Vanwaar die fascinatie voor Slagharen?quote:
Ben vroeger in zo`n beetje elk attractiepark in NL wel geweest, ook in Belgie, Frankrijk en Spanje en Duitsland in de wat grotere parken (Moviepark germany, Bobbejaanland, EuroDisney etc)quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vanwaar die fascinatie voor Slagharen?
Het lijkt mij onzin om steeds maar weer terug te blijven keren naar hetzelfde park, dat heb je nu toch wel gezien? Het is ook niet alsof Slagharen het enige park in Nederland is.
Doe eens gek, ga volgende keer naar de Efteling.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb altijd het idee dat je dit op hebt braddie
[ afbeelding ]
Noujaaaaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, cannot unseequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende keer andere bril uitkiezen dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt, nu kan ik nooit meer zonder brede glimlach op mijn gezicht kijken naar producties van BradgeTV.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie hier wel een verdienmodel in.quote:
Ha! Tof dat je dat nog echt hebt gedaan ook. Dankje!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
Inclusief de groetjes aan Voszje en Leonos.
prima toch kan hij zijn Wajong opzeggen want hij kan werken in de vorm van een webshop met shirtsquote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:01 schreef PimD het volgende:
Het ergste is nog dat ik vrees dat als Bradley deze shirts voor 15-20 euro gaat aanbieden op Fok ie er nog rijk van gaat worden ook
Hardop gelachen.quote:
Voszjequote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:18 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ha! Tof dat je dat nog echt hebt gedaan ook. Dankje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |