Sapstengels halenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:49 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die hellofresh bestellenga gewoon naar de markt.
Wajong togggquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:04 schreef Fatoeman het volgende:
Kijk mij eens yup zijn met mijn hellofresh
Is belangrijk mattie. Daarmee kan je ook die gedroomde negerinnen mee naar binnen hengelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:10 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Heb je hem met zijn parfumadviezen
Ik spuit iedere dag parfumquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is belangrijk mattie. Daarmee kan je ook die gedroomde negerinnen mee naar binnen hengelen.
Ik heb eentje van mexx, weet niet welke. Heb een flesje joop, die rode. Heb ook een hillfiger, die ik niet vaak gebruik. Joop is mijn favorietquote:
Hoe had ik het al kunnen wetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:27 schreef Azpilicueta het volgende:
Ai ai ai boys, op het gebied van fragrances hebben jullie beiden nog een hoop te leren
Heb jij geen goede klacht nav de recente ontwikkellingen in je persoonlijke leven?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is belangrijk mattie. Daarmee kan je ook die gedroomde negerinnen mee naar binnen hengelen.
Niet een blowjob bij HalloVers afdwingenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:32 schreef Scuidward het volgende:
Mensen die fragrances zeggen neem ik net zo serieus als mensen die in het weekend 's ochtends vroeg met gekamde haartjes de deur opendoen voor een of andere gare bezorgdienst van gezonde maaltijden, terwijl iedereen weet dat het weekend in het teken moet staan van ongezonde dingen die je zeker niet door een geil grietje aan huis bezorgd kan krijgen.
Blowjobs moeten afdwingenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:35 schreef Illuminazi het volgende:
[..]
Niet een blowjob bij HalloVers afdwingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |