Sapstengels halenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:49 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die hellofresh bestellenga gewoon naar de markt.
Wajong togggquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:04 schreef Fatoeman het volgende:
Kijk mij eens yup zijn met mijn hellofresh
Is belangrijk mattie. Daarmee kan je ook die gedroomde negerinnen mee naar binnen hengelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:10 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Heb je hem met zijn parfumadviezen
Ik spuit iedere dag parfumquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is belangrijk mattie. Daarmee kan je ook die gedroomde negerinnen mee naar binnen hengelen.
Ik heb eentje van mexx, weet niet welke. Heb een flesje joop, die rode. Heb ook een hillfiger, die ik niet vaak gebruik. Joop is mijn favorietquote:
Hoe had ik het al kunnen wetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:27 schreef Azpilicueta het volgende:
Ai ai ai boys, op het gebied van fragrances hebben jullie beiden nog een hoop te leren
Heb jij geen goede klacht nav de recente ontwikkellingen in je persoonlijke leven?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is belangrijk mattie. Daarmee kan je ook die gedroomde negerinnen mee naar binnen hengelen.
Niet een blowjob bij HalloVers afdwingenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:32 schreef Scuidward het volgende:
Mensen die fragrances zeggen neem ik net zo serieus als mensen die in het weekend 's ochtends vroeg met gekamde haartjes de deur opendoen voor een of andere gare bezorgdienst van gezonde maaltijden, terwijl iedereen weet dat het weekend in het teken moet staan van ongezonde dingen die je zeker niet door een geil grietje aan huis bezorgd kan krijgen.
Blowjobs moeten afdwingenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:35 schreef Illuminazi het volgende:
[..]
Niet een blowjob bij HalloVers afdwingen
Eerder gulzigheidquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Het wekt de indruk dat er een hoop geweld mee gepaard gaat.
Herkenbare en terechte klacht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:48 schreef Illuminazi het volgende:
[..]
Jonguh m'n vriendin kent mn oude acc
Groente is overrated. Gewoon leven op vitaminepillen, eiwitshakes en energydrank klappen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:49 schreef Sapstengel het volgende:
Moet eerlijk bekennen dat mijn leven momenteel voortvarend gaat en dat er weinig is dat ik anders zou willen zien. Misschien dat het makkelijker zou zijn als mijn collega mijn collega niet zou zijn, maar als het niet mijn collega zou zijn dan had ik haar ook nooit gekend. Maar dat is niet echt een klacht te noemen natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:31 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Heb jij geen goede klacht nav de recente ontwikkellingen in je persoonlijke leven?
Dat ligt eraan waar je het voor gaat gebruiken héquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:30 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Hoe had ik het al kunnen weten
Wat moet je dan kopen?
Dat dus. Je betaalt maar de helft van wat je aan die oplichtersbende kwijt zou zijn en je kan bovendien nog kiezen welke groente je wil hebben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:49 schreef Sapstengel het volgende:
Aangenomen dat een geurtje 60 euro kost, dan ben je 900 euro verder. Dat zal 1 van de redenen kunnen zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:54 schreef Azpilicueta het volgende:
Daarom snap ik nooit waarom mannen zo weinig parfum hebben. Ik heb 15 verschillende ofzo
Dsquared potion. paco xs black. En ungaro man want goedkoop. Pass ik of zak ik? Ik zoek tips wat het lekker doet bij de jongere vrouwen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:27 schreef Azpilicueta het volgende:
Ai ai ai boys, op het gebied van fragrances hebben jullie beiden nog een hoop te leren
Ligt eraan hoe groot de fles is natuurlijk. Er zijn ook goedkopere van 30 euro die ook goed zijn zoals Individuel van Mont Blanc. Maar je moet er wel wat voor over hebben inderdaadquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:51 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Aangenomen dat een geurtje 60 euro kost, dan ben je 900 euro verder. Dat zal 1 van de redenen kunnen zijn.
Dat ligt aan de setting, als het voor een date is dan zou ik wat anders kiezen dan wat je normaal gesproken op doet. Maar wat ik wel weet is dat frisse geuren bij vrouwen heel erg in trek zijn. Dus dan kan je denken aan Dior Sauvage. Ruikt wel een beetje generiek, maar is wel een chick magnet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Dsquared potion. paco xs black. En ungaro man want goedkoop. Pass ik of zak ik? Ik zoek tips wat het lekker doet bij de jongere vrouwen.
Bedankt bro ik jaag vooral op vrouwen van 16 tot 23.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat ligt aan de setting, als het voor een date is dan zou ik wat anders kiezen dan wat je normaal gesproken op doet. Maar wat ik wel weet is dat frisse geuren bij vrouwen heel erg in trek zijn. Dus dan kan je denken aan Dior Sauvage. Ruikt wel een beetje generiek, maar is wel een chick magnet.
Lekker. Ik kan alleen niet meer wegkomen met de tsjikkies van 16 jaar. Mijn prooien zijn 21 tot mijn eigen leeftijd (25). Alleen momenteel date ik mijn collega en zij is 20, maar ze wordt dit jaar nog 21 dus dan mag hetquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Bedankt bro ik jaag vooral op vrouwen van 16 tot 23.
Ik ben ook 25 maar 16 moet kunnen man.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lekker. Ik kan alleen niet meer wegkomen met de tsjikkies van 16 jaar. Mijn prooien zijn 21 tot mijn eigen leeftijd (25). Alleen momenteel date ik mijn collega en zij is 20, maar ze wordt dit jaar nog 21 dus dan mag het![]()
Categorie 21-23 is het beste.
Je investeert dan wel in de toekomst, maar de gedachte dat je een chick vult die geboren is na het jaar 2000 is wel pijnlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben ook 25 maar 16 moet kunnen man.
Ik bedoel na de daad natuurlijk dan hé want als je balls deep bent dan maakt leeftijd, afkomst en geestelijke gesteldheid allemaal niet meer uit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je investeert dan wel in de toekomst, maar de gedachte dat je een chick vult die geboren is na het jaar 2000 is wel pijnlijk
Ik vind het wel mooi. Chicks na 2000 een droom man.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je investeert dan wel in de toekomst, maar de gedachte dat je een chick vult die geboren is na het jaar 2000 is wel pijnlijk
Weet je wat het is, mannen kijken altijd naar jonger en vrouwen altijd naar ouder. Vandaar dat ik de illusie heb losgelatenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:17 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Was al zwaar teleurgesteld. Mij op een achterbakse manier uitsluiten
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Weet je wat het is, mannen kijken altijd naar jonger en vrouwen altijd naar ouder. Vandaar dat ik de illusie heb losgelaten
Leuk voor pakjesavondquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar jij staat natuurlijk nog bovenaan mijn verlanglijstje, wees maar niet bang
Die wilde gewoon zo snel mogelijk wegkomen van een creep zoals TS.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:40 schreef Illuminazi het volgende:
Het is je boii, Illu!
Nou kwam net HelloFresh hun meuk afleveren, stapt er zo'n lekker jong en heet grietje uit zo'n grote gekoelde bus! Ik had m'n haartjes gekamd, net lekker gescheerd, luchtje en al jeweetss
Nou die had ik wel ff willen pakken. Toen ze wegreed glibberde ze van d'r stoel, drukte het gaspedaal in en nu hebben de buren wat schade aan de gevel.
Dit. Ik vond meid van 22 leuk ze valt op oudere en neukt een vent van 10 jaar ouder. Ja goed ik moet wel in het jongere segment kijken want het gaat altijd mis met dames rond mijn leeftijd. Die zoeken ouder.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Weet je wat het is, mannen kijken altijd naar jonger en vrouwen altijd naar ouder. Vandaar dat ik de illusie heb losgelaten
Is cocos en een watermeloen niet voldoende?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Vergeet een bucket van de local KFC niet mee te nemen, hè.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:13 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Is cocos en een watermeloen niet voldoende?
Ik hoef geen negerin.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:54 schreef Azpilicueta het volgende:
En nog ter aanvulling, stel je hebt de geschikte negerin gevonden om tot de rand toe te vullen dan kan je het beste La nuit de l'homme, D&G The One, Creed Aventus of Bleu de Chanel op doen. Daarom snap ik nooit waarom mannen zo weinig parfum hebben. Ik heb 15 verschillende ofzo
Zoek er één met Daddy issues.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Dit. Ik vond meid van 22 leuk ze valt op oudere en neukt een vent van 10 jaar ouder. Ja goed ik moet wel in het jongere segment kijken want het gaat altijd mis met dames rond mijn leeftijd. Die zoeken ouder.
Hier gestopt met lezenquote:
Ja, komt nog wel een keertje goed schat ik zoquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Beter spuit je wat anders in de chicks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |