quote:
Op dinsdag 4 oktober 2016 23:46 schreef chroestjov het volgende:[..]
Vanwaar die fascinatie voor Slagharen?
Het lijkt mij onzin om steeds maar weer terug te blijven keren naar hetzelfde park, dat heb je nu toch wel gezien? Het is ook niet alsof Slagharen het enige park in Nederland is.
Doe eens gek, ga volgende keer naar de Efteling.
Ben vroeger in zo`n beetje elk attractiepark in NL wel geweest, ook in Belgie, Frankrijk en Spanje en Duitsland in de wat grotere parken (Moviepark germany, Bobbejaanland, EuroDisney etc)
Maar geen enkel park haalt het qua sfeer in mijn ogen bij Slagharen, vind echt die sfeer daar van dat wilde westen thema heel erg prettig.
Het is ook geen park wat heel druk is en wat achterlijk duur is, en ja.. Tuurlijk heb je het wel gezien na de zoveelste keer, maar om de een of andere reden trekt het park mij gewoon heel erg, is het niet voor de attracties dan is het wel voor het verblijf daar überhaupt.
En de reden dat ik zeg dat ik er misschien dit jaar nog een keer terug keer én volgend jaar is simpel.
Dit jaar puur omdat ik in de winter ook wel een weekendje weg zou willen (Wil ik al jaren, en slagharen is goedkoop)
En volgend jaar vanwege Gold Rush, en dan plak ik er ook meteen een weekendje achter aan mits dat mogelijk is.