Waaropquote:
Gewoon een herbruikbaar exemplaar kopen of fabricerenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
4 euro per stuk? Ik pis wel in de douche als die er nog is. Of de vuilniszak
Joh een boterham zakje is ook okquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een herbruikbaar exemplaar kopen of fabriceren
quote:
Hoe dan? wat is jou probleem.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Waardeloos mens, beetje normaal doen lukt je blijkbaar niet.
Oh dat is kut jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had een andere TT waarschijnlijk.
Nu hier pas een regenbui Het is een paar honderd meterquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:36 schreef chufi het volgende:
Er knalde hier net 1 op nog geen 100m flits-kaboem
En nu schijnt de zon weerquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu hier pas een regenbui Het is een paar honderd meter
Nee het ging sneller dan ik wildequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar geen tijd om de TT ff aan te passen...
Je kunt natuurlijk je voorstel in de FB posten mogelijk kijkt Sas of Lean meequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het ging sneller dan ik wilde
Ik heb ook altijd een briljante TT zoals je weet![]()
Dat vind ik zo stom. Daar doe ik echt niet aan. Ok dit is niet een cos maar kom op zeg. Je knippert met je ogen en er is een nieuwequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk je voorstel in de FB posten mogelijk kijkt Sas of Lean mee
Het moet worden: Soury is een LaPo hunter.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Haai kijk... Sas Soury wilt dr briljant TT graag aanpassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |