Mooie steek! De sjaal lijkt wel enorm trouwens!quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:11 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn rechttoe-rechtaan c2c-sjaal, gemaakt van fennagaren. Hierna heb ik hem nog geblockt op een piepschuimen plaat met een handdoek erop.
[ afbeelding ]
En in close-up, met hysterische instagram-filters.
[ afbeelding ]
Hij is tof hè haha.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:52 schreef _Arual_ het volgende:
Haken is gelijk wat minder leuk als je duim in de kramp ligt, dus rust ik automatisch... had ik maar niet zo'n enorme sjaal moeten haken. Hij is ruim 2 meter lang, 4 bollen Fenna.
Oh die eenhoorn
Ik heb het nooit eerder gehad, geen idee waarom nu opeens wel!quote:Op donderdag 22 december 2016 13:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wauw... Hoe houden jullie dan je naalden vast? Ik heb gewoon van die metalen dingetjes en nooit ergens last van
Straks krijg je kleine spierballen aan je vingersquote:Op donderdag 22 december 2016 13:10 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb het nooit eerder gehad, geen idee waarom nu opeens wel!
Ieks!quote:Op donderdag 22 december 2016 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Straks krijg je kleine spierballen aan je vingers
Geweldige projecten weer.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:38 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En echt leuk om te haken ook. Met dat verloopgaren zie je de progressie. Pixelprojecten vind ik niks, te veel draadjes wegwerken. Ik ben een luie haakster.
Ik krijg alleen blessures van veiligheidsoogjes bevestigen.quote:Op donderdag 22 december 2016 13:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wauw... Hoe houden jullie dan je naalden vast? Ik heb gewoon van die metalen dingetjes en nooit ergens last van
Oh, wat een leuk idee! Is er voor het punniken een speciaal soort garen gebruikt? Het ziet er stug uit.quote:Op maandag 26 december 2016 14:16 schreef -sabine- het volgende:
Wat een mooie octopus.
[ afbeelding ]
Dit kan ook met punniken en haken.
Je moet dan wel een heeeel lang koord gepunnikt hebben.
Beetje macaber zo.quote:Op maandag 26 december 2016 16:08 schreef Amnistia het volgende:
Met de eenhoorn schiet het ook al op!
[ afbeelding ]
Klinkt leuk! Ik houd me ook aanbevolen voor geschikt garen. Ik kwam pas op een site van iemand die Julia van Zeeman had gebruikt voor een babydekentje.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:51 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wie heeft er nog tips voor wol voor een babydekentje? Ervaringen?
De vorige heb ik met een hele mooi deels merino draad gedaan deze keer wil ik weer graag wat anders.
Ben van plan de blanket stitch te gebruiken en verschillende kleuren banen te makenzin om er aan te beginnen!
Briljant die octopus!quote:Op zondag 25 december 2016 16:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik krijg alleen blessures van veiligheidsoogjes bevestigen.
Twee kerstcadeaus af:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het laatste was het haak-punnikprojectje van mij en m'n dochter.
Kan prima zonder idd.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:07 schreef HarrrrieH het volgende:
Ik kreeg de oogjes maar niet goed. Dus nu zonder. Is misschien ook handiger met baby's...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |