plsquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 07:30 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Dat heb jij je wijs laten maken door de antivleesmaffia.
Mooi dat je niet reageert.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grappig hoe je totaal niet begrijpt waar mijn post over ging die je quote en enorm begint te jammeren
Nou, vooruit, vertel! Kippenvlees zit vol homonen. Waar of niet waar?quote:
Je vult zoals gewoon van alles in om vooral niet buiten je eigen denkkader te komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:59 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nou, vooruit, vertel! Kippenvlees zit vol homonen. Waar of niet waar?
Alle vlees bevat van nature hormonen, dus jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:51 schreef RobinOok het volgende:
Ik stel een vraag. Een heel erg simpele vraag. Ja of nee? Waar of niet waar?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:04 schreef Aphrodyte het volgende:
Kippenvlees zit misschien niet vol enge hormonen als je dat bedoelde. Maar wel " lekker " vol antibiotica
Lekker hoor .... iedere week een terugkerende Urineweginfectiequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:29 schreef RobinOok het volgende:
Die zijn best te doen, als het moet.
Toch heb ik liever echte kip.
Ja, hahahahha...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:38 schreef RobinOok het volgende:
Hahahaha, urineweginfectie? Juist niet toch, volgens jullie "waarheid".
Dat is niet helemaal hoe het werkt he. Door massaal en ook preventief gebruik van antibiotica hebben bacteriën veel meer kans om resistent te worden. Dan ontstaan er dus mutaties van (ziekmakende) bacterien die niet meer met antibiotica bestreden kunnen worden. Dat is een probleem voor de hele mensheid, want die bacteriën maken echt geen onderscheid tussen veganisten en carnivoren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:43 schreef FANN het volgende:
M.a.w. als je te veel vlees vreet Robin en vooral kip, dan kan je resistent worden tegen antibiotica.
En als je resistent bent voor antibiotica dan gaat die blaasonsteking nooit over...
Snap ie?
Hahahahahahahaahahahahahahahahaa. Sorry hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:43 schreef FANN het volgende:
M.a.w. als je te veel vlees vreet Robin en vooral kip, dan kan je resistent worden tegen antibiotica.
Ja het zit wat ingewikkelder in elkaar, maar wat ik zei is ook waarquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:48 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal hoe het werkt he. Door massaal en ook preventief gebruik van antibiotica hebben bacteriën veel meer kans om resistent te worden. Dan ontstaan er dus mutaties van (ziekmakende) bacterien die niet meer met antibiotica bestreden kunnen worden. Dat is een probleem voor de hele mensheid, want die bacteriën maken echt geen onderscheid tussen veganisten en carnivoren.
Is wel waar wat ik zeiquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:49 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Hahahahahahahaahahahahahahahahaa. Sorry hoor.![]()
Ik vind je een schat, maar Dat is echt te erg.
Ik weet niet waar te beginnen.
Oh, wacht, ik begin er niet aan. Het is nog erger dan ik dacht. Wat valt hier nou nog te discussieren?mals dit echt serieus is hoemje denkt dat het is.....
plantenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:12 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ben nu 2 weken veganistisch aan het eten, en er is 1,5 kilo vanaf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |