Ik luister tegenwoordig Arrow Classic Rock. Veel betere muziek zonder dat gelul van DJ's.quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:22 schreef marcodej het volgende:
Ik hoorde vandaag Jeff Buckley op 3FM. Als dit de draai is die 3FM voor ogen heeft, ben ik voor.
Dat was de draai die 3fm ooit had. goede muziek is de zender helaas steeds meer vreemd. Ze schipperen nu ergens tussen Q, Slam en 'zogenaamd' cutting edgequote:Op vrijdag 30 september 2016 19:22 schreef marcodej het volgende:
Ik hoorde vandaag Jeff Buckley op 3FM. Als dit de draai is die 3FM voor ogen heeft, ben ik voor.
Hehequote:
Ik moest lachen :$quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:25 schreef JaneDoe het volgende:
heb je nog kanker?
allemaal even lachen
je stelt je beschikbaar?quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat moet je bij hoodvloggers ook doen. In hun reet neuken en dan het land uitgooien!
[ afbeelding ]
zet snel een zonnebril opquote:Op vrijdag 30 september 2016 19:41 schreef marcodej het volgende:
Lachwekkend, walgelijk, ongelooflijk. Emoties maken zich van mij meester.
chiel ottinkquote:Op vrijdag 30 september 2016 19:42 schreef DrDentz het volgende:
'Welke Giel?'
Hij dacht zeker dat Chiel Montagne hem opbelde.
Kees de Koning.quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:42 schreef GGMM het volgende:
Wie is die stompzinnige idioot in dat rode shirt?
Het is nog erger dan ik verwacht had.quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:44 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ja hoor, het zijn allemaal lieve jongens....Het is de schuld van de media!
Hahahaha.quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:45 schreef richolio het volgende:
Hahaha gaan ze dit filmpje uitzenden, genant voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |