Ik zag de niet-zo-snelle-ninja-edit.quote:
Ja ik dacht; voor ik er weer gezeik over krijg!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:42 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik zag de niet-zo-snelle-ninja-edit.
Leuk toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:57 schreef Dj_Vout het volgende:
Volgende week ben ik er trouwens van 18.00 - 20.00.
Heb 's avonds nog een verjaardag.
Ach ja.... kan iemand anders ook eens in de avond draaien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Leuk toch?
Alleen wel erg vroeg op de avond ja!
11.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig meldt zich en schakelt in
quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb ooit een lid van een metalband beledigd door erop te wijzen dat hun eigen nummer precies lijkt op Boten Anna.... - Dat floepte ik er onbedoeld uit en het was minder aardig van mij.
Was gewoon een lokale band die net een demo had opgenomen en liet horen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:23 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Ben nu wel benieuwd om welke band en welk nummer het ging.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was gewoon een lokale band die net een demo had opgenomen en liet horen.
Tja.... - Helaas waren ze te laat. En helaas was hun uitvoering nogal zompig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:26 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Ze zouden willen dat dat net zo'n hit zou worden als Boten Anna.
Nooit meer iets van gehoord dus?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja.... - Helaas waren ze te laat. En helaas was hun uitvoering nogal zompig.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:32 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik denk dat ToT is afgehaakt, omdat hij het vertalen en uitleggen niet bij kan houden.
Arme ToT...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:32 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik denk dat ToT is afgehaakt, omdat hij het vertalen en uitleggen niet bij kan houden.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]Er zit er hier eentje bibberend in de foetushouding in een hoekje met een fles antivries dankzij de muziek!
Vuurdoop geslaagd dus!
Zolang ze nog niet bezig is om haar koffers te pakken, heeft Vout nog een uitdaging staan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]Er zit er hier eentje bibberend in de foetushouding in een hoekje met een fles antivries dankzij de muziek!
Vuurdoop geslaagd dus!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang ze nog niet bezig is om haar koffers te pakken, heeft Vout nog een uitdaging staan.
Gaat moeilijk als je in de foetushouding ligt he!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang ze nog niet bezig is om haar koffers te pakken, heeft Vout nog een uitdaging staan.
Hoi just me.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
Het houdt ergens het midden tussen een slechte Vengaboys-imitatie en een slechte Scooter-imitatie.
Waarschijnlijk een hoop herrie.quote:
Ik heb oordoppen in !quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |