NPO app is heel handig als je je handen nodig hebt bij kolvenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:55 schreef Mariposas het volgende:
Ik kolfde handmatig ook beter dan elektrisch. Dat kwam omdat ik dan met lange tussenhalen kon kolven, dan bleef het stromen. Het is dat ik er duim RSI van kreeg en ik verder niets kon doen (op m'n telefoon of lezen).
Lijkt mij normaal, het wordt gewoon steeds korter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:34 schreef Mies_poes het volgende:
Wauw Soof dat is super!
Weer een vraag:
M. dronk tot een paar dagen geleden rustig 1-1.5 uur en kwam a 3 uur. Nu is ze vaak na 40 minuten al klaar en komt a 3 uur., drinkt dan beide borsten. Soms drinkt ze 20 minuten aan 1 borst en valt weer in slaap en is dan verzadigd. Zijn deze ontwikkelingen normaal? Moet ik haar toch per se aan 2 borsten laten drinken? Hoe weet ik of ze genoeg binnenkrijgt en stiekem niet ziek of zo is?![]()
/overbezorgde moeder
Dit! Sowieso heb ik gemerkt dat het allemaal steeds weer een beetje kan veranderen. Mijn baby is nu 6 (bijna 7quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:49 schreef Burdie het volgende:
Klinkt heel normaal. Als ze groeit, goede plasluiers heeft, blij is en tevreden, hoef je je nergens druk om te maken
.
Kolf huren bij een lk kan ook?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:22 schreef Madivi het volgende:
Pfff vannacht een probleem, ineens begint m'n kolf te haperen en nu doet ie niets meer... Zit nog garantie op, maar de helpdesk van medela is dicht in het weekend.Goedkoopste oplossing is denk ik zo een handkolf halen (stuwing = pijn
). Zou ik die bij een kruitvat of etos kunnen halen? Voelt echt zonde om
Je kunt bij een thuiszorgwinkel proberen, die hebben ze ook te huur. Sommige winkels bezorgen ook thuis. Ik denk dat het een telefoontje waard is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:22 schreef Madivi het volgende:
Pfff vannacht een probleem, ineens begint m'n kolf te haperen en nu doet ie niets meer... Zit nog garantie op, maar de helpdesk van medela is dicht in het weekend.Goedkoopste oplossing is denk ik zo een handkolf halen (stuwing = pijn
). Zou ik die bij een kruitvat of etos kunnen halen? Voelt echt zonde om
Misschien kan je eigen medela-deel er wel op? Sterkte iigquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:32 schreef Madivi het volgende:
Hmm ja huren aan gedacht, maar dan moet ik ook weer een startset voor die kolf kopen natuurlijk. Handkolf kan ik nog doorverkopen misschien. Zal iig even wat rondbellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |