Persoonlijke ontwikkeling, als in, hoe breng ik meer geld in het laatje?quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Persoonlijke ontwikkeling. Of zit je alleen op school om die punten te scoren en verder niks?
Professionaliseren van jezelfquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:26 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
Persoonlijke ontwikkeling, als in, hoe breng ik meer geld in het laatje?
Meesten in de klas kunnen nog geen fatsoenlijke mail sturen, presentatie geven of een bedrijf benaderen.quote:
dan zou je elke kans aangrijpen om je skillset te verbeteren, je projectgenoten leggen je geen strobeed in de wegquote:
tja heet niet voor niks beroepsonderwijsquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:26 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
Persoonlijke ontwikkeling, als in, hoe breng ik meer geld in het laatje?
Ohja, goeie ontwikkeling voor jezelf door heel veel onzinnige presentaties te geven.quote:
Hoezo vind je het onzinnig?quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ohja, goeie ontwikkeling voor jezelf door heel veel onzinnige presentaties te geven.
Niet onzinnig.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ohja, goeie ontwikkeling voor jezelf door heel veel onzinnige presentaties te geven.
ik moet over skype presentatie geven over hoe ik de lessen in een bepaalde week vondquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Elke 2 weken je voortgang presenteren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |