Wat staat hierquote:Op donderdag 29 september 2016 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Nog een mazzel die hem nog meekreeg.
Doe je roze bril af manquote:
SPOILER: Trainers die trapten in Daily TelegraphOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KNJBquote:Op donderdag 29 september 2016 22:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Over Kramer gesproken:
http://www.nu.nl/schaatse(...)nflict-met-knsb.html
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha MoyesSPOILER: Trainers die trapten in Daily TelegraphOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
SPOILER: Trainers die trapten in Daily TelegraphOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Giggs... PijnlijkSPOILER: Trainers die trapten in Daily TelegraphOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En haha redknapp en moyes
Hopelijk wordt Pulis nu ontslagen en nergens meer aangenomenSPOILER: Trainers die trapten in Daily TelegraphOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Niet de minste namen.SPOILER: Trainers die trapten in Daily TelegraphOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Toch een halve finale WKquote:Op donderdag 29 september 2016 22:47 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Vooral omdat ze in het voetbal nog nooit een rol van betekenis hebben gespeeld.
Die krant gelovenSPOILER: Trainers die trapten in Daily TelegraphOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als bondscoach kun je het echt niet maken maar voor de rest vind ik het allemaal niet zo schokkend.SPOILER: Trainers die trapten in Daily TelegraphOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilde zelfstandig verder en nu dit, inderdaad pijnlijkquote:
Geloof je daar in?quote:Op donderdag 29 september 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heb ik ter experiment een glas "slaap lekker" thee
Geen idee. Ik zag het staan en ik dacht, waarom zou ik het niet proberenquote:
Ja, eens.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als bondscoach kun je het echt niet maken maar voor de rest vind ik het allemaal niet zo schokkend.
Ik ben inmiddels erg moequote:Op donderdag 29 september 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Dat had ik nou ook met jouw moeder.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zag het staan en ik dacht, waarom zou ik het niet proberen
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 29 september 2016 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook met jouw moeder.
Ah jij hebt natuurlijk ook wat van de thee zitten snoepenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels erg moe
maar dat was ik al toen ik vanochtend wakker werd
inclusief zo'n moeilijke vraag?quote:Op donderdag 29 september 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Kun je dan nog houden dat ze nooit een rol van enige betekenis hebben gespeeld?quote:
Jazeker. Ik kreeg de vraag in welk tijdperk ik wilde levenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
inclusief zo'n moeilijke vraag?
Ja, want die Ijslanders waren origineelquote:Op donderdag 29 september 2016 22:52 schreef BB-King het volgende:
Turken die IJslanders nadoen, heel origineel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij denkt dat IJsland dat bedacht heeft? Hahahaquote:Op donderdag 29 september 2016 22:52 schreef BB-King het volgende:
bij ajax doen ze het ookquote:Op donderdag 29 september 2016 22:52 schreef BB-King het volgende:
Turken hebben alles bedacht.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij denkt dat IJsland dat bedacht heeft? Hahaha
Ze schijnen ook ooit eens het meest lamlendige Nederlands efltal ooit met moeite van een EK af hebben gehouden, pracht prestatiequote:Op donderdag 29 september 2016 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kun je dan nog houden dat ze nooit een rol van enige betekenis hebben gespeeld?
Uh ja, dat is echt zeer relevant voor mijn punt inderdaadquote:Op donderdag 29 september 2016 22:53 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Ze schijnen ook ooit eens het meest lamlendige Nederlands efltal ooit met moeite van een EK af hebben gehouden, pracht prestatie
mietjequote:Op donderdag 29 september 2016 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels erg moe
maar dat was ik al toen ik vanochtend wakker werd
Jij voorspelt wel vaker watquote:Op donderdag 29 september 2016 22:53 schreef Ties02 het volgende:
Ik zie Feyenoord dit niet meer winnen
Weer?quote:Op donderdag 29 september 2016 22:54 schreef Evertjan het volgende:
over en uit voor Feyenoord weer geen overwintering in Europa
Leuke.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:41 schreef Mansjester het volgende:
Waarom zijn domme blondjes niet voor Feyenoord?
Zó dom zijn ze ook weer niet
Oke ik hou op jongens
De Argentijnen, Polen en Serven kopiëren alles vanuit de glorieuze IJslandse fancultuur, dat weet je toch.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
hongerwinterquote:Op donderdag 29 september 2016 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was de laatste keer dat Feyenoord overwinterde?
Man, EURO 2016 niet gezien. Daarvoor zag je het amper. Flapdrol.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
1944quote:Op donderdag 29 september 2016 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wss toen ze de laatste Nederlandse club werden met Europees succes...quote:Op donderdag 29 september 2016 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waren wel erg onder de indruk van die geweldig mooie stad. #opperishetmetmijeensquote:
Je zegt dus eigenlijk zelf al dat IJsland het niet bedacht heeftquote:Op donderdag 29 september 2016 22:56 schreef BB-King het volgende:
[..]
Man, EURO 2016 niet gezien. Daarvoor zag je het amper. Flapdrol.
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:56 schreef BB-King het volgende:
[..]
Man, EURO 2016 niet gezien. Daarvoor zag je het amper. Flapdrol.
Punt is dat Turken meestal hoog van de toren blazen (niet alleen in het voetbal) maar daar in het algemeen bar weinig tegenover stellenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uh ja, dat is echt zeer relevant voor mijn punt inderdaad
je bent uitgeluld flapdrolquote:Op donderdag 29 september 2016 22:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je zegt dus eigenlijk zelf al dat IJsland het niet bedacht heeft
Vreemd argument
Tevens stelt hij Euro 2016 niet te hebben gezien wat het allemaal nog vreemder maaktquote:Op donderdag 29 september 2016 22:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je zegt dus eigenlijk zelf al dat IJsland het niet bedacht heeft
Vreemd argument
Dat is al heel iets anders dan dat ze nooit een rol van betekenis hebben gespeeldquote:Op donderdag 29 september 2016 22:57 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Punt is dat Turken meestal hoog van de toren blazen (niet alleen in het voetbal) maar daar in het algemeen bar weinig tegenover stellen
racistquote:Op donderdag 29 september 2016 22:57 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Punt is dat Turken meestal hoog van de toren blazen (niet alleen in het voetbal) maar daar in het algemeen bar weinig tegenover stellen
Jij maakt altijd een vrij zwakzinnige indruk op mij.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHA
ok. Jij juicht ook zo hard als Ajax van Willem II wint in eigen huis in de competitie?quote:Op donderdag 29 september 2016 22:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHA
Wat het nog vreemder maakt is dat hij daar actief aids aan het plaatsen was en wel meekeekquote:Op donderdag 29 september 2016 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tevens stelt hij Euro 2016 niet te hebben gezien wat het allemaal nog vreemder maakt
haha madquote:Op donderdag 29 september 2016 22:57 schreef IMVHI het volgende:
[..]
al die communisme relikwieënquote:Op donderdag 29 september 2016 22:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waren wel erg onder de indruk van die geweldig mooie stad. #opperishetmetmijeens
haha madquote:Op donderdag 29 september 2016 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij maakt altijd een vrij zwakzinnige indruk op mij.
Uh... Ik ben voor Ajax, net als jij.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
haha mad
fc twente
xdddddddd
Heb ik redelijk weinig gezien daar trouwens.quote:
Wow, die thee maakt juist een echte stoere man van je in plaats (nog) verwijfderquote:Op donderdag 29 september 2016 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat het nog vreemder maakt is dat hij daar actief aids aan het plaatsen was en wel meekeek
oh dan valt het meequote:Op donderdag 29 september 2016 22:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb ik redelijk weinig gezien daar trouwens.
Eens kijken of Raybar deze keer wel in minder dan 18 pijlen een dubbeltje weet te vindenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwens weg naar de halve finale is wel grappig slecht.
oh was jij het, normaal negeer ik je. ik dacht dat je die tukker was.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh... Ik ben voor Ajax, net als jij.
Ik denk niet dat hij gaat winnen van King.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens kijken of Raybar deze keer wel in minder dan 18 pijlen een dubbeltje weet te vinden
Wowquote:Op donderdag 29 september 2016 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow, die thee maakt juist een echte stoere man van je in plaats (nog) verwijfder
King staat geloof ik wel weer leuk te gooien. Ben wel benieuwd naar wat beiden kunnen al zal het wel aids wordenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij gaat winnen van King.
Barney moet lekker gaan rentenierenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij gaat winnen van King.
Alsof je met darten miljoenen verdient.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Barney moet lekker gaan rentenieren
jaquote:Op donderdag 29 september 2016 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof je met darten miljoenen verdient.
wel als je een sponsorcontract bij de FEBO tekentquote:Op donderdag 29 september 2016 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 september 2016 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zo kennen wij jou ja.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik.De laatste keer dat ik met jou in discussie was zette ik je gigantisch voor aap.
Wow..quote:Op donderdag 29 september 2016 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sponsoring/demonstratiegelden nog niet meegeteld.
Moet ook wel, anders past hij er niet in.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dik miljonair. Heeft twee huizen.
Dat tweede zegt niet zo heel veel natuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker man niets mis mee toch lagaanquote:Op donderdag 29 september 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt er gelukkig het lichaam al voorquote:Op donderdag 29 september 2016 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow..
Ik ga ook darten. Zo moeilijk ziet dat er niet uit.
Ben jij ook geboren met een dartpijl?quote:Op donderdag 29 september 2016 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow..
Ik ga ook darten. Zo moeilijk ziet dat er niet uit.
Net als je moeder.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je hebt er gelukkig het lichaam al voor
ahahahahhahahahahahahshdhdhshahsjdnfkfgkgkodkcmvmepgogkenricisnfocjcmwjfciicifjenfquote:Op donderdag 29 september 2016 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet ook wel, anders past hij er niet in.
haha dikquote:Op donderdag 29 september 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn niet heel veel darters met een snor eigenlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 23:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je hebt er gelukkig het lichaam al voor
quote:Op donderdag 29 september 2016 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij ook geboren met een dartpijl?
Movember met GSoD vroeger was instant genot.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zijn niet heel veel darters met een snor eigenlijk
Ontopic graagquote:Op donderdag 29 september 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Movember met GSoD vroeger was instant genot.
Dan zou ik mezelf uit mijn functie moeten ontheffen.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik dat stukje laatst postte zei Stijn dat ik dood moest gaan oid,
Ik kende het nog maar kon een lach toch niet onderdrukken gezien de inhoudquote:Op donderdag 29 september 2016 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik dat stukje laatst postte zei Stijn dat ik dood moest gaan oid, dus ik ga hier niet nogmaals over beginnen.
Dat zou je sieren ja.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zou ik mezelf uit mijn functie moeten ontheffen.
Dat wel jaquote:Op donderdag 29 september 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Movember met GSoD vroeger was instant genot.
quote:Op donderdag 29 september 2016 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar goed ik ga afsluiten. Vanochtend had ik mijn wekker per ongeluk om 15:00 gezet in plaats van 6:00 (lol)
Als je je wekker vanochtend zette maakt dat op zich geen reet uit. Ik denk dat je gisteravond bedoeltquote:Op donderdag 29 september 2016 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar goed ik ga afsluiten. Vanochtend had ik mijn wekker per ongeluk om 15:00 gezet in plaats van 6:00 (lol)
quote:Op donderdag 29 september 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik zei dat je een gezwel was. W
Nu word je te stoerquote:Op donderdag 29 september 2016 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je je wekker vanochtend zette maakt dat op zich geen reet uit. Ik denk dat je gisteravond bedoelt
utigelultquote:Op donderdag 29 september 2016 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je utigelult wordt door tagliano is het tijd om te slapen.
Goedaardig mag ik hopen.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik zei dat je een gezwel was. W
Ik zal NOOIT meer deze thee drinkenquote:Op donderdag 29 september 2016 23:07 schreef JanCees het volgende:
Tagliano![]()
Beter doet ie snel normaal
Zeg dat welquote:Op donderdag 29 september 2016 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je utigelult wordt door tagliano is het tijd om te slapen.
Je vergeet Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden..quote:Op donderdag 29 september 2016 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeg dat wel
Beste tagliano. Ik hoop dat je begrijpt dat een wekker zetten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie het geen moeite vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de alarmapp.
Waarom richt je je tegen mij en zeg je vervolgens "jullie"? Ben ik schizofreen?quote:Op donderdag 29 september 2016 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeg dat wel
Beste tagliano. Ik hoop dat je begrijpt dat een wekker zetten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie het geen moeite vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de alarmapp.
ik ook om 6:30quote:Op donderdag 29 september 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom richt je je tegen mij en zeg je vervolgens "jullie"? Ben ik schizofreen?
Overigens moet ik zo ook mijn wekker zetten, hevige struggle
Dat ik enkel jou aanspreek in het begin wil toch niet per se zeggen dat ik enkel tegen jou praatquote:Op donderdag 29 september 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom richt je je tegen mij en zeg je vervolgens "jullie"? Ben ik schizofreen?
Overigens moet ik zo ook mijn wekker zetten, hevige struggle
Laat die jongen je niet piepelenquote:Op donderdag 29 september 2016 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ik enkel jou aanspreek in het begin wil toch niet per se zeggen dat ik enkel tegen jou praat
Of wel? Nu weet ik het ook niet meer
Dat terwijl ze bij RTL7 toch alles weten van de A-team.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
''Niet echt het A-team''..
LEKKER HOOR JOHAN TOPGOZER
Johan of Janquote:Op donderdag 29 september 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
''Niet echt het A-team''..
LEKKER HOOR JOHAN TOPGOZER
Derksen.quote:
Alsof De Boer daar nog trainer is in de volgende transferperiode.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dijks moet gewoon weg bij Ajax. Samen met Gudelj en Klaassen naar Inter.
Als hij het in competitie aardig blijft doen vast wel. Europa League boeit die Italianen toch niet.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof De Boer daar nog trainer is in de volgende transferperiode.
Hele zomer de tijd gehad. Bizar toch.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarom had Ajax moeten investeren in een goede linksback..
https://twitter.com/TheFev/status/781566937759449090quote:Op donderdag 29 september 2016 23:29 schreef Slobeend het volgende:
Is er al een Ziyechschudmethand.gif?
Hij lijkt wel een bankier.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://twitter.com/TheFev/status/781566937759449090
Tot dan jrquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo het zit er weer op. Tot over drie weken.
Dat Celta is ook niet veel bijzonders in Europa, als ze ook maar net aan winnen van Panathinaikos. Ajax moet daar wel een puntje kunnen pakken minimaal.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
19:00 Celta de Vigo - Ajax
21:05 AZ - Maccabi Tel-Aviv (FOX)
21:05 Feyenoord - Zorya Luhansk
Als Feyenoord de komende twee wedstrijden gewoon wint, zijn die ook gewoon heel goed op weg.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Celta is ook niet veel bijzonders in Europa, als ze ook maar net aan winnen van Panathinaikos. Ajax moet daar wel een puntje kunnen pakken minimaal.
En dan ben je al zo goed als geplaatst.
Ik vlak AZ ook niet uit. Als die 4 punten pakken tegen Maccabi (en Dundalk 2x verliest van Zenit) staan ze gewoon 2e als ze naar Ierland moeten en daar moet je gewoon winnen. En zelfs thuis tegen een Zenit wat al door is valt genoeg te halen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Feyenoord de komende twee wedstrijden gewoon wint, zijn die ook gewoon heel goed op weg.
Dat is ook geen ramp. Alleen niet prettig als je op de laatste speeldag tegen Fener moet winnen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denk dat Feyenoord nog wel minimaal 1x punten verspeeld tegen Zorya
Zie dat sowieso nog wel gebeuren, want Fener kan thuis ook best winnen van United of een puntje pakken in elk geval.quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is ook geen ramp. Alleen niet prettig als je op de laatste speeldag tegen Fener moet winnen.
quote:Celta de Vigo-trainer Eduardo Berizzo heeft geen idee waarom zijn ploeg zondagavond zo slecht speelde in het Primera División-duel met Villarreal (5-0). Hij hoopt op beter spel als Ajax donderdag op bezoek komt in Vigo in het kader van de Europa League.
Berizzo tastte in het duister over de reden van het kansloze verlies in El Madrigal. 'Dit is een onverwachte en verrassende nederlaag', zei hij in de Spaanse pers. 'Niets wees er van tevoren op dat we zo slecht zouden spelen. Het is de meest pijnlijke nederlaag die we hebben geleden sinds ik hier trainer ben.' Berizzo staat sinds 2014 aan het roer bij Celta.
Donderdag heeft Celta de kans zich te revancheren. Ajax komt dan op bezoek in Vigo in het kader van de Europa League (aftrap 19.00 uur). Berizzo: 'Er wacht ons een zware wedstrijd waarin we mentaal sterk moeten zijn. We moeten en zullen strijden voor een goed resultaat. De fans moeten weten dat dit niet meer was dan slechts één slechte wedstrijd.'
In de Europa League won Ajax zijn eerste twee wedstrijden en staat eerste in Groep G. Celta is de nummer twee met vier punten. In de Primera División staat Celta twaalfde. Na acht wedstrijden heeft de ploeg van Berizzo tien punten. Twee weken geleden werd in de competitie nog met 4-3 gewonnen van FC Barcelona. Vorig jaar werd Celta knap zesde.
Weer B team dus? AZ ligt er ook wel uit als ze morgen weer niet winnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Aspas, Mallo, Cabral en Bongonda zitten niet eens bij de selectie voor morgen.
Is dat goed nieuws?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Aspas, Mallo, Cabral en Bongonda zitten niet eens bij de selectie voor morgen.
Misschien nog wel meer dan slechts een B-ploeg. Tegen Standard en Panathinaikos zaten de grote jongens nog op de bank en moesten ze de meubelen redden in het geval dat nodig was. Nu zitten ze er niet eens meer bij. Volledige focus op zondag en de derby tegen Deportivo.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Weer B team dus? AZ ligt er ook wel uit als ze morgen weer niet winnen.
Waarom vindt een ploeg als Celta de EL niet belangrijk?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Misschien nog wel meer dan slechts een B-ploeg. Tegen Standard en Panathinaikos zaten de grote jongens nog op de bank en moesten ze de meubelen redden in het geval dat nodig was. Nu zitten ze er niet eens meer bij. Volledige focus op zondag en de derby tegen Deportivo.
quote:Bosz houdt tegen Celta geen rekening met Klassieker
In tegenstelling tot tegenstander Celta de Vigo zal Ajax donderdagavond in Galicië met de sterkste elf aantreden. Coach Peter Bosz is in aanloop naar het Europa League-duel nog niet bezig met De Klassieker van zondag. Dan is Eredivisie-koploper Feyenoord in De Kuip de gastheer.
'Nee, ik denk daar anders over', antwoordde Bosz tijdens de persconferentie op de vraag of hij spelers gaat sparen. Celta treft zondag Deportivo La Coruña en de tegenstander van Ajax houdt voor dat duel vaste waarden Theo Bongonda, Hugo Mallo, Iago Aspas en Gustavo Cabral aan de kant. John Guidetti is wel in de selectie opgenomen. 'Maar ik vind dat je iedere keer met de beste elf moet spelen en je daarbij alleen op de eerstvolgende wedstrijd moet richten. Daarna gaan we weer kijken hoe iedereen ervoor staat. Ik heb ook wel het idee dat deze groep goed in staat is van wedstrijd tot wedstrijd te leven.'
Bosz ziet Celta, dat na twee duels in Groep G vier punten heeft en tweede is achter het nog schadevrije Ajax, als sterkste tegenstander in de poule. 'Omdat zij het beste gestart zijn en op voorhand had ik ze ook al ingeschat als grootste concurrent. Bovendien zal Celta een brede selectie hebben vol spelers die hun kans willen pakken. Maar als we morgen winnen, dan zijn we een heel eind op de goede weg.'
Behalve de personele wijzigingen is Celta ook vanwege de resultaten dit seizoen moeilijk in te schatten. 'Ze zijn wisselvallig', erkende Bosz, die de Spanjaarden de eerste drie competitieduels zag verliezen. Daarna werden evenwel tien punten uit vier duels gepakt en werd zelfs Barcelona verslagen (4-3). De generale repetitie voor het duel met Ajax ging dan weer met 5-0 verloren bij Villarreal. Inmiddels is Celta twaalfde, twee punten boven Depor.
Ajax is naar Spanje afgereisd zonder Lasse Schöne en Kenny Tete, die beiden kampen met een voetblessure. 'Ik heb voor Lasse en Kenny de knoop doorgehakt', refereerde Bosz aan die kwetsuren. 'Je moet voor dit soort wedstrijden honderd procent fit zijn. Bovendien hebben ook wij een heel brede selectie, vol spelers die er zo in kunnen. In Nederland kunnen ze ook beter behandeld worden. We vliegen gelijk na de wedstrijd terug en trainen daarom vrijdag een uurtje later. Dan gaan we koppen tellen en zien we het wel. Dat Feyenoord niet hoeft te reizen is voor hen een voordeel, al hebben we de vorige keren na zo'n Europese reis wel goede resultaten behaald', doelde Bosz op de drie keer dat Ajax won na een Europees duel.
Sánchez
Tijdens de persconferentie voor het duel met Celta, dat op 3 november te gast is in De Arena, schoof ook verdediger Davinson Sánchez aan. 'We kennen Celta en weten waar ze toe in staat zijn', aldus de Colombiaan, die imponeerde in zijn eerste maanden in Amsterdamse dienst. 'Ik heb me goed aan kunnen passen. De cultuur is niet te vergelijken met die in Colombia, maar ik ben heel goed opgevangen door de spelers en heb mijn steentje al bij kunnen dragen. Hopelijk kunnen we donderdag weer een goed resultaat neerzetten, maar gemakkelijk gaat het niet worden. Celta is een goede ploeg.'
quote:Flinke aderlating AZ: Vlaar niet tegen Maccabi Tel Aviv
De Europa League-wedstrijd van AZ tegen Maccabi Tel Aviv (donderdagavond, aftrap 21.05 uur) komt te vroeg voor de aan zijn kuit geblesseerde Ron Vlaar. AZ-trainer John van den Brom heeft bevestigd dat de routinier de race tegen de klok niet gaat winnen.
'Hij heeft nog steeds last van zijn kuit. Dat is niet alleen vervelend voor Ron, maar ook voor het team en mezelf. Door de blessure kunnen we veel kanten op, maar daar zeg ik nu nog niets over', legt Van den Brom uit op de AZ-site.
De 31-jarige aanvoerder leek eerder nog op schema te leggen voor een rentree tegen Maccabi, zo gaf de AZ-trainer aan tegenover VI. 'Ron is helemaal fit voor een belangrijke fase met AZ. Dat is heel goed nieuws voor ons', zei Van den Brom na de wedstrijd van afgelopen zaterdag tegen Vitesse (2-2). Toen nam AZ nog geen risico met de verdediger.
Goede ploeg
Van den Brom verwacht dat zijn ploeg het lastig gaat krijgen tegen Maccabi, dat met nul punten na twee wedstrijden vierde staat in Groep D. AZ heeft als nummer drie één punt meer. 'Het is een goede ploeg. Ze staan ook niet voor niets bovenaan in hun competitie.'
Door de tegenvallende resultaten tegen Dundalk FC (1-1) en Zenit Sint-Petersburg (5-0 nederlaag) kan AZ zich amper een misstap veroorloven wil het overwinteren. 'Het wordt alles of niets. We gaan proberen het initiatief te pakken. Daarbij gaan we geen open huis houden, maar moeten we geconcentreerd spelen', aldus Van den Brom, die gemengde gevoelens heeft overgehouden aan de eerste twee groepsduels. 'Het gelijkspel tegen Dundalk konden we onszelf aanrekenen. Tegen Zenit waren we kansloos, maar dat is geen schande.'
Met spelmaker Haris Medunjanin en trainer Shota Arveladze herbergt Maccabi voor AZ twee oude bekenden. Van den Brom: 'Haris Medunjanin is echt de vormgever van het elftal. Shota Arveladze was een geniale speler, die mooie dingen deed voorin. Iedereen bij AZ praat met veel respect over hem. Als trainer kan ik 'm niet goed beoordelen, want je verliest elkaar een beetje uit het oog.'
quote:Feyenoord spaart Elia tegen Zorya: 'Hij is klaar voor Ajax'
Feyenoord treedt donderdag in het Europa League-duel met Zorya Luhansk aan zonder Eljero Elia. De buitenspeler werkt toe naar de Klassieker van zondag tegen Ajax.
'Elia zit morgen niet bij de selectie. Met hem nemen we geen risico en in Europa kan je maar achttien man selecteren', aldus Van Bronckhorst woensdag tijdens de persconferenie over zijn aanvaller. 'Elia zal morgen een goede training afwerken. Hij is klaar voor de Klassieker.' Maandag vierde Elia zijn rentree bij de beloften. De buitenspeler, die kampte met een schouderblessure, deed ruim een uur mee tegen Jong ADO Den Haag.
Volgens Van Bronckhorst en Karim El Ahmadi, die ook aanschoof bij de persconferentie, is Zorya Luhansk niet te vergelijken met het elftal dat 782 dagen geleden tijdens de play-offs van de Europa League in de slotfase sneuvelde door een goal van Elvis Manu.
'Zorya heeft het Manchester United en Fenerbahçe heel moeilijk gemaakt. Ze zijn sterker dan twee jaar geleden', aldus Van Bronckhorst in aanloop naar het derde groepsduel in de Europa League. In augustus 2014 leek Zorya op weg naar een stunt in De Kuip, maar redde Manu vlak voor tijd de meubelen voor de Rotterdammers: 4-3.
'We treffen een heel ander Zorya dan twee jaar terug. Een ploeg met karakter en scorend vermogen', blikte El Ahmadi vooruit. Na twee wedstrijden in de groepsfase bezit Feyenoord drie punten, twee meer dan Zorya Luhansk. De Oekraïners spelen met andere woorden met het mes op de keel in De Kuip. 'We zijn goed voorbereid op Zorya. Zij zullen wachten op een fout van ons, dus we moeten niet alles open gooien.'
Van Bronckhorst denkt dat de 'dubbel' met de huidige nummer drie van Oekraïne 'bepalend' voor het verdere verloop van de groep zal zijn. 'We weten dat we thuis altijd kansen krijgen, ook Europees. Daar zullen we morgen heel scherp op moeten zijn.'
Zul je zien dat Ajax wint en tom je weer aan valt. Wel gunstig dit dus voor het nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Misschien nog wel meer dan slechts een B-ploeg. Tegen Standard en Panathinaikos zaten de grote jongens nog op de bank en moesten ze de meubelen redden in het geval dat nodig was. Nu zitten ze er niet eens meer bij. Volledige focus op zondag en de derby tegen Deportivo.
Je kan moeilijk vooraf stellen of het gunstig of ongunstig was.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zul je zien dat Ajax wint en tom je weer aan valt. Wel gunstig dit dus voor het nederlandse voetbal.
Dat vinden ze wel, maar het is voor een club als Celta onmogelijk om én LaLiga én Europa vanaf augustus met de sterkste elf te spelen. Daarvoor is de spoeling gewoon te dun. Pas vanaf de knockout ronden worden de big guns van stal gehaald, omdat ze er vanuit gaan de groep toch wel te overleven. Athletic doet het ook al een tijdje, redelijk vergelijkbaar met Celta.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom vindt een ploeg als Celta de EL niet belangrijk?
Is dat te vergelijken? In mijn beleving heeft Athletic een sterkere selectie dan Celta. Hoewel ik Celta amper zie voetballen hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 08:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat vinden ze wel, maar het is voor een club als Celta onmogelijk om én LaLiga én Europa met de sterkste elf te spelen. Daarvoor is de spoeling gewoon te dun. Pas vanaf de knockout ronden worden de big guns van stal gehaald, omdat ze er vanuit gaan de groep toch wel te overleven. Athletic doet het ook al een tijdje, redelijk vergelijkbaar met Celta.
Definieer provincieclub?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax moet die arrogantie van een provincieclubje als Celta gewoon afstraffen.
Voor beide is de grootste hinder de breedte van de selectie. Als je bij Athletic de Laporte's, Adurizzen en Beñats weghaalt, blijft er ook niet veel over. In het geval van Celta is dat net zo goed zonder Aspas, Mallo en Wass. Het gebrek aan een brede en evenwichtige selectie doet ze veel meer pijn dan het verlies van Nolito.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 08:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat te vergelijken? In mijn beleving heeft Athletic een sterkere selectie dan Celta. Hoewel ik Celta amper zie voetballen hoor.
Tuurlijk is het gunstig als de beste spelers niet mee doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan moeilijk vooraf stellen of het gunstig of ongunstig was.
Wat is er mis met Riedewald op die positiequote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als vervanger van Schĝne.
Dood en verderf.
We horen het straksquote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Riedewald op die positie
Ik hoop voor je dat je Hansie afgelopen maandag niet hebt gehoord.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, dat VI-frame steeds over de top drie van Spanje.
Barcelona verloor van zichzelfquote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:08 schreef Paxcon het volgende:
Twee weken terug wonnen ze van Barcelona dus een beetje een onzinargument
Ik kijk niet naar VI. Da's preventie, zelfbescherming.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:08 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je Hansie afgelopen maandag niet hebt gehoord.
Hey jij ook hierquote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:08 schreef Paxcon het volgende:
Twee weken terug wonnen ze van Barcelona dus een beetje een onzinargument
Zelfbescherming tegen..?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar VI. Da's preventie, zelfbescherming.
Vertel eens.
Hij noemde La Liga een 'Mickey Mouse-competitie' gezien de ruime uitslagen van de 3 grote clubs afgelopen weekend. Dus met andere woorden: buiten Real, Atleti en Barcelona stelt het niks voor.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar VI. Da's preventie, zelfbescherming.
Vertel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |