Haandrikman joh.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:32 schreef Szura het volgende:
Nu Faaldrikman gedegradeerd is op Radio 2, is hij nu ook uit de Top 2000-dj-lijst gehaald? (Duim duim duim)
leuk over twee maanden weer klagen over de lijstquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:56 schreef TLC het volgende:
Leuk, binnenkort weer stemmen voor de Top 2000![]()
Over 2 maanden komt nu zo ongeveer de eerste Blof langs.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
leuk over twee maanden weer klagen over de lijst
hmm nou vooruit... maar Volendammers ook?!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb besloten om dit jaar eens niet te klagen over liedjes in de lijst.
Zeeuwen hebben immers ook gewoon stemrecht en dat moet ik accepteren.
Phil zingt alweer...quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:11 schreef Cee het volgende:
Matige drummergrapjes uit de kast halen.
Vorig jaar was het eind november, dus we moeten nog even volhouden.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:15 schreef KolonelBroodje het volgende:
Is er eigenlijk al bekend vanaf wanneer er weer gestemd mag worden?
Een maandje ongeveer moet nog wel lukkenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorig jaar was het eind november, dus we moeten nog even volhouden.
Zeeuwen stemmen op Coldplay en Claudia?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb besloten om dit jaar eens niet te klagen over liedjes in de lijst.
Zeeuwen hebben immers ook gewoon stemrecht en dat moet ik accepteren.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:22 schreef Cee het volgende:
Ja, dan gaan we ons ook weer openlijk afvragen waarom we urenlang wakker blijven om een bepaald nummer te horen terwijl we het in dezelfde tijd al tig keer via Spotify kunnen luisteren.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:22 schreef Cee het volgende:
Ja, dan gaan we ons ook weer openlijk afvragen waarom we urenlang wakker blijven om een bepaald nummer te horen terwijl we het in dezelfde tijd al tig keer via Spotify kunnen luisteren.
Ik vraag me wel eens af of ik zonder die topics uberhaupt naar die lijst zou luisteren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:15 schreef cafca het volgende:
Het is gewoon de charme van de top 2000, alles erom heen. En vooral ook de topics op Fok!
Ik krijg flashbacks naar het luisteren naar eindejaarslijsten, begin jaren 90. "Top '92" en zo. Nagelbijtend zitten wachten op bepaalde nummers uit de afgelopen 12 maanden, met de cassetterecorder in de aanslag.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:22 schreef Cee het volgende:
QFTquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:15 schreef cafca het volgende:
Het is gewoon de charme van de top 2000, alles erom heen. En vooral ook de topics op Fok!
mijn Zeeuwse zusje wel. Die gooit er zelfs Kane bij.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Zeeuwen stemmen op Coldplay en Claudia?
Artiesten die hun leven als voltooid beschouwen kunnen hier hun voordeel mee doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:27 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik lees net dat op de facebookpagina van top2000 dat de stemweek begint op 25 november en eindigt op 2 december
Naast ongetwijfeld ook Bløf en Raccoon.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Zeeuwen stemmen op Coldplay en Claudia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |