Nee, die heeft alleen het stukje grond waar je huis op staat ingetekend.quote:
Je kunt kopietjes maken/krijgenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:28 schreef Pinjewaar het volgende:
[..]
Oh dat ligt dus ook bij de gemeente vast.
Ook om mee te nemen of enkel ter inzage?
Top, ga ik de gemeente eens mailen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je kunt kopietjes maken/krijgen
Bouw- en woningtoezicht. Vragen of je de bouwvergunning van je huis in mag zien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:34 schreef Pinjewaar het volgende:
[..]
Top, ga ik de gemeente eens mailen.
Krijg ik over een week vast wel bericht terug
Ik heb een mailadres van de WOZ afdeling, Regelen deze ambtenaren zoiets? Of een andere afdeling?
Kost geld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je kunt kopietjes maken/krijgen
Gewoon langsgaan en vragen. Meestal krijg je een map ter inzage waar je in mag grasduinen, en als je kopietjes wilt hebben geef je het aan. Daar hebben ze gewoon standaardtarieven voor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:34 schreef Pinjewaar het volgende:
[..]
Top, ga ik de gemeente eens mailen.
Krijg ik over een week vast wel bericht terug
Waarom zou de gemeente dat hebben?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:30 schreef Ridocar het volgende:
Als het een ex-(sociale) huurwoning is, kun je allerlei documentatie opvragen, van correspondentie met aannemers tot materiaalgebruik, facturen, prijzen, en ander technisch geneuzel.
Geen idee, maar mijn koophuis is ook een sociale huurwoning geweest. De gemeente had een stapel van 10 centimeter hoog in een veel te kleine vergeelde map over de hele wijk :48 identieke woningen (waarvan de helft gespiegeld) in vier straten.quote:
Misschien oorspronkelijk van het gemeentelijk woonbedrijf geweest? Veel gemeenten hadden vroeger een soort eigen corporatie.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:54 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn koophuis is ook een sociale huurwoning geweest. De gemeente had een stapel van 10 centimeter hoog in een veel te kleine vergeelde map over de hele wijk :48 identieke woningen (waarvan de helft gespiegeld) in vier straten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |