Nooit meer iets van gehoord dus?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja.... - Helaas waren ze te laat. En helaas was hun uitvoering nogal zompig.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:32 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik denk dat ToT is afgehaakt, omdat hij het vertalen en uitleggen niet bij kan houden.
Arme ToT...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:32 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik denk dat ToT is afgehaakt, omdat hij het vertalen en uitleggen niet bij kan houden.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]Er zit er hier eentje bibberend in de foetushouding in een hoekje met een fles antivries dankzij de muziek!
Vuurdoop geslaagd dus!
Zolang ze nog niet bezig is om haar koffers te pakken, heeft Vout nog een uitdaging staan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]Er zit er hier eentje bibberend in de foetushouding in een hoekje met een fles antivries dankzij de muziek!
Vuurdoop geslaagd dus!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang ze nog niet bezig is om haar koffers te pakken, heeft Vout nog een uitdaging staan.
Gaat moeilijk als je in de foetushouding ligt he!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang ze nog niet bezig is om haar koffers te pakken, heeft Vout nog een uitdaging staan.
Hoi just me.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
Het houdt ergens het midden tussen een slechte Vengaboys-imitatie en een slechte Scooter-imitatie.
Waarschijnlijk een hoop herrie.quote:
Ik heb oordoppen in !quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |