Ik ga er sws niet heen voor drugs, maar voor de schoonheid van het land en de hartelijkheid van de mensen daarquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee liefst gewoon helemaal geen coke :s
dit is echt iets wat iemand zou zeggen die er voor drugs heengaatquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:36 schreef Remqo het volgende:
Ik ga er sws niet heen voor drugs, maar voor de schoonheid van het land en de hartelijkheid van de mensrn daar
hehehehquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zijn tijd en laat wasmachine het werk doen.
dildo en centrifuge stand?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zijn tijd en laat wasmachine het werk doen.
De mooiste vrouwen ter wereld zijn mijn drugsquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is echt iets wat iemand zou zeggen die er voor drugs heengaat
damn word je na meer dan 3 decennia niet gek van de cravings ;squote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
De mooiste vrouwen ter wereld zijn mijn drugs
dresscodequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:40 schreef defokkingfoker het volgende:
Lowl ik dus praten met een slet. Hebben we het over drescode.. drescode is zogenaamd naakt![]()
Ik dus iets zeggeb met inbeelden.. zegt ze ik beeld jou nu in. Er wordt op dit moment op mij gesopt
Ik zou het Dima aanbevelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
damn word je na meer dan 3 decennia niet gek van de cravings ;s
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:42 schreef defokkingfoker het volgende:
Behandel een meid als een bitch en ze blijven plakken. Geef ze liefde en ze zijn gonnee
quote:
vet stoer manquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:44 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
nee. Wil totaal geen relatie met haar ofzo? Gebruik dr gwn
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:45 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
niet gebruiken. Is jeugf van tegenwoordig. Zij willen gebruikt worden
was jij al mee bezig eh ;squote:
zegt degene die zn coke met een pinpas moet snijden omdat hij geen creditcard kan fiksenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:47 schreef deadprez het volgende:
wat is dit voor kneuzenkermis opeens?
dp is niet van de kookquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:50 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
zegt degene die zn coke met een pinpas moet snijden omdat hij geen creditcard kan fiksen
cokequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:50 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
zegt degene die zn coke met een pinpas moet snijden omdat hij geen creditcard kan fiksen
idk hoe je dat noemt. Zie je bii drugs inc gaan ze het daarna wegenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
coke
coke snijden?
deze hele "diss"
denk dat je versnijden bedoeltquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:52 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
idk hoe je dat noemt. Zie je bii drugs inc gaan ze het daarna wegen
slaaplkkrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |