+1quote:
Tsja ik vind Runaway ook een overrated liedje maar ik doe het toch maar voor the greater good.quote:Op zondag 2 oktober 2016 17:51 schreef Cee het volgende:
Ik heb al moeite met het elimineren van nummers die ik zelf echt goed vind omdat mijn lijst te vol is, maar ik zal mijn best doen enkele principes opzij te zetten en op 2 van de 3 uit 'onze' lijst stemmen. Dat XTC nummer vind ik echter echt te vreselijk om het tussen mijn favorieten te zetten. Dus sorry not sorry.
En wat als ik op Whitesnake en All Saints wil stemmen?quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn voorstel:
We stemmen allemaal op de top 3. Niet zeiken als je het niet zo boeiende of mindere liedjes zijn, we hebben met z'n allen gestemd dus het is gewoon wel zo leuk als we ook echt een beetje een impact kunnen maken. Daarvoor heb je toch minimaal 40, 50 stemmen nodig denk ik, om ze net dat stapje te geven wat ze nodig hebben. Je schijnt zo'n 200, 300 stemmen nodig te hebben, dus hopelijk is dat precies genoeg.
Voor de rest zou ik zeggen: Kies nog een paar nummers uit de lijst als je stemt met 5 of meer stemmen. Gewoon, nummers die je leuk vindt en vindt dat terug moeten komen, haal ze allereerst uit dit lijstje. Maar het is natuurlijk niet te doen om te vragen of jullie op 25 van de 30 liedjes te gaan stemmen ofzo
Prima voorstel. Ik ga het in ieder geval zo doen. Genoeg nummers tussen die ik goed vind. Helaas net niet de top 3 zo zeer, maar daar zet ik me overheen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
1
Del Shannon - Runaway
XTC - Making plans for Nigel
3
The Knack - My Sharona
4
Faith No More - Epic
Johnny Cash - I Walk the Line
The Motors - Airport
The Turtles - Happy Together
8
Easybeats - Friday On My Mind
Neil Young - Cortez the killer
10
Arcade Fire - Rebellion (Lies)
Eric Carmen - All by myself
Melanie - Lay down
The Hollies - Bus Stop
The Romantics - What I Like About You
The Shirts - Tell me your plans
The Stranglers - No More Heroes
The Troggs - With A Girl Like You
Whitesnake – Is This Love
19
All Saints - Pure Shores
Cameo - Word up
Deep Purple - Highway star
Donovan - Atlantis
Feargal Sharkey - A Good Heart
Four Tops - Reach Out, I'll Be There
Huey Lewis and the News - Power of Love
Jerry Lee Lewis - Great Balls Of Fire
Mott The Hoople - All The Young Dudes
Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
Supertramp - Crime Of The Century
The Byrds - Eight Miles High
Dit was dus de lijst.
Mijn voorstel:
We stemmen allemaal op de top 3. Niet zeiken als je het niet zo boeiende of mindere liedjes zijn, we hebben met z'n allen gestemd dus het is gewoon wel zo leuk als we ook echt een beetje een impact kunnen maken. Daarvoor heb je toch minimaal 40, 50 stemmen nodig denk ik, om ze net dat stapje te geven wat ze nodig hebben. Je schijnt zo'n 200, 300 stemmen nodig te hebben, dus hopelijk is dat precies genoeg.
Voor de rest zou ik zeggen: Kies nog een paar nummers uit de lijst als je stemt met 5 of meer stemmen. Gewoon, nummers die je leuk vindt en vindt dat terug moeten komen, haal ze allereerst uit dit lijstje. Maar het is natuurlijk niet te doen om te vragen of jullie op 25 van de 30 liedjes te gaan stemmen ofzo
Ik kan niemand dwingen, maar ik hoop dat mensen hun trots een klein beetje opzij willen zetten voor de liedjes met het meeste draagvlak. Dat is het meer.quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:19 schreef D. het volgende:
Ik ga zelf uiteraard voor de top 3 stemmen
De top 3 is een advies, dus als mensen om welke reden dan ook hier niets mee willen doen, of één of meerdere nummers links willen laten liggen bij het samenstellen van hun stemlijst dan is dat aan hen
Uiteraard hoop ik dat veel mensen er wel iets mee doen, en we samen het verschil maken
Ik bedacht me wel later pas dat ik Cruijff misschien ook effe had moeten benoemen in mijn eerste verhaaltjequote:
Precies het punt wat ik wilde makenquote:Op zondag 2 oktober 2016 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan niemand dwingen, maar ik hoop dat mensen hun trots een klein beetje opzij willen zetten voor de liedjes met het meeste draagvlak. Dat is het meer.
Niet zo veel eigenlijk dit jaar.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat zijn nu eigenlijk de grootste Radio 2-hits van dit jaar? Lukas Graham, Timberlake en Dua Lipa?
Die zullen toch niet echt hoog binnen gaan komen verwacht ik. Naja, de 1e misschien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |