Ik ga er sws niet heen voor drugs, maar voor de schoonheid van het land en de hartelijkheid van de mensen daarquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee liefst gewoon helemaal geen coke :s
dit is echt iets wat iemand zou zeggen die er voor drugs heengaatquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:36 schreef Remqo het volgende:
Ik ga er sws niet heen voor drugs, maar voor de schoonheid van het land en de hartelijkheid van de mensrn daar
hehehehquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zijn tijd en laat wasmachine het werk doen.
dildo en centrifuge stand?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zijn tijd en laat wasmachine het werk doen.
De mooiste vrouwen ter wereld zijn mijn drugsquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is echt iets wat iemand zou zeggen die er voor drugs heengaat
damn word je na meer dan 3 decennia niet gek van de cravings ;squote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
De mooiste vrouwen ter wereld zijn mijn drugs
dresscodequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:40 schreef defokkingfoker het volgende:
Lowl ik dus praten met een slet. Hebben we het over drescode.. drescode is zogenaamd naakt![]()
Ik dus iets zeggeb met inbeelden.. zegt ze ik beeld jou nu in. Er wordt op dit moment op mij gesopt
Ik zou het Dima aanbevelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
damn word je na meer dan 3 decennia niet gek van de cravings ;s
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:42 schreef defokkingfoker het volgende:
Behandel een meid als een bitch en ze blijven plakken. Geef ze liefde en ze zijn gonnee
quote:
vet stoer manquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:44 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
nee. Wil totaal geen relatie met haar ofzo? Gebruik dr gwn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |