag 3 oktober 2016 @ 15:29:56 #125
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165729111
Nee, bij elke broek. Ik lees nu trouwens dat het netelroos kan zijn, iets dat vaker na een zwangerschap voorkomt. Lekker dan.

180 gram nog! Lijkt zo weinig, maar toch een hele prestatie voor zo'n kleintje! Ik hoop op snel resultaat :) Als ze eenmaal de smaak te pakken hebben kan het snel gaan.
pi_165729155
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 15:23 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Nog 180 grammetjes te gaan!
Oh! Komt hij inmiddels hard aan?

quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 15:26 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Hmm. Is het een broek die je al maaaaanden niet hebt aangetrokken?

Ik loop nog steeds in joggingsbroeken. :+ Eind vd week eens een poging tot eigen kleding aantrekken.
Ik kan nog lang niet in mijn gewone broeken ;( loop nu nog steeds in positiebroeken. Nog zeven kilo tot mijn pre-zwangerschap gewicht. Vorige week viel ik nog een halve kilo per dag af, inmiddels sta ik helaas stil qua gewicht.
Ik vind het nog steeds maf om niet meer zwanger te zijn, aai nog steeds liefdevol over mijn buik en vind het gek om niets meer met de verloskundige te maken te hebben. Echt even wennen.
pi_165729160
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 15:28 schreef Mies_poes het volgende:
Wat stoer dat je alleen met Max gedoucht hebt, Quoi! Ik vind alles nog maar eng om zelf/alleen te doen. Gelukkig is vriend een stuk stoerder wat dat betreft O+ Lekker ventje trouwens!

Soof, ben ook wel benieuwd hoeveel gram je beeb nu weegt en woog bij de geboorte.
Hij weegt nu 3870g en z'n geboortegewicht was dus 4050g.

Nog eventjes te gaan inderdaad!
pi_165729232
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 15:32 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Oh! Komt hij inmiddels hard aan?

[..]

Ik kan nog lang niet in mijn gewone broeken ;( loop nu nog steeds in positiebroeken. Nog zeven kilo tot mijn pre-zwangerschap gewicht. Vorige week viel ik nog een halve kilo per dag af, inmiddels sta ik helaas stil qua gewicht.
Ik vind het nog steeds maf om niet meer zwanger te zijn, aai nog steeds liefdevol over mijn buik en vind het gek om niets meer met de verloskundige te maken te hebben. Echt even wennen.
Ja hij kwam van 3690g, dus we gaan nu de goede kant op gelukkig! Morgen maar weer eens wegen.

Ik vermoed dat mijn oude broeken ook nog niet passen, maar dat maakt me nog niks uit. Komt vanzelf!
pi_165729714
Ik pas na een week alles weer :'). Gewoon in 1x de 12kg die erbij aan kwam er weer af. Ik vind het maar wennen :D mijn hoofd snapte ook niet echt dat ik ineens weer kledingkeuze heb.

Oh en ik heb net weer aan kunnen leggen *O*. Lekker halfuur bij mama zuipen.
pi_165729811
Wat goed Uni!

En Soof, hij is goed bezig dan!

Kijk nou wat een moppie O+
SPOILER

[ Bericht 29% gewijzigd door Mies_poes op 04-10-2016 02:45:20 ]
pi_165729838
Mijn baby is zielig :( . Hij besloot dat vandaag een goede dag is om zichzelf voor het eerst op te trekken in de box! *O* die stond al laag, dus voor zover geen probleem, alleen eenmaal staand viel ie om, vol met zn neusje tegen een spijl. Bloedneus!

Ik vrees dat 'ie voorlopig niet weer zal gaan staan :'(
pi_165729871
Uni wat lekker zeg :D Ik heb gewoon volgende week een dagbruiloft :') Geen idee wat aan te trekken.

Mies, wat mooi!! Heldere kijkers zeg!!
pi_165729894
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 16:04 schreef silliegirl het volgende:
Mijn baby is zielig :( . Hij besloot dat vandaag een goede dag is om zichzelf voor het eerst op te trekken in de box! *O* die stond al laag, dus voor zover geen probleem, alleen eenmaal staand viel ie om, vol met zn neusje tegen een spijl. Bloedneus!

Ik vrees dat 'ie voorlopig niet weer zal gaan staan :'(
Ah nee ;( Niet echt een succeservaring dus. Neusje verder ok?
pi_165730055
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 16:06 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Ah nee ;( Niet echt een succeservaring dus. Neusje verder ok?
Gelukkig wel, denk ik. Bloeden stopte snel en toen is 'ie snikkend op schoot in slaap gevallen. Daar ligt 'ie nu nog..
  maandag 3 oktober 2016 @ 16:25:04 #135
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165730243
Och Sillie! Wel een hele prestatie. Het leven van een baby gaat niet over rozen :P

Mies, droppie!! Heldere kijkers :)

Ik ben zowaar aan een lekkere pasta begonnen, wit wijntje erbij, fles staat klaar voor als meneer wakker wordt. Ik lijk de dag in de hand te hebben :o

En die kleine ligt dus nog steeds in de wandelwagen. Tuk met een grote T.
  maandag 3 oktober 2016 @ 16:33:46 #136
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_165730391
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 14:23 schreef Quoi het volgende:
Fotootje van de douchecabine en commode:

ik dacht even dat ik mijn badkamer zag :D

Voor iedereen die wil douchen met baby maar het niet goed durft, ze hebben ook draagdoeken of ringslings om mee te douchen. :D
  maandag 3 oktober 2016 @ 16:52:37 #137
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165730708
Linkje?

Ja die tegeltjes :) Jouw badkamer is wel mooier hoor.
  maandag 3 oktober 2016 @ 17:42:28 #138
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_165731583
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 16:52 schreef Quoi het volgende:
Linkje?

Ja die tegeltjes :) Jouw badkamer is wel mooier hoor.
https://draagdoek.nl/15-aqua
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_165731726
https://www.bol.com/nl/p/(...)097-9200000035604761 deze schijnt ook makkelijk te zijn
pi_165732169
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 15:18 schreef Quoi het volgende:
Oh dat had ik ook eens pre- zwangerschap. Heb je geschoten toevallig? Of is de stof een beetje ruw geworden door het wassen? Of ander wasmiddel? Of gewoon ineens gevoeliger.

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 16:06 schreef Soof-87 het volgende:
Uni wat lekker zeg :D Ik heb gewoon volgende week een dagbruiloft :') Geen idee wat aan te trekken.
Kleding, ga voor kleding!

:')
pi_165732361
Is het geen warmte uitslag Quoi? Dat had ik tijdens mijn zwangerschap, jeukte ook vreselijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mies_poes op 03-10-2016 18:33:43 ]
pi_165732463
Oja van het douchen kan ook nog :).
pi_165732965
Wat werkt volgens jullie het allerbeste tegen luieruitslag?
pi_165732995
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 18:53 schreef Mies_poes het volgende:
Wat werkt volgens jullie het allerbeste tegen luieruitslag?
gewoon sudocrem hielp goed, paar dagen was het weg.

(Tmi: hielp ook goed tegen de aambeien na de bevalling)
  maandag 3 oktober 2016 @ 18:55:25 #145
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_165732999
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 17:50 schreef Nazil het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)097-9200000035604761 deze schijnt ook makkelijk te zijn
Die heb ik, maar dan heb ik nog steeds iemand erbij nodig.. Ik hoef ook niet per se alleen met haar te douchen; ik vind het namelijk heel irritant om mezelf niet gelijk af te kunnen drogen :')

Maar goed, badje gaat hier prima (tip Nazil; zet m onder de douche, en ga erbij zitten met alle spullen, incl aankleedkussen). Dat ding is idd niet te tillen alleen...
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_165733129
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2016 18:55 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Die heb ik, maar dan heb ik nog steeds iemand erbij nodig.. Ik hoef ook niet per se alleen met haar te douchen; ik vind het namelijk heel irritant om mezelf niet gelijk af te kunnen drogen :')

Maar goed, badje gaat hier prima (tip Nazil; zet m onder de douche, en ga erbij zitten met alle spullen, incl aankleedkussen). Dat ding is idd niet te tillen alleen...
denk dat ik dat ook ga doen ja. Ik zat met aankleden elke keer maar aankleedkussen kan ook gewoon op de grond leerde ik hier :')

Difrax update: we krijgen een groene ring die tussen de speen en de flessenring moet (wordt normaal bij 1-2-3 spenen gebruikt) en een nieuw flesje. Ik hoop dat het helpt want vanmiddag was het weer knoeiboel. Ik vergeet constant te testen in de keuken en ja als je dan door de kamer loopt en dat ding op kop houdt om te schudden dan ligt die melk overal :')
pi_165733297
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 18:12 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Oh dat had ik ook eens pre- zwangerschap. Heb je geschoten toevallig? Of is de stof een beetje ruw geworden door het wassen? Of ander wasmiddel? Of gewoon ineens gevoeliger.

[..]

Kleding, ga voor kleding!

:')
Da's een idee!! :D

Maar help het is een dagbruiloft. Moet dan maar kijken wat ik met M. doe. Oppas hebben we wel gelukkig. Misschien tussendoor naar huis en voeden ofzo. :)
  maandag 3 oktober 2016 @ 19:14:23 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_165733366
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 19:11 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Da's een idee!! :D

Maar help het is een dagbruiloft. Moet dan maar kijken wat ik met M. doe. Oppas hebben we wel gelukkig. Misschien tussendoor naar huis en voeden ofzo. :)
misschien een gekke vraag maar wordt er werkelijk verwacht dat iemand krap 3 weken na de bevalling naar een bruiloft komt zónder baby? :?
disclaimer
pi_165733471
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 19:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

misschien een gekke vraag maar wordt er werkelijk verwacht dat iemand krap 3 weken na de bevalling naar een bruiloft komt zónder baby? :?
Geen idee! :o

Ik denk iig niet dat ik de hele dag zonder M. kan. Maar we hebben eerst een kerkdienst, dus om dan even oppas te hebben is niet verkeerd.

Ik bekijk het gewoon waar ik me prettig bij voel. Anders alleen kerk en stukje feest op de avond. :Y
  maandag 3 oktober 2016 @ 19:21:04 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_165733517
Ah oké dan begreep ik het verkeerd ;) ze hebben overigens op de meeste feestlocaties wel ruimtes waar je discreet kunt voeden. Dan hoef je geen speciale jurk aan ofzo :)
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')