/carequote:Op vrijdag 30 september 2016 12:36 schreef Ashqelon het volgende:
hawai-O aflevering van BCS is heel tof, veel meer die brb vib. dan pure saul ep.
Nou kan je jezelf wel helemaal ontwikkelen en is het echt een meerwaarde voor je latere loopbaanquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik moet over skype presentatie geven over hoe ik de lessen in een bepaalde week vond
Aan enkel die ene docent want zit in buitenland en kan dus niet voor de klas doen in Groningen
Ik denk dat de nadruk meer ligt op het presenteren zelf. Toen er werd gevraagd of mensen in de klas hadden wel eens hadden gepresenteerd werd er vaak gezegd "alleen met een spreekbeurt". Ja, dan is de oefening wel handig.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Elke 2 weken je voortgang presenteren.
haha, was voor jaar 4 en in die week is exact dezelfde stof behandeld als in jaar 3. Heb ook exact hetzelfde verslag ingeleverd als in jaar 3 en is weer beoordeeld met een v. Idd zeer goed voor je persoonlijke ontwikkeling dit soort dingetjesquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou kan je jezelf wel helemaal ontwikkelen en is het echt een meerwaarde voor je latere loopbaan
Kinderachtig dit.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou kan je jezelf wel helemaal ontwikkelen en is het echt een meerwaarde voor je latere loopbaan
Ja, dat zal wel. Maar dan is dat nog overdreven vaak. Ook als je waarschijnlijk nog andere vakken hebt waarbij je moet presenteren.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk dat de nadruk meer ligt op het presenteren zelf. Toen er werd gevraagd of mensen in de klas hadden wel eens hadden gepresenteerd werd er vaak gezegd "alleen met een spreekbeurt". Ja, dan is de oefening wel handig.
Wauw, komt helemaal goed met jou dus.. toppertje ben jequote:Op vrijdag 30 september 2016 12:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha, was voor jaar 4 en in die week is exact dezelfde stof behandeld als in jaar 3. Heb ook exact hetzelfde verslag ingeleverd als in jaar 3 en is weer beoordeeld met een v. Idd zeer goed voor je persoonlijke ontwikkeling dit soort dingetjes![]()
srs
Wantquote:
hbo is sws bullshit met die cmv en aanverwante zooi ookquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel. Maar dan is dat nog overdreven vaak. Ook als je waarschijnlijk nog andere vakken hebt waarbij je moet presenteren.
Maar ik ben het ook beu omdat ik keer periode had waarbij ik minimaal 2x per week wel een stomme presentatie had over iets
Nope. Dus eens per twee weken. Prima te doen. Hoeft ook zeker niet lang te duren. Sommigen in de klas kunnen echt nog wel oefening gebruiken.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel. Maar dan is dat nog overdreven vaak. Ook als je waarschijnlijk nog andere vakken hebt waarbij je moet presenteren.
Maar ik ben het ook beu omdat ik keer periode had waarbij ik minimaal 2x per week wel een stomme presentatie had over iets
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hbo is sws bullshit met die cmv en aanverwante zooi ook
lekker ook al vier jaar lang bij 7 verschillende vakken rentabiliteit, solvabiliteit en liquiditeit berekenenquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wauw, komt helemaal goed met jou dus.. toppertje ben je
Nee, helemaal niet. Dat vat jij zo op. Reageerde alleen op hzaw zoals ik altijd zou doen.quote:
later zul je in je reflectie verslagen terug denken aan deze kwalificeringquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hbo is sws bullshit met die cmv en aanverwante zooi ook
zal korthagen op m'n blote knietjes bedankenquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:45 schreef zeer het volgende:
[..]
later zul je in je reflectie verslagen terug denken aan deze kwalificering
Oh wauw, ik had daar ook minstens 5 vakken voor nodig voordat ik het konquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker ook al vier jaar lang bij 7 verschillende vakken rentabiliteit, solvabiliteit en liquiditeit berekenen
Nee, ik laat mij niet gebruiken. Maar op school deed ik wel mijn eigen ding als men niet mee wou werken.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Really? Doe jij dit ook op je werk?
Ja, dat. Of 1 studiepunt voor bullshit uitkerenquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Moet wel lachen als die cmv docenten zeggen dat hum lessen altijd verplicht zijn omdat er anders geen hond komt
En dan niet doorhebben dat je je stof moet veranderen. Nee gewoon die zooi verplichten
Gg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |