Ik spotte Veergod al toen hij nog op de Volendamse steigers stond naast het voetballen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:20 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
veergod gaat je wens vervullen nigga
WKN is een deur verder.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens begint het hier nu ook akelig hard te regenen.
Goed voor de competitiequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:21 schreef Pascalus het volgende:
PSV gaat in de blessuretijd de 1-2 maken
u las het hier voor het eerst!
Uit een strafschop.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:21 schreef Pascalus het volgende:
PSV gaat in de blessuretijd de 1-2 maken
u las het hier voor het eerst!
Deze wedstrijd of in z'n hele carrière?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeft Narsingh al 1 bal goed geraakt?
Neequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeft Narsingh al 1 bal goed geraakt?
Wat als ze nog een pingel missen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij een puntverlies gaan alle media vast heerlijk schrijven over een mentaal probleem bij PSV.
"CRISIS IN EINDHOVEN"quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij een puntverlies gaan alle media vast heerlijk schrijven over een mentaal probleem bij PSV.
Oneensquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:22 schreef Brammess het volgende:
Stelling: Narsingh is de slechtste speler binnen de traditionele top 3.
#CocuOutquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
De media gaat ook vervelende dingen zeggen over de jongeren in Poelenburgquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Hmm, ik vind die Traoré nou ook niet bepaald geweldig. Of Gudelj.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:22 schreef Brammess het volgende:
kramerquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:22 schreef Brammess het volgende:
Kramer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, ik vind die Traoré nou ook niet bepaald geweldig. Of Gudelj.
Hahahahahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, ik vind die Traoré nou ook niet bepaald geweldig.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Godverdomme Guitarist hoe moet ik je nou ooit nog serieus nemen na zo'n opmerkingquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is Gudeljquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:22 schreef Brammess het volgende:
Traore en Narsingh in 1 zinquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jouw mening staat vanaf nu gelijk met een zandkorrel voor mij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tapiaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:22 schreef Brammess het volgende:
Nou haal je wat door elkaar geloof ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat een ongelooflijk geluk had PSV bij die goal zeg. Als Feyenoord net zoveel geluk had gehad in de wedstrijd tegen PSV had het met 0-10 gewonnen![]()
Toegegeven, Traoré is aardig balvast. Maar hij heeft meer kansen dan Narsingh nodig om te scorenquote:
niet gelezenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat een ongelooflijk geluk had PSV bij die goal zeg. Als Feyenoord net zoveel geluk had gehad in de wedstrijd tegen PSV had het met 0-10 gewonnen![]()
Excelsior hype is overquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
2-0 Go Ahead tegen Excelsior.
Sam Hendriks.
Zet jezelf nu niet nog meer voor lul.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toegegeven, Traoré is aardig balvast. Maar hij heeft meer kansen dan Narsingh nodig om te scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |