Starman zal nu toch ook wel in de lijst komen. Ik ga er in ieder geval op stemmenquote:Op zondag 30 oktober 2016 14:10 schreef Homdeck het volgende:
Ik denk dat Sometimes it snows in april wel doorschiet richting de bovenste 300
probleem is dat iedereen een andere favoriet heeft en wmb is rebellion (lies) bij lange na niet hun beste nummer.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:10 schreef MaJo het volgende:
Ik ben weer begonnen met mijn Arcade Fire promo
Ook van mening dat ze in de Top 2000 horen? Stem dan op Arcade Fire met Rebellion (Lies). Zie ook mijn Facebookpagina https://www.facebook.com/arcadefiretop2000/ Met z'n allen komen we er wel
ik verwacht Lazarus ook wel in de lijst.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Starman zal nu toch ook wel in de lijst komen. Ik ga er in ieder geval op stemmen
Maar the Suburbs en Wake Up zijn de nummers die op radio 2 nog wel eens gedraaid werden.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
probleem is dat iedereen een andere favoriet heeft en wmb is rebellion (lies) bij lange na niet hun beste nummer.
En als je kijkt naar de singles heeft alleen we used to wait in de top 100 gestaan.
Wel een beetje constant blijven. Dat ene nummer van Kensingtonquote:Op zondag 30 oktober 2016 14:27 schreef cafca het volgende:
Jullie vergeten een stuk of vijf nummers van het nieuwe Kensington album
Hebben die nieuwe nummers ja? Alles wat ik het afgelopen jaar hoorde klonk namelijk alsof ik het al 4 jaar kende. Toen hoorde ik voor het eerst van ze.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:27 schreef cafca het volgende:
Jullie vergeten een stuk of vijf nummers van het nieuwe Kensington album
Ik ga op That Lady stemmen, peaceman wss op Highways of my Life.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:35 schreef ok01 het volgende:
Ik hoop dat er dit jaar iets van The Isley Brothers in de top 2000 komt
onlangs nog twee keer in 1 week ready to start gehoord..quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar the Suburbs en Wake Up zijn de nummers die op radio 2 nog wel eens gedraaid werden.
check!quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ga op That Lady stemmen, peaceman wss op Highways of my Life.
Meer kunnen we niet doen
quote:Ready To Start
Arcade Fire
MONTH OF MAY
Arcade Fire
We Used To Wait
Arcade Fire
Reflektor
Arcade Fire
Here Comes The Night Time
Arcade Fire
We Exist
Arcade Fire
Wake Up
Arcade Fire
Dan Reflektor.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit zijn de nrs in de Radio 2 computer, dus de meeste kans.
[..]
mijn favorietquote:Op zondag 30 oktober 2016 14:40 schreef richolio het volgende:
Als het aan mij lag kwam No Cars Go erin, maar die is al helemaal kansloos.
waar kun je dat zien?quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit zijn de nrs in de Radio 2 computer, dus de meeste kans.
[..]
Als iedereen alleen op z'n favoriete nummer stemt komen ze er nooit in. Ego's even opzij zetten dus en samen kiezen voor 1 nummerquote:Op zondag 30 oktober 2016 14:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
probleem is dat iedereen een andere favoriet heeft en wmb is rebellion (lies) bij lange na niet hun beste nummer.
En als je kijkt naar de singles heeft alleen we used to wait in de top 100 gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |