SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patronen:
ravelry
Bloemen haken
veel leuke patronen op Lucy's 'Attic24' weblog
Garnstudio Nederlandse patronen
Webshops
Hobbydoos.nl
hobbygigant
wolhalla
wolmarkt.nl
Zpagetti
't trendje
het wolhuis
woolly
juf steek
creamijn
echtstudio
dehaakster
Breiwebshop.nl
Communities:
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
Een greep uit de haaksels uit het vorig topic:
het poezendekentje van HarrrrieH.
het vosje van Spuuglokje
een rammelhertje van NijntjesUK
een mooi babydekentje door Zoisdat
[ Bericht 5% gewijzigd door Moira op 02-10-2016 20:47:22 ]Kwak
Oh help ik fok alleen mobiel... Sorry daar kom ik denk ik echt niet uit...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:34 schreef trui het volgende:
Kwakzor, kies jij nog wat leuke fotos uit het vorige topic voor in de OP?
Waarom wil je er niet die uit het midden begint? Ik denk niet dat het anders kan met haken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:26 schreef Burdie het volgende:
Je foto doet het bij mij niet, Sabine.
Ik heb een ster patroon van Google aangepast naar eigen smaak, wel eentje die uit het midden begint, maar ik vind 'M toch wel leuk geworden. Misschien dat ik hem wel te groot geworden vind, maar daar slaap ik even een nachtje over. Morgen bij daglicht een foto.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Een greep uit de haaksels uit het vorig topic: het poezendekentje van HarrrrieH. [img=300]http://images4-b.ravelrycache.com/uploads/MissyLizzy/399012241/image_medium2.jpeg[/img] het vosje van Spuuglokje [img=300]https://c4.staticflickr.com/9/8356/29677088691_658d3590a2_z.jpg[/img] een rammelhertje van NijntjesUK [img=300]http://images4-e.ravelrycache.com/uploads/NijntjeNL/398621703/14310717_618898524955152_1954103633_n_medium2.jpg[/img] een mooi babydekentje door Zoisdat [img=300]http://a66.tinypic.com/wcomsn.jpg[/img] |
Ik heb het voor je aangepast!quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:17 schreef trui het volgende:
Kwakzor, misschien kun je de tekst uit onderstaande code wel knippen en plakken in je OP tekst? Ik vraag het ook even aan Moira (een van de mods). Ik vind 't echt niet leuk als er nog oude foto's in de OP staan.
[ code verwijderd ]
Leuk! En bij dat geel lijkt het net of het zo hoort.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:05 schreef -sabine- het volgende:
Krukje van de Action, gesloopt. Het was papier op mdf ipv grenen.
Twee kleurbaden van het gele katoen. Beetje jammer, maar ik heb geen zin het uit te halen.
http://pin.it/5vlt0oz
De onderkant
http://pin.it/F0QYW0x
Groot gelijk heb je... Wel balen die situatie zeg...quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:53 schreef Susie het volgende:
Erg leuk Sabine. Ik heb ook nog 2 poefjes om te pimpen, weet nog niet goed hoe![]()
Kennen jullie het verhaal nog van dat meisje dat zo gek was van het knuffeldoekje van mijn dochter? Ik heb het knuffeldoekje af....wordt dochterlief niet uitgenodigd(ik lach wel, maar ik ben plaatsvervangend teleurgesteld eigenlijk
en dochter denkt ook nog dat ze wel uitgenodigd is, blijkbaar is dat al eens besproken). Maar goed, kan gebeuren. Gelukkig wordt er ergens december nog een meisje geboren, dus kan die mooi daarheen. Ik geef hem natuurlijk niet zo maar.
Gewoon eentje minder op haar feestjequote:Op maandag 3 oktober 2016 14:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je... Wel balen die situatie zeg...
Hahaha, dat scheelt weer inderdaadquote:Op maandag 3 oktober 2016 14:59 schreef Susie het volgende:
[..]
Gewoon eentje minder op haar feestjeDie is namelijk ook binnenkort
Bedankt! (je naam stond nog in 't feedback topic, vandaar dat ik bij jou uitkwam)quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb het voor je aangepast!
Ben alleen geen CRE-mod meer dus in 't vervolg kun je dan beter Samzz PM'en ipv mijNiet dat het me bijster veel uitmaakt, maar voor de vorm enzo
Mooie haaksels weer hoorJaloers
Wat vervelend voor je dochter.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:53 schreef Susie het volgende:
Erg leuk Sabine. Ik heb ook nog 2 poefjes om te pimpen, weet nog niet goed hoe![]()
Kennen jullie het verhaal nog van dat meisje dat zo gek was van het knuffeldoekje van mijn dochter? Ik heb het knuffeldoekje af....wordt dochterlief niet uitgenodigd(ik lach wel, maar ik ben plaatsvervangend teleurgesteld eigenlijk
en dochter denkt ook nog dat ze wel uitgenodigd is, blijkbaar is dat al eens besproken). Maar goed, kan gebeuren. Gelukkig wordt er ergens december nog een meisje geboren, dus kan die mooi daarheen. Ik geef hem natuurlijk niet zo maar.
Ah goeie, zal 'm 'r gelijk ff uithalenquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:26 schreef trui het volgende:
[..]
Bedankt! (je naam stond nog in 't feedback topic, vandaar dat ik bij jou uitkwam)
quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:58 schreef Susie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog even een plaatje bij het verhaaltje
Met name omdat zelf wel dacht dat ze wel was uitgenodigd.(waarschijnlijk wel eerder ooit eens gezegd) Ik heb het denk ik 5 keer tegen haar moeten zeggen...quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:30 schreef trui het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je dochter.![]()
Leuk idee, zo'n gevlochten kruk-hoesje, Sabine! ik zie op de foto niet zo goed hoe je 't nou aan de onderkant hebt bevestigd?
Oh shit, dat is echt rukquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
*zucht* Door een domme fout heb ik een heel stuk weer uit kunnen halen en ik ben er drie uur mee bezig geweest om dat te hakenMorgen maar weer opnieuw beginnen (kan nu even geen haaknaald meer zien
)
De frustraties van een leuke hobbyquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:59 schreef NijntjesUk het volgende:
@Susie![]()
@ChildoftheStars das balen!
Ik heb mn haakwerk ook al aan de kant gesmeten.ik ben Knorretje aan het maken, maar die heeft natuurlijk streepjes op het lijf. Die moeten erop genaaid worden, maar dat ziet er niet uit. Ga in plaats daarvan lossenkettingen strak haken en die erop naaien. Ziet er beter uit, maar ff geen zin in nu.
Ai... dat is naar ):quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:01 schreef Susie het volgende:
[..]
Met name omdat zelf wel dacht dat ze wel was uitgenodigd.(waarschijnlijk wel eerder ooit eens gezegd) Ik heb het denk ik 5 keer tegen haar moeten zeggen...
Dat is echt hard en rot om te vertellen. Ik kan slecht tegen dit soort dingen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:01 schreef Susie het volgende:
[..]
Met name omdat zelf wel dacht dat ze wel was uitgenodigd.(waarschijnlijk wel eerder ooit eens gezegd) Ik heb het denk ik 5 keer tegen haar moeten zeggen...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:07 schreef HarrrrieH het volgende:
Ahhh hij kijkt inderdaad een beetje verdrietig, maar wel lief!
Wat doen die lucifers daar trouwens?🤔
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:09 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik denk dat de oren daarmee ritueel verbrand zijn. Niks uitgehaald.
Cute!!!quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:18 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vestje gehaaktFf snel fotootje geschoten
[ afbeelding ]
Heel lief!quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:18 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vestje gehaaktFf snel fotootje geschoten
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog veel meer, maar dat werd ik zat en wilde wat anders.
Dit is er uit gekomen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Heb ook al heel veel weggegeven, ben nu op zoek naar een hele lange ponchoo, maar eerst ff rust.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:49 schreef Zo-is-dat het volgende:
Jeetje dotteke wat tof zeg!![]()
![]()
![]()
Ik ben net begonnen aan een vest voor mezelf, eerst eens even iets om niet weg te geven
quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:35 schreef Dotteke het volgende:
Ben een maandje of 7 geleden gaan haken, diertjes, rammelaarsIk vind hem geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog veel meer, maar dat werd ik zat en wilde wat anders.
Dit is er uit gekomen.
[ afbeelding ]
Wij gaan voor iemand een bakje krokussen hakan voor in haar huis maar nu ik dit zie ...![]()
Het is begonnen toen me schoondochter zwanger was en een gehaakt diertje had besteld. Zo vond dat gehaakte heel mooi. Ik dacht kan ik waarschiijnlijk ook, en heb toen die maan met die uit gehaakt, vandaar uit heb ik heel veel dieren gehaakt,quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:46 schreef Burdie het volgende:
Leuk! Waar vind je de inspiratie?!
Dank je truidan snap ik het.
Hakenquote:Op zondag 16 oktober 2016 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ook al heel veel weggegeven, ben nu op zoek naar een hele lange ponchoo, maar eerst ff rust.
Ga je breien of haken?
quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:01 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Hakenhet "alles is haken-vest"
De hals is af, dus het begin is er. Na dit vest staat er in ieder geval nog een baby deken op de planning maar die blijft als het goed is nog een week of 16 zitten dus daar heb ik nog even de tijd voor. Dus hierna maar weer haken om weg te geven
Echt heel tof allemaal dotteke!
Thnx.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:01 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Hakenhet "alles is haken-vest"
De hals is af, dus het begin is er. Na dit vest staat er in ieder geval nog een baby deken op de planning maar die blijft als het goed is nog een week of 16 zitten dus daar heb ik nog even de tijd voor. Dus hierna maar weer haken om weg te geven
Echt heel tof allemaal dotteke!
Heb nu een paar andjers, fresiaatjes en een crysantje gehaakt, ga nu een kleurboeket maken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:23 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig!
Wij gaan voor iemand een bakje krokussen hakan voor in haar huis maar nu ik dit zie ...
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:00 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik had eindelijk mooie foto's van mijn CAL deken, hij is al heel lang af maar nu kan ik hm ook digitaal showen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Een Crochet Along, mijn deken was bijvoorbeeld van scheepjes: http://www.scheepjes.com/(...)cal-2016/informatie/quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:48 schreef Burdie het volgende:
Mooi die deken. En de rammelaar ook!
Vraagje, wat is of wat betekent CAL?
Echt supermooi! En prachtige kleuren!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:00 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik had eindelijk mooie foto's van mijn CAL deken, hij is al heel lang af maar nu kan ik hm ook digitaal showen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Wat een schatje. Zo met die wimpertjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:09 schreef NijntjesUk het volgende:
![]()
Ik heb de hertenrammelaar aangepast.
Inmiddels is bekend dat er een meisje wordt verwacht, dus dan vind ik wimpertjes wel gepast.
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik met week 4 bezig was? Toen begon ik dus aan de babydeken voor mijn collega (die ze vandaag heeft gekregen en hem helemaal te gek vondquote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:08 schreef trui het volgende:
Ik wil 'm misschien ook nog ooit eens maken. Hoe ver ben jij gekomen, Susie?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:14 schreef Burdie het volgende:
Vliegtuigje gemaakt voor mijn zoon!
[ afbeelding ]
Ik ben bij week 9, een heel makkelijk en snel vierkantje en toch ben ik er blijven steken. Eerst mijn beer maar eens af. Ik hoef nog maar een poot en dan in elkaar zetten.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:06 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik met week 4 bezig was? Toen begon ik dus aan de babydeken voor mijn collega (die ze vandaag heeft gekregen en hem helemaal te gek vond).
Ben nu nog bezig met de toffe tas van Byclaire (maar dan van Scheepjes sunkissed) en dan ga ik maar eens verder met deze CAL
Ik was ook begonnen aan t alles is haken vest, twee hele bollen verder toch uitgehaaldquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:47 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb weer nieuwe plannen! Voor 2017 wil ik een temperatuurdeken haken! Met iedere dag een streep of square die de temperatuur van die dag weergeeft. Blauw is dan bv. vorst, rood bij boven de dertig.
Maar nu wil ik eerst een vest haken. Maar welk? Met haken wordt het toch al snel een tafelkleedje, houd van compacte structuur. Zag het alles is haken vest, maar daar hebben veel mensen problemen mee, dat het scheef loopt ... zit al een week pinterest af te speuren elke avond. En jullie haken hier maar door met zijn allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |