+1quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:07 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
fann ik ben de moeite niet waardlaat maar varen
mrspoeZ ook niet hoor jongens ...kutwijf eerste klas...nul iq...even een waarschuwing voor de mannen...verschrikkelijk karakter ook..quote:
Wats up in Meppel?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik de lapo had gehad was de TT nu 'met je keppel op naar Meppel'.
Ben dol op kutwijven.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:12 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
mrspoeZ ook niet hoor jongens ...kutwijf eerste klas...nul iq...even een waarschuwing voor de mannen...verschrikkelijk karakter ook..
Volgens mij heb ik nog maar zelden iets tegen jou persoonlijk gezegd,. Dat jij blauw bent wil niet zeggen dat de wereld om jou draait, zelfs FOK niet.quote:
Ken je dr persoonlijk?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:12 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
mrspoeZ ook niet hoor jongens ...kutwijf eerste klas...nul iq...even een waarschuwing voor de mannen...verschrikkelijk karakter ook..
Hi rozenwater.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:12 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het enige andere dat ik kon bedenken was 'greppel', maar dat kan wel eens verkeerd opgevat worden, dus het zekere voor het onzekere genomen.quote:
heb je ook nog positieve inbreng of zeik je alleen op anderen?quote:
En toch klaag je dat ik niet "lief" tegen je ben.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:13 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog maar zelden iets tegen jou persoonlijk gezegd,. Dat jij blauw bent wil niet zeggen dat de wereld om jou draait, zelfs FOK niet.
Ik dacht je te herkennen, kind.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:17 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
heb je ook nog positieve inbreng of zeik je alleen op anderen?
jij herkent je verstand nog niet als je erover struikelt, peuter.quote:
Ik crewbash niet, ik moet Moblob niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch klaag je dat ik niet "lief" tegen je ben.
Waar was ik dan niet lief tegen je, toen ik je vertelde dat je zat te vissen naar informatie die niet mag worden gegeven?
Toen ik zei dat je dan maar weer met Danny moest mailen?
Kijk, jij kunt wel leuk gaan lopen crewbashen (en dat doe je al jaren), maar dan moet je niet verontwaardigd zijn als mensen je daardoor niet "lief" vinden.
Dat doe je wel.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:19 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik crewbash niet, ik moet Moblob niet.
Ach, ik heb iig geen drankprobleemquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:19 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik crewbash niet, ik moet Moblob niet.
Jou ken ik niet, met je perfecte leven, je perfecte huwelijk en je perfecte virtuele bestaan..
dat is ook geen hoog niveau ? hoe oud was je ookal weer/quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, ik heb iig geen drankprobleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |